Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?

Vierailija
13.09.2021 |

Siinä kysymys.

Lisäsin "hoikan" ettei oletettaisi miestä rotevaksi lihaskimpuksi tms.

Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle, oletko miten pitkä ? Jollekin 180 cm on pitkä ja toiselle taas 160cm ,,,,,

Vierailija
62/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus on se ja sama, mutta miten se mies kantaa itsensä ja uskoo itseensä on tärkeempää. Jos hänen itsetuntonsa ei kestä omaa lyhyyttään, niin jätkä jää samantien. Onhan noita nähty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin seurustella.

Vierailija
64/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella jos miehellä olisi rahaa, mutta seksiä hakisin siinä tapauksessa (myös) muualta.

Vierailija
65/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 163cm niin olisi jo tosi outoa seurustella alle 160cm miehen kanssa, sopiva on 170-180cm siitä pidempääkään en mieluusti halua.

Vierailija
66/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En seurustelisi" 46,4%

"Tietysti, turn-on jos mies on lyhyempi" 2,8%

Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku eikä tasoja ole

Hmmm... hujopeille on jopa turn on jos mies on normaalikokoa, 170-180-pituinen. Normaalipituisille ja lyhyemmille on turn off jos mies ei ole normaalikokoa vaan paljonkin alle 165-senttinen. "Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku". Näinkö?

Siinä ei vieläkään ole logiikkaa, että poikkeuksellisen pitkiltä kysellään onko normaalipituisuus heille ok ja normaalipituisilta kysellään onko poikkeuksellisen pätkä mies kiinnostava.

Samoin voitaisiin kysyä miehiltä onko itseäsi 5 kiloa painavampi nainen kiinnostava. Kuuskytkiloisille naisille olisi mahdollisesti enemmän kysyntää kuin 95-kiloisille. Tuumattaisiin sitten "kaikilla miehillä on erilainen naismaku" kun 50-kiloiset tykkäävät 55 kg naisista ja 80-kiloiset miehet eivät tykkää 85-kiloisista yhtä paljon.

Kohta joku tulee "epistä, painoon voi vaikuttaa!" Kyllä, mutta alimittaisten miesten ei kuulu kelvata normaalikokoisille naisille yhtään suuremmalla syyllä kuin heidän kuuluisi kelvata ylipituisille naisille. Tietenkin se jos mies on rakenteeltaan normaali on useimmille ok. Yhtälailla ne pitkät naiset syrjii pätkiä ja jopa enemmän.

Ai että pitkät naiset suosivat 170-180cm miehiä?

En ole havainnut. Jos nainen on tyyliin 171cm niin aika lailla poikkeuksetta halutaan keskivertoa pidempi mies, koska nainen on pitkä.

Sitten taas kun nainen on 180cm, on miehen oltava yli 180cm ja mieluumin reippaasti koska korkkarivara.

Eli aina se sopivin mies on 180cm tai yli.

Tutkitusti naisten suosima pituusero on keskimäärin 20cm (lyhyet naiset haluavat isomman pituuseron), kun todellinen pituusero miesten ja naisten välillä on huomattavasti vähemmän.

Eli aina se sopiva mies on pitkä mies.

Vierailija
67/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

Näiden vastausten perusteella minun kannattaa antaa pakit lyhyille naisille, ja keskittyä ainoastaan hyvin pitkiin naisiin.

Lyhyille naisille pituus tuntuu olevan ehdoton asia, ja kelpaisin heille vain koska olen heihin verrattuna pidempi. Tämä on turn-off, jos pituus on minussa sytyttävä asia, vaikka olen lyhyt. Koko ajattelutavassa on myös jotain alistuvaa, suorastaan isä-tytär-fetissiä.

Vähän keskivertoa pidemmät naiset tuntuvat korostavan sitä että ovat pitkiä joten miehenkin kuuluu olla.

Tunnen kolme hyvin pitkää naista (182cm tai yli), heillä kaikilla on alle keskipituiset miehet ja he käyttävät myös korkkareita aina kun haluavat. Pisin parisuhteeni toistaiseksi oli 179cm naisen kanssa.

t. 172cm mies

Sulla meni vissiin pointti ohi.... Varmasti kelpaat suurimmalle osalle alle 170 cm naisille.

Vierailija
68/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En seurustelisi" 46,4%

Hmmm... hujopeille on jopa turn on jos mies on normaalikokoa, 170-180-pituinen. Normaalipituisille ja lyhyemmille on turn off jos mies ei ole normaalikokoa vaan paljonkin alle 165-senttinen. "Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku". Näinkö?

Siinä ei vieläkään ole logiikkaa, että poikkeuksellisen pitkiltä kysellään onko normaalipituisuus heille ok ja normaalipituisilta kysellään onko poikkeuksellisen pätkä mies kiinnostava.

Samoin voitaisiin kysyä miehiltä onko itseäsi 5 kiloa painavampi nainen kiinnostava. Kuuskytkiloisille naisille olisi mahdollisesti enemmän kysyntää kuin 95-kiloisille. Tuumattaisiin sitten "kaikilla miehillä on erilainen naismaku" kun 50-kiloiset tykkäävät 55 kg naisista ja 80-kiloiset miehet eivät tykkää 85-kiloisista yhtä paljon.

Kohta joku tulee "epistä, painoon voi vaikuttaa!" Kyllä, mutta alimittaisten miesten ei kuulu kelvata normaalikokoisille naisille yhtään suuremmalla syyllä kuin heidän kuuluisi kelvata ylipituisille naisille. Tietenkin se jos mies on rakenteeltaan normaali on useimmille ok. Yhtälailla ne pitkät naiset syrjii pätkiä ja jopa enemmän.

Sinä itse olet ilmeisesti se ”normaali” ja muut on sitten jotain ”pätkiä”, ”alimittaisia”, ”ylimittaisia” ja ”hujoppeja”.

Annat itsestäsi aika surkean kuvan tuolla, miten puhut muista. Negatiivisuus huokuu.

Vierailija
69/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. En syty hoikista miehistä vaan semmosista chubby-vartaloisista. 

Tämän huomasin kun pudotin painoa 20kg. Tuli naisilta ihan suoraan kommenttia: Näytit ennen paremmalta. Nyt painan 73kg / 178cm.

Harvemmin muuten tulee vastaan 5cm pidempiä naisia.

Oikeesti? Kummallisia naisia.

Itselleni tuo 178cm/73kg kuulostaa hyvältä, 178cm/93kg taas täysin turn off.

Vierailija
70/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

Näiden vastausten perusteella minun kannattaa antaa pakit lyhyille naisille, ja keskittyä ainoastaan hyvin pitkiin naisiin.

Lyhyille naisille pituus tuntuu olevan ehdoton asia, ja kelpaisin heille vain koska olen heihin verrattuna pidempi. Tämä on turn-off, jos pituus on minussa sytyttävä asia, vaikka olen lyhyt. Koko ajattelutavassa on myös jotain alistuvaa, suorastaan isä-tytär-fetissiä.

Vähän keskivertoa pidemmät naiset tuntuvat korostavan sitä että ovat pitkiä joten miehenkin kuuluu olla.

Tunnen kolme hyvin pitkää naista (182cm tai yli), heillä kaikilla on alle keskipituiset miehet ja he käyttävät myös korkkareita aina kun haluavat. Pisin parisuhteeni toistaiseksi oli 179cm naisen kanssa.

t. 172cm mies

Siis miellätkö sinä itsesi lyhyeksi?

Minun mieheni on 173, minä 168 enkä minä miestäni mitenkään lyhyenä pidä. Vaikka nenät onkin samalla korkeudella jos minulla on kumisaappaat jalassa.

Yksi ehdottomasti haluttavin koskaan tapaamani mies oli varmaan minua viitisen senttiä lyhyempi. Vaikea arvioida, koska olin niin ryhdikäs ja olen muutenkin huono arvioimaan.

Itse kun olen työkseni enimmäkseen tekemisissä lihakarjanautojen kanssa, nämä ihmisten kokovouhotukset tuntuu kovin hämmentäviltä. Kaikki te olette pieniä työkavereihini verrattuna.

Yksi kaverini, joka ylpeilee isolla bodarimiehellään, loukkaantui muuten tuosta. Tapasin miehen ensimmäisen kerran ja kaverini hehkutti jälkeenpäin, että eikös se olekin suuri ja lihaksikas? Minä totesin, etten kokenut asiaa niin,  Black Angus -sonnin rinnalla jokainen ihminen on aika lihakseton rääpäle.

Vierailija
71/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En seurustelisi" 46,4%

Naisilla on erilainen miesmaku -normaalin rajoissa. Ota huomioon, että naisten keskipituus on noin 166 cm Suomessa. Jos kysyt 5 cm lyhyemmästä miehestä, puhutaan 162 -senttisestä tai lyhyemmästä, ainakin naisten enemmistön kohdalla.

Noin lyhyt mies ei ole enää normaali. Miesten keskipituus kun on 179 senttiä Suomessa. 162 cm on niin lyhyt, että alkaa herätä epäilys terveysongelmista.

Toki lyhytkasvuisillekin on ottajansa, jos tyyppi on tarpeeksi kiinnostava muuten.

Koittakaa miehet nyt ymmärtää, että joka ikäluokassa syntyy poikia paljon enemmän kuin tyttöjä. Tottakai osa teistä jää ilman. Eikä se ole millään tavalla meidän naisten vika. Luonto vain on suunnitellut osan miehistä tykinruoaksi.

Vierailija
72/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin en koska oon ite 157,5 niin ois kyllä tosi lyhyt mies sitten :D Jos oisin itse vaikka 20cm pitempi asia olisi ihan eri.

Vierailija
73/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut niin paha sanoa.

Vierailija
74/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veit sanat suustani. Minullakin pisin nainen jonka kanssa seurustellut muutaman vuoden oli 183cm, ja itse 173cm, Vähän alussa epäilytti että mites tässä näin pääsi käymään, mutta jotenkin se pituusasia vähitellen häipyi jonnekin taka-alalle. Toki sitä jotkut naiset katsoi karsaasti. Miehet ei niinkään. En todellakaan etsi erityisesti pitkiä naisia, enkä lyhyitäkään, vaan itselleni sopivia, eikä niitä mistään Tinderistä löydä, vaan tuttavapiirin kautta , ravintoloista, konserteista ym. 'livenä' tapaamalla. Pituutta korostetaan varsinkin naisten taholta aivan liikaa ennakkovaatimuksena Tinderissä. Lopettakaa noi ja jalkautukaa poteroistanne.

Vierailija
75/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

t. 172cm mies

Sulla meni vissiin pointti ohi.... Varmasti kelpaat suurimmalle osalle alle 170 cm naisille.

Menikö?

Miksi siten kirjoitat etä kelpaisin alle 170cm naisille, mutta en yli 170cm naisille?

Eikö tuo juuri tarkoita sitä että kelpaamisen perustana on, ainakin yhtenä osa-alueena, pituusvertailu mieheen?

En halua naista jonka mielestä miehen on oltava häntä pidempi. Pidän ko. kriteeriä joko typeränä ("miehen kuuluu olla", "mitähän muut ajattelevat", tms), tai sitten naiselle turn-off on isompi mies, jolloin olisin vain minimikriteerit täyttävä B-luokan valinta verrattuna pitkiin miehiin.

t. 172cm mies

Vierailija
76/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En seurustelisi" 46,4%

Naisilla on erilainen miesmaku -normaalin rajoissa. Ota huomioon, että naisten keskipituus on noin 166 cm Suomessa. Jos kysyt 5 cm lyhyemmästä miehestä, puhutaan 162 -senttisestä tai lyhyemmästä, ainakin naisten enemmistön kohdalla.

Noin lyhyt mies ei ole enää normaali. Miesten keskipituus kun on 179 senttiä Suomessa. 162 cm on niin lyhyt, että alkaa herätä epäilys terveysongelmista.

Toki lyhytkasvuisillekin on ottajansa, jos tyyppi on tarpeeksi kiinnostava muuten.

Koittakaa miehet nyt ymmärtää, että joka ikäluokassa syntyy poikia paljon enemmän kuin tyttöjä. Tottakai osa teistä jää ilman. Eikä se ole millään tavalla meidän naisten vika. Luonto vain on suunnitellut osan miehistä tykinruoaksi.

Ja naiset yläpeukuttavat.

Tämä tuntuu aina toistuvan: naisilla on äärimmäisen tiuket kriteerit normaalille ja epänormaalille, ja valtava tarve jakaa kaikki näihin kategorioihin.

Kuitenkin 163cm mies poikkeaa keskipituudesta yhtä paljon kuin 180cm nainen. Onko 182cm nainen siis mielestäsi epänormaali, vai koskeeko tiukka normaali/epänormaali-jako vain miehiä?

https://c8.alamy.com/comp/DX9HCW/seth-green-and-clare-grant-3rd-annual-…

Onko Seth Green mielestäsi epänormaali mies?

Ja sitten faktaa:

"Lyhytkasvuisuus (myös kääpiökasvu ja kääpiökasvuisuus[1][2]) tarkoittaa ihmisen pituuskasvun vajavuutta.[3] Länsimaissa ihminen katsotaan lyhytkasvuiseksi, jos hänen pituutensa eroaa kasvuiässä huomattavasti ikätovereista ja hän on aikuisena alle 140–150 senttimetrin mittainen. Kuitenkaan kaikki alle 150 senttimetriä pitkät aikuiset eivät ole varsinaisesti lyhytkasvuisia."

Vierailija
77/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on aivan ehdottomasti No deal.

Vierailija
78/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

t. 172cm mies

Siis miellätkö sinä itsesi lyhyeksi?

Minun mieheni on 173, minä 168 enkä minä miestäni mitenkään lyhyenä pidä. Vaikka nenät onkin samalla korkeudella jos minulla on kumisaappaat jalassa.

Yksi ehdottomasti haluttavin koskaan tapaamani mies oli varmaan minua viitisen senttiä lyhyempi. Vaikea arvioida, koska olin niin ryhdikäs ja olen muutenkin huono arvioimaan.

Itse kun olen työkseni enimmäkseen tekemisissä lihakarjanautojen kanssa, nämä ihmisten kokovouhotukset tuntuu kovin hämmentäviltä. Kaikki te olette pieniä työkavereihini verrattuna.

Yksi kaverini, joka ylpeilee isolla bodarimiehellään, loukkaantui muuten tuosta. Tapasin miehen ensimmäisen kerran ja kaverini hehkutti jälkeenpäin, että eikös se olekin suuri ja lihaksikas? Minä totesin, etten kokenut asiaa niin,  Black Angus -sonnin rinnalla jokainen ihminen on aika lihakseton rääpäle.

Tätä ketjua kun lukee, niin vakuuttuu entistä enemmän siitä että annan jokaiselle 179cm pituista exääni lyhyemmälle naiselle pakit saman tien.

En halua ottaa pienintäkään riskiä että naisen päässä liikkuu:

- ajatuksia epänormaalin pituisista normaalikasvuisista (<165cm mutta selvästi yli 150cm) miehistä

- ajatuksia siitä millainen miehen kuuluu olla kooltaan, ja millainen kokoero kuuluu olla naiseen verattuna

- ajatuksia siitä mitähän ne muut nyt ajattelevat

- ajatuksia geenijalostuksesta ja siitä kuinka pitkiä lapsista tulee

- jonkinlaisia isä-tytär-alistumisfetissejä

Nämä eivät kerro hyvää ihmisestä. Koska en usko että näitä kerrotaan suoraan päin naamaa edes treffille, on parempi ottaa varman päälle. n. 180cm nainen jolle käy 172cm mies, tuskin ajattelee näitä.

Vierailija
79/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tosin olen itse 152cm ettei ihan kauheasti lyhyempiä miehiä ole vastaan tullut.

Vierailija
80/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän oksennuksen jälkeen miehiä syytetään pinnallisuudesta ja tissien koon analysoimisesta?

Tiesin kyllä että suurin osa naisista suosii pitkiä miehiä, mutta tämän ketjun kirjoituksista 90% on suoraan vastenmielisiä. lyhyitä miehiä haukutaan epänormaaleiksi (lyhytkasvuisuus = pituus aikuisiässä alle 140-150cm) ja mammat yläpeukuttavat.

Hyvi v*ttu.

Ja olen itse 186cm. Nuorena aina se lyhyt poika, kunnes iski myöhäinen kasvuspurtti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän