Helpoin tapa tienata ekstraa n. 300 kuussa?
Olen opiskelija, ja tulen toimeen ilman töitäkin. Haluaisin kuitenkin tienata tuon 300 euron verran per kuukausi ekstraa. Ehdotuksia?
- ei pikaruokalan työtä. Jos on lukenut uutisia viime aikoina tietää kyllä miksi. Lisäksi olen vähän hajamielinen, ja en sovellu siksi työhön jossa on kiireessä sata muistettavaa asiaa.
- kaupat on vähän nihkeitä ottamaan tyyppejä jotka tekis vaan 3 vuoroa kuussa, mutta laitan silti hakemuksia.
- olen erityisen hyvä lähinnä kirjoittamisessa. Maksaisikohan joku sivusto / lehti eroottista tarinoista esim? :D ok, tuskin maksaa koska erotiikasta ei ole pulaa.
- voisin tehä siivoustyötäkin, mut en tiiä suostuuko mikään firma noin pieniin tunteihin.
Lisää ehdotuksia?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten h-u-o-r-a Anna Kontula ja myy torttuas. Verotonta tuloo
lain mukaan ei ole verotonta tuloa, vaan siitäkin tulisi maksaa verot.
Tietenkin on rikollisia paskoja ja sitten on rehellisiä ihmisiä.
Minä ainakin saan sen tonnin verran ylimääräistä rahaa kuukausittain tekemättä mitään. Suosittelen muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen, niin tienaisin vähintään yli 3000 euroa ekstraa kuussa...
Miehet, tee kuten huoraaho ja hanki toinen nainen tai mies
Miksi vaan 300 euroa kuussa, jos kykenet opinnoiltasi tekemään enemmänkin töitä?
Myy jotai? Kai sulla jotain taitoja on? Ikkunanpesua mummoille? Lapsenlikkana oloa? Noista minä aloittaisin.
Vierailija kirjoitti:
jos oot nainen, niin erittäin helppoa. jos oot mies, niin huomattavan paljon vaikeampaa.
Ihan sama keino on miehellekin mahdollista. Markkinoita on, miehet ostaa miehiltäkin. Mikä sun mielestä siitä tekee miehelle vaikeampaa? Onko mies sinusta jotenkin siveämpi ja pitää kiinni moraalistaan enemmän, sillä tavallako se on "miehelle vaikeampaa"?
Aika erikoista että pidät sitä helppona yhtään kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin nainen, niin tienaisin vähintään yli 3000 euroa ekstraa kuussa...
Voit tehdä sen miehenäkin, älä ole naiivi. Mikä estää? Jos olet noin rahan perään niin mikä ihme estää?
Vierailija kirjoitti:
Myy jotai? Kai sulla jotain taitoja on? Ikkunanpesua mummoille? Lapsenlikkana oloa? Noista minä aloittaisin.
Kaikki vaatii yritystä tai luottamusta tekijään, minkäikäinen oikein tällaisia ehdottaa? Otatko itse tuntemattoman hoitamaan lapsiasi tai pesetyttämään mummosi ikkunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin saan sen tonnin verran ylimääräistä rahaa kuukausittain tekemättä mitään. Suosittelen muillekin.
Kutsutko Anna Kontulaa rikolliseksi paskaksi? Varo sanojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsutko Anna Kontulaa rikolliseksi paskaksi? Varo sanojasi.
Jos hän ei maksanut tuloistaan veroa, hän on sitä ihan yksiselitteisesti. En tiedä maksoiko JUURI HÄN, mutta se joka EI MAKSA on rikollinen paska.
300 nyt tienaa onlyfansista vaikka olisi vähän kurppaisempikin rummo.