Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?

Vierailija
13.09.2021 |

Siinä kysymys.

Lisäsin "hoikan" ettei oletettaisi miestä rotevaksi lihaskimpuksi tms.

Seurustelisitko itseäsi 5cm lyhyemmän (hoikan) miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää o sinänsä epäreilu kysely kun 175-senttiset naiset vastaavat vielä täysin normaalikokoisia miehiä koskien (vaikka ovat itse hieman yli keskiarvon). 170-senttiset naiset (täysin keskimittaiset) vastaavat jo harvinaisemman pituisia 165-senttisiä miehiä koskien. 165-senttiset naiset (aikas normaalipituiset) vastaa koskien 160 cm miehiä ja 160 cm (hivenen lyhyet) naiset vastaa 155 cm miehistä.

Olisi se nyt reilua kysyä kaikilta vaan, että viehättääkö 170-senttinen mies tai 155-senttinen. Ellei ap:n oma ihanne pituuserolle ole tasan tuo, että nainen olisi 5 cm pidempi (minkä pituinen naisen sitten pitäisi olla?)

Vierailija
22/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah rakastan hoikkia uupuneen/ vähän kuolleen näköisiä kalpeita miehiä tummilla hiuksilla ja vihreillä silmillä.

Itse olen pulleamman puoleinen pitkä nainen. Lyhyempi mies ei haittaisi yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti ja ikä oltava sama + - 2kk. Olen itse täydellisen ihana ja kaunis.

Vierailija
24/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pinkka kunnossa niin tottakai.

Vierailija
25/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Mielenkiintoista.

Näiden vastausten perusteella minun kannattaa antaa pakit lyhyille naisille, ja keskittyä ainoastaan hyvin pitkiin naisiin.

Lyhyille naisille pituus tuntuu olevan ehdoton asia, ja kelpaisin heille vain koska olen heihin verrattuna pidempi. Tämä on turn-off, jos pituus on minussa sytyttävä asia, vaikka olen lyhyt. Koko ajattelutavassa on myös jotain alistuvaa, suorastaan isä-tytär-fetissiä.

Vähän keskivertoa pidemmät naiset tuntuvat korostavan sitä että ovat pitkiä joten miehenkin kuuluu olla.

Tunnen kolme hyvin pitkää naista (182cm tai yli), heillä kaikilla on alle keskipituiset miehet ja he käyttävät myös korkkareita aina kun haluavat. Pisin parisuhteeni toistaiseksi oli 179cm naisen kanssa.

t. 172cm mies

Lässynlää... kysypä niiltä 180 cm naisilta sytyttääkö 150 senttinen mies?

Vierailija
26/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää o sinänsä epäreilu kysely kun 175-senttiset naiset vastaavat vielä täysin normaalikokoisia miehiä koskien (vaikka ovat itse hieman yli keskiarvon). 170-senttiset naiset (täysin keskimittaiset) vastaavat jo harvinaisemman pituisia 165-senttisiä miehiä koskien. 165-senttiset naiset (aikas normaalipituiset) vastaa koskien 160 cm miehiä ja 160 cm (hivenen lyhyet) naiset vastaa 155 cm miehistä.

Olisi se nyt reilua kysyä kaikilta vaan, että viehättääkö 170-senttinen mies tai 155-senttinen. Ellei ap:n oma ihanne pituuserolle ole tasan tuo, että nainen olisi 5 cm pidempi (minkä pituinen naisen sitten pitäisi olla?)

Mä olen 160cm ja voisin ihan hyvin ottaa 155cm miehen. 5 sentillä ei ole mitään merkitystä.

Vierailija
27/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just hieman ihastunutkin sellaiseen, ja ei oikeesti haittaa kun muuten vaan viihtyy :)

Vierailija
28/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kookas lyhyempi ok muttei mikään hintelä...

Vierailija
29/105 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 160cm ja voisin ihan hyvin ottaa 155cm miehen. 5 sentillä ei ole mitään merkitystä.

No kyllä se kertoo todennäköisesti jotain jo miehen terveydentilastakin jos on jäänyt noin lyhyeksi. Harvoin 155-senttisiä miehiä parveilee vastaan edes ulkomailla. Joten kyllä se vain on epäreilua, että toiset kiillottavat sädekehäänsä kun oikein normaalikokoinen mies kiinnostaa. Ja toisilta kysytään, että miksei käy ihan vain "vähän" epänormaalin lyhytkasvuinen mies. Vaikkapa sellainen 150 tai alle.

Vierailija
30/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi sitten vain noin 150 cm. Joten eipä taida tulla vastaan tuon pituisia kovin helposti.

Vierailija
31/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En seurustelisi" 46,4%

"Tietysti, turn-on jos mies on lyhyempi" 2,8%

Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku eikä tasoja ole

Vierailija
32/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen hetero mies.

Vierailija
33/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi silloin 153 cm 🙄.

Vierailija
34/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Vaikka elämme 2020 -lukua niin aika vähän on mies ihanne muuttunut sitten muutaman tuhanteen vuoteen. En syytä tästä ketään. Kunhan vain totesin. Ehkä sen voin täydennyksenä sanoa, että vaikka moneisti moititaan ja arvostellaan, kuinka naisen rooli on ahdas, niin en ny menisi sanomaan, että miehnkään rooli olisi kovin   

Vierailija
35/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

5cm lyhyempi kuin minä on kyllä liian lyhyt. Suunnnilleen samanpituinen mies ehkä vielä kävisi jos kaikki muut ominaisuudet kunnossa, mutta selkeästi lyhempi ei.

Vierailija
36/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 149 cm lyhyt, joten vastaus on ei 😆

Vierailija
37/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. N. 170cm on ok.

Vierailija
38/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 cm pitkä (lyhyt?) nainen. Käytännön syistä olisi kiva, jos seurustelu/elämänkumppani olisi pitkä, mutta jos nyt rakastuisin tulisesti vaikka 130 cm 'lyhyeen', hauskaan ja seksikkääseen mieheen, niin siinä sit yhdessä kurkoteltais menemään. Kai se keskinäinen kemia kuitenkin on tärkeämpi, kuin mitkään mittanauhan lukemat?

Vierailija
39/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En seurustelisi" 46,4%

"Tietysti, turn-on jos mies on lyhyempi" 2,8%

Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku eikä tasoja ole

Hmmm... hujopeille on jopa turn on jos mies on normaalikokoa, 170-180-pituinen. Normaalipituisille ja lyhyemmille on turn off jos mies ei ole normaalikokoa vaan paljonkin alle 165-senttinen. "Kaikilla naisilla on erilainen miesmaku". Näinkö?

Siinä ei vieläkään ole logiikkaa, että poikkeuksellisen pitkiltä kysellään onko normaalipituisuus heille ok ja normaalipituisilta kysellään onko poikkeuksellisen pätkä mies kiinnostava.

Samoin voitaisiin kysyä miehiltä onko itseäsi 5 kiloa painavampi nainen kiinnostava. Kuuskytkiloisille naisille olisi mahdollisesti enemmän kysyntää kuin 95-kiloisille. Tuumattaisiin sitten "kaikilla miehillä on erilainen naismaku" kun 50-kiloiset tykkäävät 55 kg naisista ja 80-kiloiset miehet eivät tykkää 85-kiloisista yhtä paljon.

Kohta joku tulee "epistä, painoon voi vaikuttaa!" Kyllä, mutta alimittaisten miesten ei kuulu kelvata normaalikokoisille naisille yhtään suuremmalla syyllä kuin heidän kuuluisi kelvata ylipituisille naisille. Tietenkin se jos mies on rakenteeltaan normaali on useimmille ok. Yhtälailla ne pitkät naiset syrjii pätkiä ja jopa enemmän.

Vierailija
40/105 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua haittaisi, kun mun suvun miehet on lyhyitä. Isäkin on mua puoli päätä lyhyempi. Olettaen tietysti, ettei se vaivaisi miestäkään ja voisin pitää korkoja ilman valitusta.

Samoin, isäni oli lyhyt ja erittäin miehekäs, sellainen habitus kelpaisi heti.

Hoikka on tässä kyllä oikeastaan suurempi ongelma, koska olen itse hiukan tankimpi malli vaikkakin normaalipainoinen. Kyllä varmasti montaa naista kiusaa tuntea itsensä isoksi ja kömpelöksi siromman miehen rinnalla, mutta nää on näitä missä kokonaisuus ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan