Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, kun mies haluaa olla yksin?

Vierailija
10.06.2024 |

Olemme olleet erossa noin kolme kuukautta. Olen alkanut kysellä joko palattaisiin yhteen. Mies sanoo että hänellä on nyt niin hyvä olla yksin. Ja haluaa ehdottomasti jatkaa tätä ihanaa yksin oloa eikä halua minua luokseen. Ehkä joskus myöhemmin.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysypä kuule siltä!

Että sä olet tyhmä, en yhtään ihmettele, ettei halua olla sun kanssa. 

Vierailija
2/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä vastaan, että ohi on ja mies on tyytäväinen elämäänsä. Älä häiritse enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kysypä kuule siltä!

Että sä olet tyhmä, en yhtään ihmettele, ettei halua olla sun kanssa. 

Palstan naisten "taso" on mikä on...

Vierailija
4/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pitkä suhde takana? Voi olla että ero on se mitä haluaa ei osaa sitä suoremmin sanoa jos tuo yksin olosta nauttii. Tuskin hänellä uutta on ainakaan!

Vierailija
5/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä ettei halua suhdetta, älä jää roikkumaan missään "myöhemmin" toivossa. Jatka sinä eteenpäin

Vierailija
6/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä kyl ap sitten tyhmä!

Vierailija
7/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan aloittajalle samaa kohtaloa kuin itselläni. Olen ollut yhden entisen tyttöystäväni kanssa tauolla jo yli 30 vuotta hänen aloitteestaan.

Vierailija
8/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat omaa elämää eikä kyselyitä toisen perään. Jos hänellä jotakin kiinnostusta vielä on, se kummasti viriää kun antaa toisen kunnolla olla rauhassa ja tuntea mitä on olla yksin, kun toinen ei tunnu olevan jossain odottamassa.

Vierailija
9/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa ihan sitä mitä mies sanoo.

Vierailija
10/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko pitkä suhde takana? Voi olla että ero on se mitä haluaa ei osaa sitä suoremmin sanoa jos tuo yksin olosta nauttii. Tuskin hänellä uutta on ainakaan!

8 vuotta ja sinä aikana yksi puolen vuoden ero.

ap

Vierailija
11/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, paljonko sun äo on?

Vierailija
12/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosi. Ei vain kertonut suoraan. Vedätti? Tai sitten on ihana olo. Aika kettumaisesti ilmaistu kyllä. -Olisi järkevää sanoa suoraan jos eroaa.

Vierailija
13/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan aloittajalle samaa kohtaloa kuin itselläni. Olen ollut yhden entisen tyttöystäväni kanssa tauolla jo yli 30 vuotta hänen aloitteestaan.

Minulla on samasta asiasta toinenkin kokemus nuoruudesta. Tuosta edellisestä oppineena etsin uuden heilan viikon tauon jälkeen. Tämä toinen taukoilija oli kovin järkyttynyt, kun en halunnut odottaa häntä. Veikkaan, ettei tarkoitus ollut selvitellä omia tunteita vaan pitää minua varalla.

Että vinkiksi vain muillekin.

Vierailija
14/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naiset pyrkii kieltämään miehiltä omat harrastukset ja miehen pitäisi vaan palvoa maata naisen jalkojen alla 24/7 ilman mitään muuta elämää :/ muu naisten kaakatus ja rasittava draamailu yms. Mies lienee havainnut miten on rauha talossa ilman naista, stressi helpottaa, olo on levollinen, saa puuhailla omien harrastusten parissa mielin määrin, jne.

Itse olen viihtynyt aina erittäin hyvin omissa oloissani enkä ole koskaan edes seurustellut. Tiedän että siitä ei tule mitään, en jaksaisi varmaan yhtä viikkoa elää jonkun kanssa.

Vierailija
15/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies pitkä ja komea, vai miksi ap roikut vielä hänessä? Unohda jo tuo mies. Ja ei muuta kuin uutta miestä etsimään. 

Vierailija
16/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa olla yksin ja ettet häiritse. Jatka matkaasi. Onko tarpeeksi väännetty ratakiskoa?

Vierailija
17/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, paljonko sun äo on?

113 on äo:ni.

ap

Vierailija
18/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa olla yksin niin sehän selvästi tarkoittaa sitä, että se haluaa salaa olla sinun kanssasi ja nyt sinun ei tarvitse muuta kuin aloittaa 7/24 ahdistelu ja rakkauspommitus. Jos vastustelee niin heität isompaa vaihdetta silmään.

Vierailija
19/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä antanut puuhastella omia esim autotallissa ja mennä omia menoja. En ole paljon perään soitellut. Nyt kun asutaan erillään, huomaan uuden piirteen itsessäni. Olen alkanut soittamaan monta kertaa päivässä ja sekös ärsyttää. Ollaan kuin teini ikäiset mies lyö luurin korvaan ja suuttuu kun soittaa takaisin ja sitten ei enää vastaa. Kyllä yli 40-vuotiaiden pitäisi jo osata hoitaa asiat asiallisesti. Miksi mies käyttäytyy noin?

ap

Vierailija
20/43 |
10.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin selkeä tapaus, älä soittele toiselle, jätä rauhaan? Ehkä häntä ärsyttää soittelusi ym. Haluaa omaa rauhaa? Anna hänen soittaa seuraavaksi sinulle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän