Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvoin peseytyvät aikuiset

Vierailija
25.10.2014 |

Mä ihmettelen suuresti, miksi vielä nykypäivänäkin monet "vanhemman polven" edustajat käy suihkussa / saunassa maksimissaan pari kertaa viikossa. Kuinka voi elellä paskoissaan kun kuitenkin suinku olisi joka päivä saatavilla. Ällöttävää. Kaippa näitä löytyy nuoremmistakin, mutta ei niin yleisesti...

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä haukutaan toisia sairaalloiseksi tai likaisiksi vain kun tekee asiat niinkuin parhain näkee?

Minäkin välillä käyn kahdesti päivässä suihkussa, aamulla ennen töihin menoa on ihanan virkistävää ottaa nopea suihku, illalla lämmitän saunan. Aina en tosin näin tee että aamulla kävisin tai edes illalla, hiukset pesen kerran viikossa.

Ei solvata toisiamme, kaikki huolehtivat itsestään parhaalla mahd. Tavalla :-)

Vierailija
62/148 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:31"]Mua ällöttää myös nää kerta viikkoon peseytyjät. Itse käyn joka päivä 2 kertaa. Ei ole iso homma. Ja ei, ihoni ei kuivu. Ihmisen iho hikoilee muualtakin kuin vain kainaloista. Kuona-aineita puskee ihon läpi ja tarttuu vaatteisiin. Ällöttävää. Ihminen on siis omassa liassaan. Alapesu ja kainaloiden huljuttelu vedellä altaan päällä ei vaan yksinkertaisesti riitä. Ei vaikka olisi saippuaa mukana. [/quote] Kuulostat sairaalloiselle

[/quote]

En ole sairaalloinen vaan itsestään huoltapitävä normaali ihminen.
[/quote]
Ehkä normaalille ihmiselle riittää vähempikin lotraaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen ikävä kyllä haistaa onko suihkussa käyty tänään vai viikko sitten :/ käyttäkää edes hajuvettä!

Vierailija
64/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en kyllä ymmärrä näitä jotka väittää haistavansa , jos joku käy joka toinen päivä suihkussa. Kyllä minäki haistan kaupassa sen tyypin, jonka haju tulee nenään ennenkuin koko tyyppiä näkyy. Näillä ihmisillä näkee jo päällepäin, ettei hygieniasta huolehdita oikein muutenkaan.

Nää on vissiin samoja vainukoiria, jotka haistaa naisten menkatkin...

Vierailija
65/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä nuorilla Amerikasta elämisenmallinne ottaneilla kummallinen käsitys, että hieman vanhempi sukupolvi paskoo pöksyihinsä ja kieriskelee sitten niissä puolen viikkoa. Ei meillä vielä niin huonot kurenauhat ole, että paska valuisi joka kumarruksella. Ei valu edes se ohuempi keltainen nestekään.

Mutta monella iho ohenee ja kuivuu iän myötä ja hikoilu vähenee. Jos minä esim. kävisin kerta päivässä suihkussa, niin en uskalla edes kuvitella, missä kunnossa ihoni olisi, kun se jo nyt kuivuu parin kolmen kerran jälkeen ihan mahdottomasti. Mitkään kosteutukset ja rasvaukset eivät tahdo riittää kuin hetkeksi. Ne paskahousut taitavat olla enemmänkin miekkataksin ja -hotellin asiakkaita, ei niinkään normaaleja omissa asunnoissaan asuvia kunniallisia kansalaisia. Ja kulkaas, me osataan jopa vaihtaa ja pyykätä vaatteita, voitteko kuvitella? Ja nenäkin toimii vielä niin hyvin, että ei ole mitään vaikeutta huomata, milloin viimeistään on vaatteenvaihto paikallaan. Emme siis haise, vaikka te nuoret niin kuvittelettekin.

Vierailija
66/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 22:24"]

Minä käyn pari, kolme kertaa viikossa suihkussa. Kuukautisten aikaan pesen yleensä aamulla alapään käsisuihkulla. En oo varmaan koskaan käynyt useammin, eikä mulle ole myöskään kukaan koskaan huomauttanu, että haisisin pahalle. Joskus jopa oikeasti unohdan käydä pesulla, huomaan siinä vaiheessa kun hiukset alkaa olla rasvaset että millonkohan viimeksi olen käyny suihkussa. :D t. 25v. nainen

[/quote]

Et siis pese edes alapäätäsi päivittäin, paitsi kuukautisten aikaan?

Vierailija
67/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:34"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:31"]Mua ällöttää myös nää kerta viikkoon peseytyjät. Itse käyn joka päivä 2 kertaa. Ei ole iso homma. Ja ei, ihoni ei kuivu. Ihmisen iho hikoilee muualtakin kuin vain kainaloista. Kuona-aineita puskee ihon läpi ja tarttuu vaatteisiin. Ällöttävää. Ihminen on siis omassa liassaan. Alapesu ja kainaloiden huljuttelu vedellä altaan päällä ei vaan yksinkertaisesti riitä. Ei vaikka olisi saippuaa mukana. [/quote] Kuulostat sairaalloiselle

[/quote]

En ole sairaalloinen vaan itsestään huoltapitävä normaali ihminen.
[/quote]

Ja käyt kahdesti päivässä suihkussa? Ei kuulosta terveelle.
[/quote]

Terveemmältä kuin kahdesti viikossa!

Vierailija
68/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:30"]

Talviaikaa mulle suihkussa käynti on aina pitkän linjan prosessi. Meillä kylppäri on kylmä ku siperia, ni eipä sinne halua joka päivä olla menossa.

[/quote]

Niin on meilläkin, rintamamiestalon kellarissa. Ja silti joka ikinen aamu jokainen meistä viidestä käy siellä pesulla.
[/quote]

Teillä on neljä poikaa, joista vanhin jo muuttanut pois kotoa?

Vierailija
69/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aihe, josta ei voi palstalla kirjoittaa.

Monet palstamammat muistuttavat miestään siinä, että lika lähtee, kun rapsuttaa itseään. Sohvalla. Bussissa. Työpaikalla. Kaupassa. Elokuvissa. Ruokapöydässä. Kampaajalla. Pikkujouluissa. Kapakassa. Lääkärillä.

Tahmatenavat seuraavat haiskahtavia vanhempiaan ja opettajia surettaa.

Elämä on rapsutusta, koska vettä säästetään ja likainen iho tuntuu mukavalta. Samoin rasvaa tursuavat hiukset ja töhkähampaat.

Monet ihmiset haisevat kuvottavilta ja heidän kotinsa vasta haisevatkin.

Katku yritetään peittää Ööööö de Flööööörillä, joka huokuu joko ilmanraikastajista tai "henkii" kaksi viikkoa sitten pestyistä vaatteista.

Pinttyneet lakanat ovat juuttuneet sänkyjen laitoihin jo pari kuukautta sitten, mutta mamma pehmittää niiden reunoja näppärästi ja kiemurtelee mielestään suloisesti tuoksuvana petiin. Öööööö de Sardiiiin.

Vierailija
70/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tälläsia haisuleita on näemmä ihan oikeasti olemassa, jotka käyvät 2-3krt viikossa suihkussa. Puolustelevat vielä kovasti toimintaansa. Hyi vittu sanon minä! Mikä ihmesiinä peseytymisessä on hankalaa? Käyn joka aamu suihkussa, ja jos harrastan liikuntaa tai lähden baariin niin tällöin vielä toisen kerran päivässä. Jos en päivään pääse pesulle, niin hiukset rasvoittuvat ja olo on muutenkin saastainen.

Vierailija
71/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ny iha sairasta käydä 2 kertaa päivässä saippualla itsensä pesämässä kun siinä ajassa ei ole kerennyt tulla mitää pesemistä.Sen vielä ymmärrän että käydään kerran päivässä

Vierailija
73/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, sanokaa että nämä pari kertaa viikossa suihkussa käyjät ovat provoja? Hyi saatana tinkikää ihan mistä tahansa muusta muttei hygieniasta. Kyllä normaali länsimainen ihminen käy vähintään kerran päivässä suihkussa. Niin ja afrikkalaiset lapset arvostavat kovasti teidän "vedensäästämistänne" siellä kuollessaan. Itse käyn kaksi tai kolme kertaa päivässä suihkussa. Aamulla, kun tulen töistä ja illalla.

Vierailija
74/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkun kahden tai kolmen päivän välein, alapään ja kainalot pesen joka päivä. En haise, enkä näytä likaiselle.

Vierailija
75/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:40"]

Nyt oikeesti hei. Mitä sairaalloista on siinä, että käy 2 kertaa päivässä suihkussa? :D Onko se teiltä kerta viikkoon peseytyviltä jotenkin pois että ihminen huolehtii henkilökohtaisesta hygieniastaan? Mitä haittaa siitä on?

[/quote]2 kertaa päivässä tai kerran viikossa suihkussa, ei ole ainoat vaihtoehdot.Eli jos joku sanoo,että 2 kertaa päivässä suihkussa on sairasta , kävisi itse vaan kerran viikossa. Voi silti käydä suikkussa joka päivä ,mutta se kaksi kertaa on kyllä liikaa. Tai tietenkin jos hikoilee sikana.Tai jos on vaihdevuodet ja kuumataallot iskee.

Vierailija
76/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veden kulutuksessa mieli saattaa kummasti muuttua siinä vaiheessa, kun asuinolosuhteet vaihtuvat ja veden hinta muuttuukin kuukausittaisesta kiinteästä vesimaksusta/hlö kuutioperustaiseen laskutukseen + jätevesimaksu.

Vierailija
77/148 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:37"]

Siis tälläsia haisuleita on näemmä ihan oikeasti olemassa, jotka käyvät 2-3krt viikossa suihkussa. Puolustelevat vielä kovasti toimintaansa. Hyi vittu sanon minä! Mikä ihmesiinä peseytymisessä on hankalaa? Käyn joka aamu suihkussa, ja jos harrastan liikuntaa tai lähden baariin niin tällöin vielä toisen kerran päivässä. Jos en päivään pääse pesulle, niin hiukset rasvoittuvat ja olo on muutenkin saastainen.

[/quote]

Sun iho ja hiukset rasvottuu nopeammin, koska ne hädissään tuottaa liikaa talia kompensoidakseen jatkuvan pesemisen aiheuttamaa kuivuutta. Ihan hyvin pystyisit pitämään pari päivää väliä, jos siihen totuttautuisit. Mut siis ei mikään pakko tietenkään, jos haluaa suihkutella joka päivä. Turha kuitenkaan yleistää noita tuntemuksiasi kaikkiin muihinkin. Mun hiukset ei rasvoitu päivässä, eikä olo ole saastainen.

Vierailija
78/148 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pakostakin tulee mieleen likaisesta tukasta ja hikisestä hajusta mielenterveysongelmaiset ja alkoholistit. Ei kehtaa mennä ihmisten ilmoille rasvatukkaisena. Itse käyn suunnilleen jokatoinen päivä suihkussa ja hiukset pesen yleensä joka päivä. Alapäätä pesen jokaisen vessakäynnin yhteydessä.

Vierailija
79/148 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa tai saunassa joka toinen ilta ja samalla pesen hiukset.  Kesäkuumalla käyn suihkussa toki useammin; välillä parikin kertaa päivässä. Iltaisin usein uimassa.   Joka aamu pesen lämpimällä vedellä ja saippualla kainalot sekä pesen alapääni myös.  Olen kovin palelevainen, joten on helpompaa pestä aamuisin ns. pikkupesut kuin mennä kokonaan suihkuun.   Minulla on myös hyvin kuiva iho, siksi en mielellään kastele selkääni, käsivarsiani ja sääriäni jatkuvasti.   En siedä laittaa vaatteita päälleni, jos en ole täysin kuiva iholtani eli siksikään aamusuihku ei miellytä paitsi ehkä viikonloppuisin.   En haise!

Vierailija
80/148 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 20:20"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:30"] Talviaikaa mulle suihkussa käynti on aina pitkän linjan prosessi. Meillä kylppäri on kylmä ku siperia, ni eipä sinne halua joka päivä olla menossa. [/quote] Niin on meilläkin, rintamamiestalon kellarissa. Ja silti joka ikinen aamu jokainen meistä viidestä käy siellä pesulla. [/quote] Teillä on neljä poikaa, joista vanhin jo muuttanut pois kotoa?

[/quote]

En ymmärrä mitä tuo tarkoittaa? Ei ole neljää poikaa eikä kukaan ole muuttanut minnekään. Miten se liittyy tähän aiheeseen? Täh?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi