Mistä te keski-ikäiset ostatte vaatteenne?
Tai kengät?
Tuntuu, että kaikki vanhat hyvät kaupat ja ketjut sulkevat ovensa.
Oma suosikkini oli Aleksi 13. Ostin sieltä melkein kaikki kenkäni ja paljon siistejä työvaatteita. Nyt Kookenkä on sulkenut. Jäljellä on joku Click tai mikä onkaan. Vaatteiden ostoonkaan en ole löytänyt uutta suosikkia. Lindexistä löysi nuorena jotain, mutta ei enää vuosiin.
Kommentit (1050)
Viimeks ostin Motonetistä ja Citymarketista. Ikä ei vaikuta vaatekaupan valintaan mulla.
Stockmann tai sitten netistä suoraan valmistajien omista kaupoista.
Roskiksesta dyykkaan nykyisin vaatteet...katsokaa miten hienot housut löysin muuten roskiksesta..
Ihan uudet ..jotain Lidl mallia
Olen keski-ikäinen, mutta pukeudun edelleen samalla tavalla kuin 20- tai 30-vuotiaana. Vaatekaupat on H&M ym.
Olen 45v. ja käytän aika paljon vanhoja vaatteita. Ison osan olen ostanut joskus 20v sitten. Uusia ostan myös paljon sekä kierrän kirppareita. Suosiossa Vila, Vero Moda, HM, Sokos, Stockmann, Kekäle, Varuste.net, Hankkija, Hööks, Horze, Bypias, Bootz.com, Zalando, Reserved, Superdry. Näistä yleensä löytyy joka tarkoitukseen.
Aika tyhmä aloitus! Kaupasta varmaan ja joku tilaa netistä. Osa jopa osaa neuloa/kutoa joitakin, kuten esim. sukkia jne. Tämä sukupolvi ei ole kädetön, kuten nyt on ilmeisesti tulossa jos ei ole appia sitä varten mitä etsii.
Hankin vaatteita harkiten ja pidän niistä hyvää huolta, lempimerkkejä Andiata, Max Mara, Balmuir. Laatuun kannattaa panostaa, ulkomailta tekee myös kivoja löytöjä kohtuuhintaan, mutta toki hyvä materiaalit (silkki, villa, kashmir) ovat aina melko hintavia. Mutta niiden käyttöikä on pitkä jos huoltaa vaatteitaan
Sheiniltä ja Alilta pääosin. Viidesosa henkkamaukan hinnoista ja laatu parempi osassa tuotteista.
Kengät on tullut ostettua XXLstä ja nimenomaan Haglöfs kengät, ku ovat erittäin kestävat ja aika usein ollut tarjouksessa XXLssä.
Vaatteet useasta eri liikkeestä, kun on tarvetta jollekkin, niin sitten osta kun löytyy mieleinen.
Enpä ole vielä tähän päivään mennessä mitään vaatepuolelta ostettavaa ja itselle sopivaa ostettavaa löytänyt. Viimeksi olen jotain löytänyt sokokselta (marks & Spencer ja Stockkalta. Kivoja puseroita voi tilata Pikkupuodista joutsasta. Googlettamalla löytää heidän nettikauppansa.
Käyn pari kertaa vuodessa ulkomailla ja sieltä ostan vaatteet/kengät. Suomessa on nykyisin erittäin huonot valikoimat vaatteita/kenkiä
Herrain vaatehtimo Haloselta tietenkin.