Mikä liike Tampereella tekee 1,5v lapselle korvareijät?
Enkä kaipaa tähän ketjuun lasten korviksia vastustavia. Minä laitan lapselleni korvakorut ja mieltäni ei voi tässä asiassa muuttaa. Jos löytyisi joku joka on Tampereella lähiaikoina käynyt lapselleen laittamassa korvakorut? :)
Kommentit (126)
Entäpä sitten rokotteet?! Ja varsinkin nämä mitkä ovat olleet vasta hetken rokote ohjelmassa mukana? Suurinosa äideistä suostuu niihin ilman minkäänlaista kyseenalaistamista. Minä en antanut laittaa uusia rokotteita ja se oli täysin ok neuvolatädillemme. Oletteko ajatelleet että lapsenne toimii vain koekaniinina uusille rokotteille. Minua harmittaa että annoin mpr-rokotteen lapselleni koska tuli siitä rokotteesta todella kipeäksi. Kauhean atooppisen ihon kaltaisen ihottuman sai, nivel kivut ja lapsen käytös on muuttunut oudoksi, on todella pahalla päällä ja suolisto oireita. http://www.magneettimedia.com/rokotukset-katastrofi-lasten-terveydelle/
Tuossa vähän ajattelemisen aihetta mammoille, jotka niin korvakoruja vastaan että lapsi muka kärsii kun hetken kestävä toimenpide suoritetaan. Rokottaminen se vasta sattuukin ja mitkä jälkivaikutukset niistä on, lapsen elämä voi olla sen jälkeen lopun elämää tarpeetonta kärsimystä. Minun tuttava perheen lapset ovat kaikki allergisia jollekkin, astmaatikkoja ja yhdellä pikkuisella diabetes, yhteys rokotteisiin on. Nykypäivänä muutenkin lapset ovat paljon allergisia. Kannattaisko varmaan ehkä tutustua niihin rokotteisiin ennen kuin antaa kaikenmaailman eläviä bakteereja ruiskuttaa lapsiinne? Jos ette satu tietämään niin rokotuksetkin ovat vain iso bisnes, ei siinä kuule paljon kansalaisten hyvinvointia ajatella kun on isot rahat kyseessä!!! Tyhmä on se joka uskoo kaiken, rokotteiden hyvyyden ym..
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:07"]Entäpä sitten rokotteet?! Ja varsinkin nämä mitkä ovat olleet vasta hetken rokote ohjelmassa mukana? Suurinosa äideistä suostuu niihin ilman minkäänlaista kyseenalaistamista. Minä en antanut laittaa uusia rokotteita ja se oli täysin ok neuvolatädillemme. Oletteko ajatelleet että lapsenne toimii vain koekaniinina uusille rokotteille. Minua harmittaa että annoin mpr-rokotteen lapselleni koska tuli siitä rokotteesta todella kipeäksi. Kauhean atooppisen ihon kaltaisen ihottuman sai, nivel kivut ja lapsen käytös on muuttunut oudoksi, on todella pahalla päällä ja suolisto oireita. http://www.magneettimedia.com/rokotukset-katastrofi-lasten-terveydelle/
Tuossa vähän ajattelemisen aihetta mammoille, jotka niin korvakoruja vastaan että lapsi muka kärsii kun hetken kestävä toimenpide suoritetaan. Rokottaminen se vasta sattuukin ja mitkä jälkivaikutukset niistä on, lapsen elämä voi olla sen jälkeen lopun elämää tarpeetonta kärsimystä. Minun tuttava perheen lapset ovat kaikki allergisia jollekkin, astmaatikkoja ja yhdellä pikkuisella diabetes, yhteys rokotteisiin on. Nykypäivänä muutenkin lapset ovat paljon allergisia. Kannattaisko varmaan ehkä tutustua niihin rokotteisiin ennen kuin antaa kaikenmaailman eläviä bakteereja ruiskuttaa lapsiinne? Jos ette satu tietämään niin rokotuksetkin ovat vain iso bisnes, ei siinä kuule paljon kansalaisten hyvinvointia ajatella kun on isot rahat kyseessä!!! Tyhmä on se joka uskoo kaiken, rokotteiden hyvyyden ym..
[/quote]
Mutta kun rokottaminen kuuluu Suomalaiseen kulttuuriin. Se on tapana Suomessa. Me uskomme että lapsemme pysyvät terveinä kun heidät rokotetaan ja ihoa lävistetään neulalla ja lihakseen pistetään neula jonne ruiskutetaan ainetta joka kirvelee mukavasti. Tämä on Suomalainen uskomus joka on oikein joten älä kyseenalaista asiaa.
Edelliseen lisäilen vielä että, ei lasta rokottaminen satu, mutta korvakorun laitto sattuu.
Huomaa kuinka tyhmiä nää palstalaiset on :D Korvakorun laitosta tuleva kipu on aivan järkyttävää silpomiseen ja ympärileikkaukseen verrattavaa mutta rokote ei satu muka yhtään ja sivuoireista nyt puhumattakaan!
Sikainfluenssa rokotekkin aiheuttaa narkolepsiaa. Sen siitä saa kun on liian hyväuskoinen ja antaa pistää kaikkea testaamatonta omiin lapsiinsa. Suomalaisilla on niin suuri luottamus Suomalaiseen terveydenhoito järjestelmään että oikein hirvittää välillä. Ei ole niinkuin omia aivoja ollenkaan. Järkyttävää.
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:28"]"–Kun vauva koskee korua jatkuvasti niin se irtoaa todella helposti. Korvareikä myös umpeutuu vauvoilla muutamassa tunnissa, ja olen omalle tyttärelleni joutunut laittamaan korut uudestaan kaksi tai kolme kertaa."
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/vauvojen-korvakorut-jakavat-mielipiteita-lapsista-tulee-sellaisia-pikkuprinsessoja/1929144
Eli kerran vaan sattuu? Ei, vaan laitetaan monta kertaa.
[/quote]
ei ainakaan meidän lapsille ole jouduttu uudestaan laittamaan. Ihan yhden kerran on korvakorut laitettu ja ihan liikkeessä.