Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyisitkö seurustelemaan naisen kanssa joka ei...

Vierailija
12.09.2021 |

Suostu koskaan anaaliseksiin?

Itse en. Ei sitä nyt joka kerta tarvii olla tai edes joka viikko mut jos ei koskaan saa tai pelkästään synttäreillä niin kyl toi on mulle deal breaker.

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka ei halua anaaliseksiä on usein homofoobikko. Näin ainakin jos reaktio on kuten monesti, tässäkin ketjussa, että "jos peppureikä kiinnostaa niin pankoot miehiä!"

Oraali- ja anaaliseksi ovat täysin verrannollisia siten, että kumpikaan ei ole mitenkään eksklusiivista kummankaan sukupuolen suhteen. Tai vaikka käsipeli. Miksei handjob tai blowjob ole gay mutta tuhkaluukku on?

tää on tätä "meillä tehdään vaikka mitä" kategoriaa. Naiset eivät halua mitään uutta kokeilla, vaan lahnailla isänmaata ajatellen. Anaaliseksi ei oikein tehtynä satu

Vierailija
162/168 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset monesti valittaa anaaliseksin kivulaisuudesta mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan niin vähintään pari kertaa kuussa mä punnerran reippaanlaisesti omaa juhlakunnossa olevaa slaikkariani paksumman pökäleen aamupaskallani, eikä se tee yhtään kipeää.

Jos ottaa hiljalleen ja käyttää liukkaria niin n*gga please, ei toi satu ellei satu olee jotain pokestaran metrilakuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset valittaa nykyään seksissä kaikesta. Anaaliseksi on normaalia ja helppoa.

Vierailija
164/168 |
03.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luonto ei tehnyt naiselle kloaakkia, missä on yhdistetty rektumi ja synnytyssysteemit? Ei tarvitsisi kinua anaalia.

Vierailija
165/168 |
07.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai mä pystyisin jos haluaisin kitkutella suhteessa missä en ole onnellinen, mut kun kerta ei ole pakko niin ei ole mitään aikomusta sellaisen nunnan kanssa heilastella.

Vierailija
166/168 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika suvaitsevainen mutta tähän vedän rajan. Kerta viikkoon vähintään saatava. Sen voin hyväksyä jos kumppani ei anna mutta sallii syrjähypyn jotta voin tyydyttää tuon tarpeen.

Vierailija
167/168 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävä ei halua kalua peräaukkoonsa. Saan toki nuolla ja imeä sitä sekä haistella voimakkaita pieruja, mutta ei enempää.

Vierailija
168/168 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olisi maailman ainoa nainen. En aio enää alistua sellaiseen seksuaaliseen kiristykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme