Pystyisitkö seurustelemaan naisen kanssa joka ei...
Suostu koskaan anaaliseksiin?
Itse en. Ei sitä nyt joka kerta tarvii olla tai edes joka viikko mut jos ei koskaan saa tai pelkästään synttäreillä niin kyl toi on mulle deal breaker.
Kommentit (168)
Naiset monesti valittaa anaaliseksin kivulaisuudesta mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin vähintään pari kertaa kuussa mä punnerran reippaanlaisesti omaa juhlakunnossa olevaa slaikkariani paksumman pökäleen aamupaskallani, eikä se tee yhtään kipeää.
Jos ottaa hiljalleen ja käyttää liukkaria niin n*gga please, ei toi satu ellei satu olee jotain pokestaran metrilakuu.
Naiset valittaa nykyään seksissä kaikesta. Anaaliseksi on normaalia ja helppoa.
Miksi luonto ei tehnyt naiselle kloaakkia, missä on yhdistetty rektumi ja synnytyssysteemit? Ei tarvitsisi kinua anaalia.
No kai mä pystyisin jos haluaisin kitkutella suhteessa missä en ole onnellinen, mut kun kerta ei ole pakko niin ei ole mitään aikomusta sellaisen nunnan kanssa heilastella.
Olen aika suvaitsevainen mutta tähän vedän rajan. Kerta viikkoon vähintään saatava. Sen voin hyväksyä jos kumppani ei anna mutta sallii syrjähypyn jotta voin tyydyttää tuon tarpeen.
Tyttöystävä ei halua kalua peräaukkoonsa. Saan toki nuolla ja imeä sitä sekä haistella voimakkaita pieruja, mutta ei enempää.
En vaikka olisi maailman ainoa nainen. En aio enää alistua sellaiseen seksuaaliseen kiristykseen.
tää on tätä "meillä tehdään vaikka mitä" kategoriaa. Naiset eivät halua mitään uutta kokeilla, vaan lahnailla isänmaata ajatellen. Anaaliseksi ei oikein tehtynä satu