Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö seurustelemaan naisen kanssa joka ei...

Vierailija
12.09.2021 |

Suostu koskaan anaaliseksiin?

Itse en. Ei sitä nyt joka kerta tarvii olla tai edes joka viikko mut jos ei koskaan saa tai pelkästään synttäreillä niin kyl toi on mulle deal breaker.

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, haluan että mua pannaan takaluukkuun (sträppärillä, sormin, fistaamalla tms). Itse en naista välttämättä halua peppuun panna, mutta toisinpäin jos ei suostu niin en suhteeseen enää lähde.

Vierailija
2/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi. En mä nyt sellaisia kompromisseja lähde tekemään, ettei koskaan peppuseksiä.

Vähän sama ku kysyis että onko ok jos antaa vain käsi- ja suuhoitoja, ei penetraatiota. Jollekin voi olla mut mulle ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi

Vierailija
4/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pystyn seurustelemaan miehen kanssa joka ei välitä anaaliseksistä, vaikka itse naisena rakastan sitä.

Ja kyse ei ole siitä etten ymmärtäisi puhtautta, oikeita liukkareita ja muuta aiheen ympärillä olevia niksejä.

Tyydyn käyttämään blugia sitten.

Pitäisi varmaan heittää mies pellolle vissiin aloituksen perusteella.

Vierailija
5/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Ja suuhun spermat niellen. Anaaliseksistä osa jaksaa jauhaa käsittämättömiä juttuja. Huolehtikaa hygieniastanne. Ei itsellänikään ole sissijuustoa,

Vierailija
6/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä noin estyneen nunnan kanssa haluaisi olla missään tekemisissä.

Vierailija
7/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki pystyisin kun ei tuo anaali mua kiinnosta ollenkaan. 🙂

Vierailija
8/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki ilmiöstä male entitlement. Ei hitto mikä keskustelu.

Vierailija
9/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki ilmiöstä male entitlement. Ei hitto mikä keskustelu.

Eihän ole. En minä koe että minulla olisi mitään synnynnäistä oikeutta miehenä saada anaaliseksiä tai ylipäätään seksiä, mutta ihan tavallista että seksuaalinen yhteensopivuus on asia millä on parisuhteessa merkitystä. Jos halut ei kohtaa niin ei mun oo mikään pakko sellaisen ihmisen kanssa styylaa.

Vierailija
10/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn ja seurustelenkin. Ei ole suurta kiinnostusta kakkoseen

Vierailija
11/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostusta kakkoseen täälläkään. Jos vaimo haluaa joskus kokeilla niin kokeillaan, mutta muuten tuskin tulee testattua.

Vierailija
12/168 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan yltä ketään että miehet jotka ei halua painaa kakkoseen voisi mielellään seurustella naisen kanssa joka sitä ei halua 🙄 eiköhän kyse ollut siitä voiko miehet joita lähtökohtaisesti ryppyreikä kiinnostaa seurustella sellaisen kanssa joka ei sitä koskaan anna.

Vierailija
13/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttökaveri ei olisi pitänyt yhteistuumin kokeillusta anaaliyhdynnästä parikymmentä vuotta sitten eikä sitä olisi sittemmin uudelleen harrastettu, tuskin olisi sen takia ero tullut. Mutta hän pitää siitä yhtä paljon kuin minäkin ja yhdessä ollaan yhä. Lähes jokaisella seksikerralla ainakin sormetan hänen pyllyään, säännöllisesti myös yhdyn sinne yleensä hänen pyynnöstään ja joskus myös sovittelen koko kättä sisään. Silloin tällöin myös nuolen tuota ihanaa reikää. Harmi kun en saa laueta paljaalla syvälle peräsuoleen, sekin olisi kiihottavaa. Toisinpäinkin olisin kyllä valmis fistaukseen saakka, mutta itse en siitä oikein mitään saa eikä se puolisollekaan kiksejä anna, joten vain antavana osapuolena toimin.

Vierailija
14/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin pepusta kiinnostunut, miksi edes yrittäisin seurustella naisen kanssa? Tuossa tilanteessa pelehtisin vain miesten kanssa. Mutta koska peppu ei kiinnosta, olen seurustellut viimeiset 42 vuotta naisen kanssa.

Vierailija
15/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin pepusta kiinnostunut, miksi edes yrittäisin seurustella naisen kanssa? Tuossa tilanteessa pelehtisin vain miesten kanssa. Mutta koska peppu ei kiinnosta, olen seurustellut viimeiset 42 vuotta naisen kanssa.

tuossa ei ole logiikan häivää, samaa pölvästiä juttua kuin monella. en ole homo, mutta minulla on homotuttuja. kaikki heistä eivät harrasta anaaliyhdyntää puolin eikä toisin. minä rakastan vaimoani ja hän tykkää kyllä että yhdyn jokaiseen reikään. ehkä pitäisi ilmoittaa toiseutemme teille miehille. moniseksuaalioletettujako me olemmekin?

Vierailija
16/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin, koska kakkonen ei kiinnosta erityisemmin muutenkaan.

Vierailija
17/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä jutussa ei ole mitään järkeä. On paljon naisia jotka harrastaa anaalia ja homomiehiä jotka eivät sitä tee. Ihan samalla logiikalla voi sanoa vaikka suihinotosta että jos sitä haluaisin, niin olisin miehen kanssa.

Vierailija
18/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta anaali tippaakaan. Onneksi ei vaimoakaan.

Vierailija
19/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta anaali tippaakaan. Onneksi ei vaimoakaan.

Sitähän tässä ei kysytty, mutta jostain syystä tuollainen mieltymys on kuulutettava julki joka mahdollisessa käänteessä. Varmaan sukujuhlissakin? ”Onnea nyt Ritva-täti saavuttamasi kunnioitettavan korkean iän johdosta! Mekään Pernillan kanssa kun emme yhtään tykkää peppuun koskettelusta, niin onpa mukava päästä tänne sinua ja muita tapaamaan…”

Vierailija
20/168 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin seurustella. Ja olen seurustellutkin naisen kanssa joka heti alkuunsa sanoi ettei pysty anaaliseksiin. Hän on nykyään vaimoni, ja harrastamme epäsäännöllisen säännöllisesti anaaliseksiä, ja aina hänen aloitteestaan. Seurustelun alkuviikkoina hän pyysi kerran kokeilemaan työntää ensin sormia peppuun ja seuraavaksi ihan vehkeellä ja sinnehän se upposi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme