Miehellä hygienia ja siisteys TÄYSIN hukassa
Avomieheni alkaa käydä hermoille. Meillä on todella hauskaa yhdessä, asuttu saman katon alla hieman yli vuosi. Kuitenkin on asioita, jotka ovat minulle tärkeitä ja hänelle eivät, mm. kodin siistinä pitäminen ja oma hygienia. Mies paskoo suoraan sanottuna wc-pytyn pilalle eikä osaa pestä jälkiään. Ruskeita pilkkuja koko pöntön reunukset - siis YLÄOSASTA- täynnä. Hän ei osaa imuroida kunnolla, suhailee ympäriinsä ja jättää osan lattioista imuroimatta. Hänen oma sinkkukämppänsä oli aivan järkyttävä kaatopaikka, ja hän sai mm, huomautuksen huonosta siivouksesta kun luopuivuokra-asunnostaan.
Eipä hän aina jaksa hampaitakaan pestä ja olen useaan kertaan vihjaissut että se suu pestään ja pahanhajuinen hengitys tappaa seksihalutkin. Voiko tuollaisen sottaisen äijän kanssa jatkaa vai olenko liian tarkka? Pidän keittiön tasot ynnä muut pinnat puhtaina. Koska meillä on myös kissa, imuroin vähintään kerran viikossa karvat ja lattioille kulkeutuneet hiekat pois. Myös sängyn pidän päivisin aina pedattuna, mutta miekkoselle olisi ihan sama miltä sänky näyttää. Pidän puhtaasta kodista, en usko olevani kovin epänormaali kun haluan pitää upouuden asunnon materiaalitkin kunnossa. Näistä on jo tullut useampi riita, kun joudun hoitamaan kodinhoidolliset touhut aina yksin töiden jälkeen. Mies tekee vuorotyötä eikä jaksaisi edes astianpesukonetta tyhjentää päivän aikana kun minulla on töitä. Aaaaaasargh.
Kommentit (34)
Hyi yäk mikä äijä! Miksi olet tuollaisen kanssa?!
Olet melko nipo, helpompi jos löydät rinnallesi samanlaisen petaajan.
Eikö sinulla ole rahkeita tasokkaampaan mieheen? Ei tuollainen pöntön ympäriinsä paskominen ja hampaiden harjaamattomuus ole normaalia. Tämä on yksi esimerkki miksi koulutus on tärkeää kumppanin valinnassa, miehesi ei varmasti ole akateeminen.
JSSAP. Todellakin.
Sottaisuus on vastenmielistä, mutta huono henkilökohtainen hygienia on jo iljettävää.
Eikä mies ole pessyt hampaitaan edes seurustellessanne? Vai nytkö se taito on unohtunut? En antaisi montaa vaihtoehtoa, vaan selkeästi ilmoittaisin ehtoni. Kertoo miehestä todella paljon jos ei huolehdi itsestään ollenkaan ja en näkisi suhteella mitään toivoa.
Jänskää on se että te naiset kuitenkin valitsette tuollaisia törkymiehiä ennemmin kuin meitä siistejä mutta tylsiä.
Yök. Etsi nyt hyvä nainen joku sivistynyt ihminen! Ei kaikki miehet ole tuollaisia possuja.
Entäs se katti? Hiippailee työpöydillä ja ruokapöydällä. Eikö se yökötä sinua yhtään? Et tiedä, missä se juuri sitä ennen on käppäillyt ja mitä syönyt.
Siivottoman miehen kasvatuskin voi olla tosi hankalaa. Yleensä huonot tavat vielä kärjistyvät ajan kanssa. Jos ei opi kohtuullisessa ajassa ruokkoamaan itseään, siirrä ulkoruokintaan.
Ei tuo muutu miksikään huomauttelemalla, pahenee vain miehen vanhetessa. Voit vain päättää, kuinka kauan olet valmis katselemaan touhua.
Onko miehellä kuitenkin paksu lompakko, jolla aiot tulevaisuudessakin siipeillä?
Minä olen sen oppinut lukuisista suhteistani ja yhdessä asuttujen vuosien jälkeen, että sellaista miestä en ota vaivoikseni edes rakastuneilla silmilläni, joka ei osaa kotiaan siivota. Semmoisen kumppanin kanssa eläminen on helvettiä pidemmän päälle, lopulta joudut ihan itseksesi siivoamaan tai sietämään paskaista kotia. Lasten kanssa ongelmat moninkertaistuu.
Niin, kissamme on sisäkissa ja ei kuljeskele ulkona ikinä. Varsin siisti tapaus, kissat kun mm. pesevät itsensä ahkerasti. Eikä se ole pelkkä katti vaan ihan perheenjäsen meillä. Että näin. Mutta tosiaan mies on ylioppilaaksi lukenut ja siinä se. Välillä tyhmä kuin saapas, mm. kielellinen osaaminen ihan suomeksi tai tilannetajun kanssa pientä ongelmaa. Minä olen korkeakoulun käynyt assari, hän ns. duunari asiakaspalvelija. Sitä pelkäänkin, että tulee ongelmia jos lapsia tulee. Lompakko hänellä on enemmänkin ohut,ohuempi kuin omani. Hampaitaan on alkanut pesemään sanottuani, mutta mm. parran ajaa kun jaksaa ja vetelee veden ja höylän kanssa ja jättää sen karvaisen höylän odottamaan seuraavaa käyttökertaa..
Ap.
Kuulostat osittain aika tiukalta (sänkyjen petaus ehdotonta), mutta miehessä on kyllä vikaa (henkilökohtaisen hygienian puute). Miksi siivoat miehen jälkiä ja toimit kotiorjana?
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 20:39"]Avomieheni alkaa käydä hermoille. Meillä on todella hauskaa yhdessä, asuttu saman katon alla hieman yli vuosi. Kuitenkin on asioita, jotka ovat minulle tärkeitä ja hänelle eivät, mm. kodin siistinä pitäminen ja oma hygienia. Mies paskoo suoraan sanottuna wc-pytyn pilalle eikä osaa pestä jälkiään. Ruskeita pilkkuja koko pöntön reunukset - siis YLÄOSASTA- täynnä. Hän ei osaa imuroida kunnolla, suhailee ympäriinsä ja jättää osan lattioista imuroimatta. Hänen oma sinkkukämppänsä oli aivan järkyttävä kaatopaikka, ja hän sai mm, huomautuksen huonosta siivouksesta kun luopuivuokra-asunnostaan.
Eipä hän aina jaksa hampaitakaan pestä ja olen useaan kertaan vihjaissut että se suu pestään ja pahanhajuinen hengitys tappaa seksihalutkin. Voiko tuollaisen sottaisen äijän kanssa jatkaa vai olenko liian tarkka? Pidän keittiön tasot ynnä muut pinnat puhtaina. Koska meillä on myös kissa, imuroin vähintään kerran viikossa karvat ja lattioille kulkeutuneet hiekat pois. Myös sängyn pidän päivisin aina pedattuna, mutta miekkoselle olisi ihan sama miltä sänky näyttää. Pidän puhtaasta kodista, en usko olevani kovin epänormaali kun haluan pitää upouuden asunnon materiaalitkin kunnossa. Näistä on jo tullut useampi riita, kun joudun hoitamaan kodinhoidolliset touhut aina yksin töiden jälkeen. Mies tekee vuorotyötä eikä jaksaisi edes astianpesukonetta tyhjentää päivän aikana kun minulla on töitä. Aaaaaasargh.
[/quote]
Eieiei, sä tuut valitettavasti jossain vaiheessa ihan hulluksi tuollaisen sottiksen kanssa. Siinä ei lopulta auta rakkauskaan.
Been there done that!
Kotiorjana en toimi, pidän kodin siistinä mutten palvele miestä. Hänelle jätän tarkoituksella mm.ruoanlaiton jälkeen paistokasarit pestäviksi (hän kyllä tekee sentään ruokaa). Minut on opetettu nuorena petaamaan sänkyni, miksi siis jättäisin sen leväälleen? Koti on kauniimpi ja viihtyisämpi siistinä, sängyn petaus on asia jonka jokainen varmasti osaa edes jotenkin. Sisustus on myös minulle tärkeä ja mukava harrastus, mutta mitä iloa olisi sisustella nätiksi sottaista kämppää.. Mies sanoo viihtyvänsä kodissamme ja kehuu makuani sisustuksen suhteen, mutta en jaksaisi koko ajan huomautella pöydillä lojuvista kahvikupeista. Astianpesukoneeseen ne löytävät tiensä joskus kun mies jaksaa ne sinne raahata, ellen minä ole ehtinyt ensin. Lisäksi häiritsee se, ettei hän käytä wc-paperia vaan pesee takamuksen kädellä käsihanan avulla. Onko tuokaan ihan normaalia? Käsiin jää ulosteen hajua välillä niin, että haistan sen halatessakin.
Ap.
Yyyyh hyi h*tti mikä äijä! JSSAP!
Se hyöty ap:n tekstistä oli, että säntään tästä samalta istumalta hemmottelemaan mun ihanan fiksua, siistiä miestä... Tuolla se istuksii sohvalla eikä vielä aavista mitään :)
[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:43"]
Niin, kissamme on sisäkissa ja ei kuljeskele ulkona ikinä. Varsin siisti tapaus, kissat kun mm. pesevät itsensä ahkerasti. Eikä se ole pelkkä katti vaan ihan perheenjäsen meillä. Että näin. Mutta tosiaan mies on ylioppilaaksi lukenut ja siinä se. Välillä tyhmä kuin saapas, mm. kielellinen osaaminen ihan suomeksi tai tilannetajun kanssa pientä ongelmaa. Minä olen korkeakoulun käynyt assari, hän ns. duunari asiakaspalvelija. Sitä pelkäänkin, että tulee ongelmia jos lapsia tulee. Lompakko hänellä on enemmänkin ohut,ohuempi kuin omani. Hampaitaan on alkanut pesemään sanottuani, mutta mm. parran ajaa kun jaksaa ja vetelee veden ja höylän kanssa ja jättää sen karvaisen höylän odottamaan seuraavaa käyttökertaa.. Ap.
[/quote]
Miksi siis roikut siinä miehessä. Etsi se regina-kirjasarjan prinssisi! Vaaleanpunaiset lasit silmille ja tyttöjen kanssa katsomaan sinkkuelämää leffaa! =)
Oletko noin jäätävä nillittäjä tosielämässäkin? Ihme että sinulla edes on mies. Miesviha huokuu teksistäsi, tyydy omiin sormiisi, jotka eivät haise.
Aika kamalalta kuulostaa! Entä jos tulee lapsia; yhäkö olet valmis tekemään kaikki kotityöt? Jos ei vakava keskustelu auta, sinuna harkitsisin tarkkaan jatkoa. Omien jälkien siivoaminen on sentään vähintä, mitä pitää tehdä yhteisen kodin eteen!