Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen naisellinen nainen joka tuntee vetoa naisiin

Vierailija
04.04.2026 |

Olen naisellinen nainen joka tuntee vetoa naisiin. Voin kertoa, että vaikeaa on! 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, incelli.

Vierailija
2/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaile, minkälaisiin naisiin tunnet vetoa? :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nyt keski-iässä on helpottanut sen suhteen, ettei joudu jatkuvasti miesten epätoivotun huomion kohteeksi. Välillä erehdyn tuijottamaan liikaa jotain naista. Kamalaa kun ei  edelleenkään täysin hallitse itseään. 

Ap

Vierailija
4/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile, minkälaisiin naisiin tunnet vetoa? :-)

Olen tuntenut vetoa moniin naisiin. Yleensä heillä on ollut max. leukaan asti olevat hiukset, he ovat pukeutuneet aika neutraalisti ja ovat meikanneet vain vähän tai ei ollenkaan. Luonteeltaan yksi oli poikamainen rämäpää, pari muuta ovat olleet herkempiä ja empaattisempia. 

Ap

Vierailija
5/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aikaa pystyn teeskentelemään heteroa, sitten tuntuu, että jotenkin vain paljastun. 

Ap

Vierailija
6/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuuko ne rekkakuskin näköiset nyrkkeilyä harrastavat lesbot sinua pikkulespoksi?

Vierailija
7/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääköhön Räsänenkäön mihin seksuaalisen kehityshäiriön luokkaan transuilu vauva-palstalla kuuluu?

Vierailija
8/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuuko ne rekkakuskin näköiset nyrkkeilyä harrastavat lesbot sinua pikkulespoksi?

En tunne tätä tyyppiä edustavia ihmisiä. 

Ap

Vierailija
9/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muute haluaisitte tietää? 

Ap

Vierailija
10/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 45-vuotias kohtalotoveri! Olen 14 vuotta ollut parisuhteessa miehen kanssa, ja rakastan häntä. Nainen on kuitenkin mielestäni ylivoimaisesti kauniimpi sukupuoli, ja tykkään katsella ihanaa naiskauneutta kaupungilla kuljeskellessani ja netistä. Kerran olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, suhde kesti neljä vuotta. En kaipaa parisuhdetta tai seksiä naisen kanssa, koska rakastan ja kunnioitan nykyistä puolisoani, mutta katseleminen ja päiväunelmointi on vaan niin ihanaa!

Vierailija
11/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nyt keski-iässä on helpottanut sen suhteen, ettei joudu jatkuvasti miesten epätoivotun huomion kohteeksi. Välillä erehdyn tuijottamaan liikaa jotain naista. Kamalaa kun ei  edelleenkään täysin hallitse itseään. 

Ap

Keski-ikä ? Hyvin laaja käsite. Toinen voi olla toisen äiti ja molemmat keski-iässä. On aivan eri asia olla 45v kuin 62v jotka molemmat keski-iässä ..

Vierailija
12/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Haluaisin parisuhteen toisen samanlaisen kanssa, mielellään vielä akateemisella sivistyksellä.

Vierailija
13/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa Jumalan Sanaa jatkuvasti jotta puhdistuisitte mieleltänne ja sydämeltänne luonnottomista himoistanne,tai helvetti kutsuu kun kuolette.

Millä ruokitte mieltänne,sellaisia teistä tulee,

Moraalittomia tai puhtaita sydämeltänne.

Aivan itsestään kiinni.

Sillä kukaan ei synny homoksi tai lesboksi tai muuten häiriintyneeksi mieleltään.

Tuo on syntiä.

Sen vuoksi ihmiset ovat niin moraalittomia,koska he eivät lue Jumalan Sanaa,eikä kiinnosta Jumalan tahto.

Saattaa kaduttaa kuolemansa kynnyksellä,kun on myöhäistä enää muuttaa elämäänsä.

Vierailija
14/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 45-vuotias kohtalotoveri! Olen 14 vuotta ollut parisuhteessa miehen kanssa, ja rakastan häntä. Nainen on kuitenkin mielestäni ylivoimaisesti kauniimpi sukupuoli, ja tykkään katsella ihanaa naiskauneutta kaupungilla kuljeskellessani ja netistä. Kerran olen ollut parisuhteessa naisen kanssa, suhde kesti neljä vuotta. En kaipaa parisuhdetta tai seksiä naisen kanssa, koska rakastan ja kunnioitan nykyistä puolisoani, mutta katseleminen ja päiväunelmointi on vaan niin ihanaa!

Ihanaa, että olet löytänyt miehen, jota oikeasti rakastat. Minäkin toivon välillä sellaisen löytäväni, mutta jotenkin miehet tuntuvat aina enemmänkin kavereilta ja on vaikea kuvitella eroottista läheisyyttä heidän kanssaan. Naisen vartalo on jotenkin aina ollut mun silmissä kiehtova. Olen myös elänyt läpi monia intensiivisiä ystävyyssuhteita naisten kanssa. 

Ap

Vierailija
15/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa Jumalan Sanaa jatkuvasti jotta puhdistuisitte mieleltänne ja sydämeltänne luonnottomista himoistanne,tai helvetti kutsuu kun kuolette.

Aivan itsestään kiinni.

Sillä kukaan ei synny homoksi tai lesboksi tai muuten häiriintyneeksi mieleltään.

Tuo on syntiä.

Sen vuoksi ihmiset ovat niin moraalittomia,koska he eivät lue Jumalan Sanaa,eikä kiinnosta Jumalan tahto.

Saattaa kaduttaa kuolemansa kynnyksellä,kun on myöhäistä enää muuttaa elämäänsä.

Jo lapsena olen tuntenut kihelmöintiä joidenkin tyttöjen kanssa. En oikein ymmärrä, miksi uskovaiset ei usko, että näin voi olla jo lapsena? Tunteet myös vaan tulee välillä voimalla päälle, haluaa tai ei. Aikamoinen mestari saa olla, jotta nämä pystyy eliminoimaan. 

Ap

Vierailija
16/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Haluaisin parisuhteen toisen samanlaisen kanssa, mielellään vielä akateemisella sivistyksellä.

Löytyisikö etelä-suomen yliopistomaailmasta helpoiten? 

Ap

Vierailija
17/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, että olet löytänyt miehen, jota oikeasti rakastat. Minäkin toivon välillä sellaisen löytäväni, mutta jotenkin miehet tuntuvat aina enemmänkin kavereilta ja on vaikea kuvitella eroottista läheisyyttä heidän kanssaan. Naisen vartalo on jotenkin aina ollut mun silmissä kiehtova. Olen myös elänyt läpi monia intensiivisiä ystävyyssuhteita naisten kanssa. 

Ap

Olen samaa mieltä naisen vartalosta. Se on ihanan muodokas, pehmeä ja herkkä. Ja naisen kasvot ovat usein sirommat, kuin miehen. Toivon, että löydät itsellesi naisen, jonka kanssa voitte tutkia toistenne vartaloita, pitää hyvänä ja ehkä ihastua tai jopa rakastua.

Se 45-vuotias

Vierailija
18/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on jotenkin hankala ymmärtää mikä tässä on se ongelma. Iske nainen Tinderistä tms ja jatka elämää.

Naisparit voivat halutessaan mennä vaikka naimisiin. 

Vierailija
19/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan itsestään kiinni.

Tuo on syntiä.

Jo lapsena olen tuntenut kihelmöintiä joidenkin tyttöjen kanssa. En oikein ymmärrä, miksi uskovaiset ei usko, että näin voi olla jo lapsena? Tunteet myös vaan tulee välillä voimalla päälle, haluaa tai ei. Aikamoinen mestari saa olla, jotta nämä pystyy eliminoimaan. 

Ap

No, raamattu ei kiellä taipumusta, mutta kieltää harjoittamisen.

Vierailija
20/30 |
04.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun aikaa pystyn teeskentelemään heteroa, sitten tuntuu, että jotenkin vain paljastun. 

Ap

Elämä on liian lyhyt teeskentelemään heteroa, rohkeesti vaan kaapista ulos