Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö seurustelemaan naisen kanssa joka ei...

Vierailija
12.09.2021 |

Suostu koskaan anaaliseksiin?

Itse en. Ei sitä nyt joka kerta tarvii olla tai edes joka viikko mut jos ei koskaan saa tai pelkästään synttäreillä niin kyl toi on mulle deal breaker.

Kommentit (168)

Vierailija
121/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli niin että seurustelun alussa vaimo valehteli pitävänsä peppupanoista, kun kysyin. Sitä persettä en kuitenkaan saanut. Sitten alkuvuosina harvakseltaan joskus antoi panna perseeseen.

Nyt on ilmoittanut yksipuolisesti, ettei persettä enää tule. Mitä pitäisi tehdä? On muuten hyvä vaimo. Pitäisikö käydä naimassa jonkun toisen pyllyreikää?

Vierailija
122/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt naiset, miksi ihmeessä sitä peräluukkua pitää pihdata? Minä olen hetero mies, mutta minua ei voisi haiseva ja ruma pimppi vähempää kiinnostaa. Sen sijaan persereikä näyttää ja tuntuu hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poljen paskaluukkuun kunnes vaimo alkaa syömään pillereitä tai jompi kumpi on käynyt sterilisaatiossa.

Vierailija
124/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen, joka tykkää antaa persettä. Erityisesti nautin kakkosen antamisesta naimisissa oleville miehille, jotka eivät sitä kotona saa. ☺️ Monen peppua pihtaavan mies on käynyt minun peräluukussa.

Vierailija
125/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkea kaihtava nainen on kyllä tylsä. puheet ja totuus eivät kohtaa. "isänmaata ajatellaan" kun tehdään lapsi. siinä seksi useimmille. miehille toki sääli.

Vierailija
126/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo antoi luvan käydä vieraissa, kun ei halua itse antaa persettä. Mutta sellainen ehto on, että saan naida toista naista vain perseeseen, en pimppiin.

Eli lupa on, mutta vielä ei ole kakkosen antoon toista naista löytynyt. Mistähän sellaista voisi hakea?

Vierailija
127/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naista voin peppuun laittaa, jos nainen sitä haluaa. Itse en koe tarvetta siihen joten olen vähän huono olemaan aloitteellinen siinä. Nainen olkoon itse peppunsa herra. :D Suuseksi on minulle tärkeämpää ja myönnän, että ilman suuseksiä naisen kanssa jää seksielämä liian vaisuksi.

M44

Vierailija
128/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn helposti jos seksiä muuten on riittävästi, kyllä pi#lun rassaus on nr1 minulle näyttää paljon paremmalta kuin joku persereikä.

Vierailija
129/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen, joka tykkää antaa persettä. Erityisesti nautin kakkosen antamisesta naimisissa oleville miehille, jotka eivät sitä kotona saa. ☺️ Monen peppua pihtaavan mies on käynyt minun peräluukussa.

Voinko minäkin tulla, onko sulla isot tissit?

Vierailija
130/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin jos ei vaihtoehtoja olisi, mutta kun niitä riittää. Aika moni nainen tykkää. Siksi en seurustele jatkossakaan kenenkään kanssa joka ei halua.

Mutta kun minut nainen huijasi olemaan kanssaan, lupailemalla aluksi persettä. Nyt ollaan jo naimisissa ja lapsikin on, mutta persettä ei enää tipu. Jos oisin tämän tiennyt jo suhteen alussa, olisin etsinyt jonkun toisen.

Vierailija
131/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinko minäkin tulla, onko sulla isot tissit?

Missä päin asut ja oletko naimisissa? Minulla on pienet tissit. Persettäni on kovasti kehuttu, hyvönmuotoinen. ☺️

Vierailija
132/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna persettä, koska sulkijalihas vahingoittui synnytyksessä. En halua ottaa yhtään lisäriskiä, että paskat ei pysy perseessä.

Vierailija
133/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli niin että seurustelun alussa vaimo valehteli pitävänsä peppupanoista, kun kysyin. Sitä persettä en kuitenkaan saanut. Sitten alkuvuosina harvakseltaan joskus antoi panna perseeseen.

Nyt on ilmoittanut yksipuolisesti, ettei persettä enää tule. Mitä pitäisi tehdä? On muuten hyvä vaimo. Pitäisikö käydä naimassa jonkun toisen pyllyreikää?

Minulle kävi vähän samoin. Alkuaikoina sitä persettä sainkin ainakin kerran viikossa. Nyt lähes 10 vuotta yhdessä ja kohta on vuosi mennyt ilman persepanoja

Vierailija
134/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi vähän samoin. Alkuaikoina sitä persettä sainkin ainakin kerran viikossa. Nyt lähes 10 vuotta yhdessä ja kohta on vuosi mennyt ilman persepanoja

Juu. Alkuaikoina vaimo tykkäsi puuhailla kaikenlaista. Nykyään makaa selällään ja odottaa palvelua. Eipähän siinä. Kärvistellään pikkulapsiajan yli ja sitten eri osoitteisiin.

Vierailija
135/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyisin jos ei vaihtoehtoja olisi, mutta kun niitä riittää. Aika moni nainen tykkää. Siksi en seurustele jatkossakaan kenenkään kanssa joka ei halua.

Mutta kun minut nainen huijasi olemaan kanssaan, lupailemalla aluksi persettä. Nyt ollaan jo naimisissa ja lapsikin on, mutta persettä ei enää tipu. Jos oisin tämän tiennyt jo suhteen alussa, olisin etsinyt jonkun toisen.

Tuohan on ihan naisten perus pariutumisstrategiaa, tässäkin ketjussa on jo mainittu. Alkuun ollaan kokeilunhaluisia; harrastetaan anaalia, suihin otetaan joka kerta, saa laueta suuhun/tisseille, on seksikkäät stay-upit ja muut, puhutaan kimppakivafantasiasta. Sitten kun ollaan naimisissa ja on lapsi, asuntolaina eikä avioehtoa, niin kaikki tuollainen loppuu. Saa tsägällä kerran viikossa velvollisuusseksiä lauantaina saunan jälkeen. Ja kerran viikossa kun lykkii niin se suoritus on yleensä kohtuupikainen (eikä se vaimoa haittaa, ja toista kierrosta ei tule koskaan).

Samaan pakettiin kuuluu Kouvola-tukka huomioväreillä, lihominen ja muu. Osittain saattaa olla jopa strategia saada mies haluamaan vähemmän seksiä.

Vierailija
136/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormen saa työntää anukseen hyvin rasvattuna,

Sen isompaa ei sinne työnnetä

Vierailija
137/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sormen saa työntää anukseen hyvin rasvattuna,

Sen isompaa ei sinne työnnetä

Sama juttu sitten sen pimpsan kanssa. Eipä työnnetä melaa sitten sinnekään.

Vierailija
138/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin tuttua, että tutustumisvaiheessa naiset esittävät paljon riettaampia kuin mitä oikeasti ovat. Saadakseen miehen nalkkiin. Sitten myöhemmin ei enää rietastella ja sitten ihmetellään, jos mies käy vieraissa tai tulee ero.

Vierailija
139/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on ihan naisten perus pariutumisstrategiaa, tässäkin ketjussa on jo mainittu. Alkuun ollaan kokeilunhaluisia; harrastetaan anaalia, suihin otetaan joka kerta, saa laueta suuhun/tisseille, on seksikkäät stay-upit ja muut, puhutaan kimppakivafantasiasta. Sitten kun ollaan naimisissa ja on lapsi, asuntolaina eikä avioehtoa, niin kaikki tuollainen loppuu. Saa tsägällä kerran viikossa velvollisuusseksiä lauantaina saunan jälkeen. Ja kerran viikossa kun lykkii niin se suoritus on yleensä kohtuupikainen (eikä se vaimoa haittaa, ja toista kierrosta ei tule koskaan).

Samaan pakettiin kuuluu Kouvola-tukka huomioväreillä, lihominen ja muu. Osittain saattaa olla jopa strategia saada mies haluamaan vähemmän seksiä.

Mä oon lopettanut yhden avoliiton ja yhden avioliiton tuon takia. Se on vääjäämätöntä että suhde muuttuu ajan saatossa arkisemmaksi ja alkuhuuma katoaa. Mutta mä en voi hyväksyä tota että seksi loppuu tai muuttuu tosi harvinaiseksi vaniljaksi jota vaimo vastahakoisesti suostuu harrastamaan samalla tavalla kuin minä pesen ikkunoita. Ymmärrän myös että voi olla erilaisia vaiheita mutta kun toista vuotta olen katsellut että meno menee entistä frigidimmäksi niin mulle riitti. Vaihtoehto olisi ollut pettäminen, ennemmin sit jätin. Haukuttiin kyllä avioeron kohdalla seksiriippuvaiseksi mutta musta toi on ihan validi syy erota.

Monet ihmiset miettii sitä miten sen kipinän saa pidettyä yllä pitkässä suhteessa. Siihen kuuluu monesti tarkoituksenmukainen yritys piristää seksielämää. Tuo on sen vastakohta, ajetaan tietoisesti seksielämä konkurssiin.

Vierailija
140/168 |
22.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisin seurustelemaan mutta sitten sen naisen pitäisi pystyä seurustelemaan miehen kanssa, joka käy joskus vieraissa. Molemmat tulee vastaan niin homma ok.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi