Vahinkoklikkaukset sun muut mokailut somessa - kerro oma kokemuksesi!
Oletko jakanut vahingossa peräpukama-keskustelun tai pyytänyt kaveriksi pahinta vihamiestäsi, vaikka tarkoitus oli vain kyylätä? Kaduttaako kenties jokin suutuksissa kirjoitettu Facebook-päivitys tai muuttiko puhelimen automaattikirjoitus sanottavasi aivan vääräksi? Oletko todistanut jonkun muun mokailuja?
Kerätään somessa sattuneet kämmit tähän keskusteluun! :)
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:41"]
jaaha, toimittaja kalastelee juttua.
[/quote]
No en ole toimittaja vaan ihan tavallinen nuori nainen, joka halusi vain repiä vähän huumoria tähän iltaan :( Ei tarvitse aina epäillä kaikkea provoksi tai toimittajaksi.
Joo älypuhelimella sattuu, monesti tykännyt jostakin vahingossa vaikkei pitänyt.
Olen muutaman kerran pistänyt kavereille pyynnön , että he olisivat isoäitini, mutta tein sen ihan piruuttani :D
Itselläni ei mitään mokaa muistu mieleen, mutta noloa on se jos joku on käsitellyt kuvaansa aivan liikaa :D
Mikä tuo toimittajajuttu ihan oikeasti on? Harmittaa että keskusteluni tultiin pilaamaan tuolla kommentilla :( Kuka toimittaja edes kehtaa raapia jostain vauva-palstalta löytyvistä viesteistä juttunsa kasaan?
Känni ja face. Tarviiko sanoa muuta, onhan noita sattunut... on siinä tutut ja puolitutut joskus saaneet hieman erilaisen kuvan minusta kuin naamatusten :|
Tuo aloitus vaan oöi niin toimittajamaisesti kirjoitettu.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:59"]
[/quote]
Ai. Pitäisi varmaan sitten ryhtyä toimittajaksi :D Oikeasti tarkoitus oli vain saada keskustelua lämmiteltyä. Ap
Silloin kun oltiin siirtymässä vasta älypuhelimiin niin kerran yksi hyvänpäivän tuttu(ei siis kommunikoitu fbssä mitenkään, eikä nähdä juuri missään ellei tyyliin 1x kolmeen vuoteen kaupungilla ohimennen) päivitti seinälleen nimeni eli oli ilmeisesti yrittänyt laittaa hakuun ja stalkata minua, syytä en tiedä mutta kommentoin kysymysmerkillä ja joku taisi kommentoida "auts" tai tyyliin "aika paha" ei ollut siis edes tuttuni:D tuli hetkenpäästä selittelemään yveellä että puhelin temppuilee jne:D
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:03"]
Silloin kun oltiin siirtymässä vasta älypuhelimiin niin kerran yksi hyvänpäivän tuttu(ei siis kommunikoitu fbssä mitenkään, eikä nähdä juuri missään ellei tyyliin 1x kolmeen vuoteen kaupungilla ohimennen) päivitti seinälleen nimeni eli oli ilmeisesti yrittänyt laittaa hakuun ja stalkata minua, syytä en tiedä mutta kommentoin kysymysmerkillä ja joku taisi kommentoida "auts" tai tyyliin "aika paha" ei ollut siis edes tuttuni:D tuli hetkenpäästä selittelemään yveellä että puhelin temppuilee jne:D
[/quote]
Apua! :DDDDDD
Täytin vau.fi-sivustolla raskauslaskurin, josta näkee raskausviikot ja arvion lasketusta ajasta. Vastaukseksi tuli jotain, että: "onnea, olet 7.viikolla raskaana!". Jotenkin onnistuin klikkaamaan sivun facebook-kuvaketta ja jakamaan ilouutisen omalle seinälle! Siis MITEN voi olla niin huono tuuri, ja miksi siellä oli se nappi, MIKSI?? Menin heti kiireellä tietysti facebookiin ja poistamaan ko. postausta seinältäni jossa se komeili jättimäisen suurena. Oliko joko sikiön kuvakin siinä komeilemassa ettei jää kellekään epäselväksi mistä on kyse. Tietysti se oli ehtinyt samalla sekunnilla myös kavereiden seinälle, yksi laittoi heti viestiä "ai säkin olet nyt sitte raskaana". En tänä päivänäkään tiedä kuinka moni ehti tuon mokani nähdä...
Oon lisännyt seinälleni kuvan, jonka oli tarkoitus mennä suljettuun ryhmään :D Hieman hävetti, varsinkin kun en puhelimella saanut poistettua sitä heti vaan jouduin kaivamaan läppärin kaapista ja toivomaan,ettei moni ole hereillä!! Vieläkin tunnen sen kuumotuksen naamassa ja korvissa.. en ikinä uskaltanut lisätä kuvaa sinne ryhmään, mihin sen kuvan oli tarkoitus päätyä!
Haluatte kuitenkin tietää, kuvassa esittelin synnytyksestä palautunutta vartaloani kera verkkopöksyjen, synnytyksestä oli alle 2 viikkoa.
Se, kun Twitterissä vahingossa klikkaat "follow", vaikka tarkoitus oli blokata ihminen, oops...
Hehkutin kännissä fb:ssä kuinka hauskaa minulla on ja lisäsin tärähtäneen kuvan juomistani :( Aamulla poistin päivityksen vähin äänin
Heh, olin facebookissa ja ilmoituksiini tuli että henkilö x (henkilön x kaveri) tykkää kuvastasi. Oli tykännyt siis yhdestä vanhasta profiilikuvasta (julkinen). Tämä henkilö x joka tykkäsi, oli ex. Tykkäys poistui hyvin nopeasti :D ai kävi stalkkaamassa mun kuvia.
Onhan noita vahinkoklikkauksia tullut. Mutta toisaalta mitäpä häpeämistä siinä, sillä mun puhelin ottaa ihan siinä sivua sormeillessakin joskus yhtäkkiä jonkun vaikka kaverin kaverin päivityksen ja klikkaa pyydä kaveriksi. Ja siinä etusivulla varsinkin kun on niitä kaveriehdotuksia ensimmäisenä, ja mä yritän avata kaverini päivitystä siitä alta niin ottaakin ylempää ja kohta huomaan että on lähetetty kaveripyyntö jollekin enkä edes tiedä kelle.
Samoin usein kun yritän kirjautua ulos, niin avaakin sen sijaan linkin ilmoita ongelmasta tai lataa facebook-sovellus. Että ei kannata luulla että edes teidän profiilissanne on oltu jos kaveripyyntö tulee.
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:01"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:59"]
[/quote]
Ai. Pitäisi varmaan sitten ryhtyä toimittajaksi :D Oikeasti tarkoitus oli vain saada keskustelua lämmiteltyä. Ap
[/quote]
keskustelu lämpiää parhaiten siten, että ap itse kertoo myös oman mokansa, eikä vain odota muiden paljastuksia
Twitterin käyttöä aloittaessani en tajunnut, että seuratut näkevät minun seuraavan heitä. No, seurauslistaltani löytyi sitten tyyppejä, joiden kanssa en todellakaan ole lämpimissä väleissä. Tarkoitukseni oli tietysti kyylätä. Ties mitä ovat ajatelleet...
Lisäsin jollekin lastenvaatekirppikselle tytön mekon sijaan oman kuvani :D, ehti onneksi olla siellä noin 20 sekkaa...
Minulla oli salasuhde varattuun mieheen. Avokillaan oli avoin FB-profiili ja kävin siellä naureskelemassa "voi kun mulla on niiiin iiihana mies" -söpöstelylle ja kerran tein sitä kännykällä sängyssä selällään. Lapsi tuli ja tönäisi puhelimen niin että onnistuin lähettämään kaveripyynnön. Puhelimella sen poistoa en osannut eli ei muuta kuin kiireesti läppäriä pois toiselta lapselta ja "äiti tarvii tätä nyt hetken" ja hiki päässä pyyntöä poistamaan. En tiedä ehtikö koskaan huomata tuota, jos on voimassa sähköposti-ilmoitukset niin silloinhan pysyvä jälki jää.