Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä liike Tampereella tekee 1,5v lapselle korvareijät?

Vierailija
25.10.2014 |

Enkä kaipaa tähän ketjuun lasten korviksia vastustavia. Minä laitan lapselleni korvakorut ja mieltäni ei voi tässä asiassa muuttaa. Jos löytyisi joku joka on Tampereella lähiaikoina käynyt lapselleen laittamassa korvakorut? :)

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:36"]Mitä mieltä se lapsi on ollut asiasta, kun olet hänen kanssaan keskustellut? 
[/quote]

No mitä mieltä sinun vauvasi on ollut kun olet hänen kanssaan keskustellut rokotteen antamisesta ilman hänen suostumustaan? Kerro ihmeessä, idiootti!

Vierailija
82/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:26"]Rokotteen antamisessa on kyse aiheellisesta teosta (vaikka magneettimediafoliohatut tästä repivätkin haloon). Kuten tiukan esinahan vuoksi ympärileikkaus on lääketieteellisesti perusteltua. Näissäkin pitää aiheetonta kivun tuottamista välttää.

Korva- ja muut lävistykset ovat vain ja ainoastaan estettisistä syistä tehtyjä.
[/quote]

Vahingossa yläpeukutin tätä vaikka tarkoitukseni olikin alapeukuttaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia saa rokottaa koska vauvan mielipidettä rokotuksien suhteen ei ole kuultu! Hänellä on myös oikeudet omaan koskemattomuuteen! Sitähän te täällä toitotatte että kun lapselta pitää ensin kysyä itseltä. Onko teidän vauvat suostuneet niihin myrkky rokotteisiin mitä heihin annatte pistää??? Olette julmia! Miksi suostutte rota-rokotteeseen joka annetaan suun kautta?? Eihän sitä ole edes tarpeeksi testattu!!!

Vierailija
84/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:30"]

En osaa sanoa, googelta etnisiä liikkeitä/kysele. Itse sain korvikset 3vko, kuten kaikki isäni kotimaan tyttövauvat. Ei ole ongelmia ollut itselläni tai siskoillani. Omalle tytölle laitoin korvikset ollessaan 3kk toisessa kotimaassamme Marokossa

[/quote]Eikä meillä ainakaan ole mitään ongelmia ollut neuvolassa korvisten takia. Ne on sellaiset pienet napit, joita lapsi ei saa irti, eikä voi tarttua mihinkään. 

Se on vain niin normaalia meille, että korvikset laitetaan. Ne on kuitenkin vain korvikset, ei siinä sen ihmeempää. edellinen

Vierailija
85/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:48"]

Ei lapsia saa rokottaa koska vauvan mielipidettä rokotuksien suhteen ei ole kuultu! Hänellä on myös oikeudet omaan koskemattomuuteen! Sitähän te täällä toitotatte että kun lapselta pitää ensin kysyä itseltä. Onko teidän vauvat suostuneet niihin myrkky rokotteisiin mitä heihin annatte pistää??? Olette julmia! Miksi suostutte rota-rokotteeseen joka annetaan suun kautta?? Eihän sitä ole edes tarpeeksi testattu!!!

[/quote]

Eli lapsen saa tatuoida?

Vierailija
86/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol ite sain korvikset 3 vuotiaana XD pidän hm feikkejä 24/7 ja no problem bro ! Yoloswagswag idari mammat maailmassa isompia vääryyksiä ku vauvojen korvikset :DD menkää homojen avio-oikeuksia äänestämään kirkollisvaaleihin jos oikeita ihmisoikeuksia puolustatte ;D

Vierailija
87/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:40"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:36"]Mitä mieltä se lapsi on ollut asiasta, kun olet hänen kanssaan keskustellut?  [/quote] No mitä mieltä sinun vauvasi on ollut kun olet hänen kanssaan keskustellut rokotteen antamisesta ilman hänen suostumustaan? Kerro ihmeessä, idiootti!

[/quote]

On sanonut, että väääääääääääääää. 

Vierailija
88/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:48"]

[/quote]

Eli lapsen saa tatuoida?
[/quote]

Nyt ei ole epäilystäkään etteikö sulla heittäis päässä!! En ole tatuoimassa omaa lastani enkä siihen neuvoja hae.

Vierailija
89/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:04"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:48"] Ei lapsia saa rokottaa koska vauvan mielipidettä rokotuksien suhteen ei ole kuultu! Hänellä on myös oikeudet omaan koskemattomuuteen! Sitähän te täällä toitotatte että kun lapselta pitää ensin kysyä itseltä. Onko teidän vauvat suostuneet niihin myrkky rokotteisiin mitä heihin annatte pistää??? Olette julmia! Miksi suostutte rota-rokotteeseen joka annetaan suun kautta?? Eihän sitä ole edes tarpeeksi testattu!!! [/quote] Eli lapsen saa tatuoida? [/quote] Nyt ei ole epäilystäkään etteikö sulla heittäis päässä!! En ole tatuoimassa omaa lastani enkä siihen neuvoja hae.

[/quote]

Et ole kenties lastasi tatuoimassa, mutta vastustatko? Miksi? Pieni tatuointi ei lasta vahingoita mitenkään ja uskovatpa jotkut tiettyjen symbolien tuovan hyvää onnea ja parantavan sairauksia.

Vierailija
90/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustapa hei oma ketju niistä tatuoinneista kun noin kovasti tuntuu se asia vaivaavan :).

Vierailija
91/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:21"]

Perustapa hei oma ketju niistä tatuoinneista kun noin kovasti tuntuu se asia vaivaavan :).

[/quote]

Miksi? Jos puhe on lasten koristelemisesta, miksi ei saa kysyä eroa lävistysten ja tatuointien välillä?

Vierailija
92/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:48"]Ei lapsia saa rokottaa koska vauvan mielipidettä rokotuksien suhteen ei ole kuultu! Hänellä on myös oikeudet omaan koskemattomuuteen! Sitähän te täällä toitotatte että kun lapselta pitää ensin kysyä itseltä. Onko teidän vauvat suostuneet niihin myrkky rokotteisiin mitä heihin annatte pistää??? Olette julmia! Miksi suostutte rota-rokotteeseen joka annetaan suun kautta?? Eihän sitä ole edes tarpeeksi testattu!!!
[/quote]

Tässä on se ero, että osalla rokotteista on saatu tauteja kukistettua ja elämää helpotettua ( enkä nyt puhu mistään sikainfluenssasta, jota meidän perheessä ei kukaan saanut ). Sen sijaan lävistys on yksinomaan ulkonäköön liittyvä seikka vaikka kuinka se jossain toisikin hyvää onnea.

Vierailija
93/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 16:48"]Ei lapsia saa rokottaa koska vauvan mielipidettä rokotuksien suhteen ei ole kuultu! Hänellä on myös oikeudet omaan koskemattomuuteen! Sitähän te täällä toitotatte että kun lapselta pitää ensin kysyä itseltä. Onko teidän vauvat suostuneet niihin myrkky rokotteisiin mitä heihin annatte pistää??? Olette julmia! Miksi suostutte rota-rokotteeseen joka annetaan suun kautta?? Eihän sitä ole edes tarpeeksi testattu!!!
[/quote]

Tässä on se ero, että osalla rokotteista on saatu tauteja kukistettua ja elämää helpotettua ( enkä nyt puhu mistään sikainfluenssasta, jota meidän perheessä ei kukaan saanut ). Sen sijaan lävistys on yksinomaan ulkonäköön liittyvä seikka vaikka kuinka se jossain toisikin hyvää onnea.
[/quote]

Lyö mulle faktaa pöytään missä sanasta sanaan tulee ilmi ett nimenomaan rokotteet ovat poistaneet joitain tauteja!! Mitään pitävää todistetta siitä ei ole että juuri rokotteet hävittivät joitain tauteja koska ihmisten elinolot paranivat myös että olisikohan silläkin jotain vaikutusta asiaan? Enpäs tiedä ja tuskin tiedät sinäkään!!

Vierailija
94/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.magneettimedia.com/rokotukset-katastrofi-lasten-terveydelle/

Siinäpä pohdintaa kerrakseen, jos aivosi riittävät tuon lukemiseen niin takaan että pistää varmasti miettimään!

Vierailija
95/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:50"]

http://www.magneettimedia.com/rokotukset-katastrofi-lasten-terveydelle/

Siinäpä pohdintaa kerrakseen, jos aivosi riittävät tuon lukemiseen niin takaan että pistää varmasti miettimään!

[/quote]

Magneettimedia on suunnattu yksinkertaiselle kansanosalle, joten tokkopa tuo aivoja vaatii. Toisin kuin se mitä pitää luotettavana lähteenä.

Vierailija
96/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:50"]http://www.magneettimedia.com/rokotukset-katastrofi-lasten-terveydelle/

[/quote]

Magneettimedia on suunnattu yksinkertaiselle kansanosalle, joten tokkopa tuo aivoja vaatii. Toisin kuin se mitä pitää luotettavana lähteenä.
[/quote]

Laita nyt sinä tietävä sitä faktaa tänne sieltä sinun luotettavasta lähteestäsi että on todistettua miten rokotukset yksinomaan poistivat taudit maailmasta.

Vierailija
97/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:17"]
[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 17:50"]http://www.magneettimedia.com/rokotukset-katastrofi-lasten-terveydelle/

[/quote]

[/quote]

Laita nyt sinä tietävä sitä faktaa tänne sieltä sinun luotettavasta lähteestäsi että on todistettua miten rokotukset yksinomaan poistivat taudit maailmasta.
[/quote]

Onneksi maailmasi on niin mustavalkoinen että joko rokotteet yksin poistivat kaikki taudit tai ne ovat turhia eivätkä poistaneet mitään. Olet niin syvällä omassa propagandassasi ettet voi myöntää että niissä rokotteista on ollut myös paljon hyötyä?

Vierailija
98/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on reijä?

Vierailija
99/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä. [/quote] Me ollaan monikulttuurinen perhe. Ihan taatusti lasta ollaan ajateltu ja minä minä minä asenteella ei pahemmin olla oltu. Lapsi lopettamassa imetyksen ja nukkuu perhepedissä. Yhtäkään yötä tai päivää en ole vielä lapseni luota ollut pois. Ei syö purkki ruokia vaan terveellistä kotiruokaa. On iloinen ja terve lapsi. Allergioita ei ole eikä ole ollut vielä kertaakaan kipeänä, nyt on vähän nuhaa ja sekin johtuu MPR rokotteesta. Rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Eikö tähän maailmaan mahdu erinlaisia ihmisiä ja erinlailla eläviä? Yhtähyvin voisin sinulta kysyä että miksi juokset baareissa tai ylipäänsä Suomalaiset juoksee vaikka on lapsia? Annat lapsen liian pienenä hoitoon ym??? Eikö tuo ole itsekästä?? Minä minä minä...kun minun tarpeet, mutta entä lapsi? [/quote] No kerropa meille, miksi se puolitoistavuotias ne korvikset tarvitsee? Hyvinvointinsa vuoksi? Ollakseen kauniimpi? Tai söpömpi? [/quote] En jaksa enää täältä kysyä yhtään mitään koska palsta täynnä kiihkoilia mammoja :( Enkä ala kulttuuri taustoja selittelemään. Puoliksi Vietnamilainen perhe. Laitamme sitten Vietnamissa lapsellemme korvakorut. Ei täällä voi asiallista keskustelua oikein mistään käydä :( Heti ollaan haukkumassa tyyliin huonoksi vanhemmaksi. Voisitte itse varmasti miettiä, miten voisitte olla parempia vanhempia lapsillenne ja sitä ei korvakoruissa mitata. Lapset tarvitsevat aikaa ja yhdessä oloa sekä paljon rakkautta, tietysti rajoja unohtamatta.

[/quote]

Ymmärrän reaktiosi, ei täältä saa asiallisia vastauksia. Hyvinpä nuo lapset porskuttaa onnellisina menemään esim. latinomaissa, joissa on ihan normaalia ja arkipäiväistä laittaa pienelle korvakorut.  Mutta täällä on niin hysteeristä porukkaa...Täydellisiä äitejä, you know... Etsi googlen avulla. Martina Aitolehtikin teetti korvakorulävistykset tytölleen ja sai hirveän paskaryöpyn. Ehkä Helsingissä joku sit tekee niitä, vai hoitivatko homman Kolumbiassa?.

Vierailija
100/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä. [/quote] Me ollaan monikulttuurinen perhe. Ihan taatusti lasta ollaan ajateltu ja minä minä minä asenteella ei pahemmin olla oltu. Lapsi lopettamassa imetyksen ja nukkuu perhepedissä. Yhtäkään yötä tai päivää en ole vielä lapseni luota ollut pois. Ei syö purkki ruokia vaan terveellistä kotiruokaa. On iloinen ja terve lapsi. Allergioita ei ole eikä ole ollut vielä kertaakaan kipeänä, nyt on vähän nuhaa ja sekin johtuu MPR rokotteesta. Rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Eikö tähän maailmaan mahdu erinlaisia ihmisiä ja erinlailla eläviä? Yhtähyvin voisin sinulta kysyä että miksi juokset baareissa tai ylipäänsä Suomalaiset juoksee vaikka on lapsia? Annat lapsen liian pienenä hoitoon ym??? Eikö tuo ole itsekästä?? Minä minä minä...kun minun tarpeet, mutta entä lapsi? [/quote] No kerropa meille, miksi se puolitoistavuotias ne korvikset tarvitsee? Hyvinvointinsa vuoksi? Ollakseen kauniimpi? Tai söpömpi? [/quote] En jaksa enää täältä kysyä yhtään mitään koska palsta täynnä kiihkoilia mammoja :( Enkä ala kulttuuri taustoja selittelemään. Puoliksi Vietnamilainen perhe. Laitamme sitten Vietnamissa lapsellemme korvakorut. Ei täällä voi asiallista keskustelua oikein mistään käydä :( Heti ollaan haukkumassa tyyliin huonoksi vanhemmaksi. Voisitte itse varmasti miettiä, miten voisitte olla parempia vanhempia lapsillenne ja sitä ei korvakoruissa mitata. Lapset tarvitsevat aikaa ja yhdessä oloa sekä paljon rakkautta, tietysti rajoja unohtamatta.

[/quote]

Ymmärrän reaktiosi, ei täältä saa asiallisia vastauksia. Hyvinpä nuo lapset porskuttaa onnellisina menemään esim. latinomaissa, joissa on ihan normaalia ja arkipäiväistä laittaa pienelle korvakorut.  Mutta täällä on niin hysteeristä porukkaa...Täydellisiä äitejä, you know... Etsi googlen avulla. Martina Aitolehtikin teetti korvakorulävistykset tytölleen ja sai hirveän paskaryöpyn. Ehkä Helsingissä joku sit tekee niitä, vai hoitivatko homman Kolumbiassa?.
[/quote]

Kiitos tästä asiallisesta kommentoimisesta. On täällä ainakin joitain ihmisiä jotka eivät ole niin hysteerisiä asian suhteen. Täällä joidenkin mielestä muka laitan lapselleni korvakorut vain miellyttääkseni miestäni. Haluan itse myöskin lapsilleni korvakorut ja tulevalle poika lapselle myös korvakoru. Enkä koe olevani huono äiti yksien korvakorujen vuoksi. Rakastan perhettäni ja se on minulle tärkeintä koko maailmassa. Minulle itsellenikin on lapsena laitettu korvakorut ja mieheni on myös lapsena saanut korvakorun. Ihan normaalia minun mielestäni. Täällä tosiaan jotkut kuvittelevat olevansa täydellisiä äitejä, mutta sellaista kuin täydellinen äiti, ei ole olemassakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän