Miten tiedätte asioista niin paljon?
Olen välillä miettinyt, kun täällä on lukenut ketjuja mitä erilaisemmista aiheista, miten ihmisille on kertynyt niin paljon tietoa, että voivat keskustella asioista kymmenien, satojenkin sivujen edestä. Onko teillä niin hyvä yleistieto vai sattuuko tänne niin paljon eri alojen asiantuntijoita tai ihmisiä, jotka vain ovat niin kiinnostuneita maailmasta, että lukevat/kerryttävät tietoa kaikenlaisista aiheista valtavasti? Musta monesti tuntuu, että pitäisi ensin perehtyä tutkimaan asioita, joita täällä otetaan esille, ennen kuin niistä voisi sanoa mitään.
Kommentit (7)
No anna nyt esimerkki. En ole itse tällaista pahemmin havainnut. Arkista länkytystä ja trollaamista enimmäkseen.
55 vuotta ikää ja vähän kaikki on kiinnostanut.
Sitä paitsi aiheesta kuin aiheesta on helppo googlettaa perustiedot hetkessä. Ollaan jo parisenkymmentä vuotta oltu maailmassa missä tärkeämpi osaaminen on osata etsiä haluamaansa tietoa kuin osata muistaa se kaikki.
Vierailija kirjoitti:
No anna nyt esimerkki. En ole itse tällaista pahemmin havainnut. Arkista länkytystä ja trollaamista enimmäkseen.
Tiesitkö että mitä pienempi keskimääräinen molekyylipaino palokaasuilla on sitä suurempi on kemiallisen raketin spesifinen impulssi.
Täällä palstalla on aina paikalla Suomen parhaat huippuasiantuntijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö että mitä pienempi keskimääräinen molekyylipaino palokaasuilla on sitä suurempi on kemiallisen raketin spesifinen impulssi.
Tällaisistako täällä muka keskustellaan? Annapa linkki tähän ketjuun.
Koska olemme nähneet melkein kaiken, tai ainakin joku palstalla on nähnyt. Ei sitä teininä aavistanutkaan mitä kaikkea sitä vaikkapa 65 vuodessa tulee nähtyä. Voi lapset...