Helpoin tapa tienata ekstraa n. 300 kuussa?
Olen opiskelija, ja tulen toimeen ilman töitäkin. Haluaisin kuitenkin tienata tuon 300 euron verran per kuukausi ekstraa. Ehdotuksia?
- ei pikaruokalan työtä. Jos on lukenut uutisia viime aikoina tietää kyllä miksi. Lisäksi olen vähän hajamielinen, ja en sovellu siksi työhön jossa on kiireessä sata muistettavaa asiaa.
- kaupat on vähän nihkeitä ottamaan tyyppejä jotka tekis vaan 3 vuoroa kuussa, mutta laitan silti hakemuksia.
- olen erityisen hyvä lähinnä kirjoittamisessa. Maksaisikohan joku sivusto / lehti eroottista tarinoista esim? :D ok, tuskin maksaa koska erotiikasta ei ole pulaa.
- voisin tehä siivoustyötäkin, mut en tiiä suostuuko mikään firma noin pieniin tunteihin.
Lisää ehdotuksia?
Kommentit (28)
jos oot nainen, niin erittäin helppoa. jos oot mies, niin huomattavan paljon vaikeampaa.
minä tienaan yli 300 €/kk tekemättä yhtään mitään. En kyllä keksi helpompaa tapaa.
Jos olet hoikka parikymppinen mies niin seksillä tienaat helposti alle tunnissa 300€
Hanki yksi 3080, yksi 1080ti, yksi 1070 ja 1060. Noilla tulee tämän hetkisen arvion mukaan 315€/kk, mutta tuohan muuttuu koko ajan...
Urheiluvedonlyönti. Voitoista ei tarvitse maksaa veroja eikä tarvitse sitoutua työaikoihin. Lyöt vetoa vaikka maalien määristä esim. over/under x niin ei tarvitse veikata ottelun voittajaa.
Eiks jotkut ihmiset maksa joistain tietyistä hahmoista kirjoitetuista eroottisista tarinoista. Kirjottelet vähän fanfictionii jollekin
Vierailija kirjoitti:
jos oot nainen, niin erittäin helppoa. jos oot mies, niin huomattavan paljon vaikeampaa.
Ei se miehelle sen vaikeampaa ole, ei asiakkaiden tarvitse naisia olla.
En tiiä muakin kiinnostaisi löytää, mutta eipä paljon vaihtoehtoja oikein oo.. siivooja, henkkohtavustaja juurikin pskimmat työt ellei ole suhteita
Puhelinhaastattelija tai puhelinmyyjä, keikkabaarimikko, barista, Seksitreffit-tyylisten sivustojen "viihdeprofiilien" ylläpitäjä (eli "chat-moderaattori"). Monenlaista osa-aikatyötä on tarjolla kun vähän kaivaa. Esim. Treamer-appista löytyy paikkakunnasta riippuen monenlaisia keikkatöitä, joita voi ottaa vastaan sen verran kuin töitä haluaa tehdä.
Puhelinmyynti, minulla oli muutama vuosi sitten useita "kolmesatasia" töissä. Olivat työmarkkinatuella ja sillä sai tienata sen 300e/kk. Tosi vähän heille tunteja kertyi mutta olivat innokkaita myyjiä.
Opettajan sijaisuudet. Kolmessa päivässä saat tuon 300e. Jos saat hyvän sijaisuuden eli olet äikänopena 7h niin siitä tulee 200e jo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut sivustosta nimeltä OnlyFans?
Onlyfansissa keskimääräinen kuukausitulo on n. 200€ kuukaudessa, mutta 90% käyttäjistä ansaitsee alle 150€, ja yleisin on 0€ /kk, toiseksi yleisin 5€.
Varhaisjakelu. Pienestä pyöräpiiristä jonka jakamisessa meni yleensä n. 1,5 tuntia sai tuon verran
Vierailija kirjoitti:
Varhaisjakelu. Pienestä pyöräpiiristä jonka jakamisessa meni yleensä n. 1,5 tuntia sai tuon verran
Kuvittelet, että helpon rahan perässä juoksija alkaa varhaisjakelijaksi? Maailman vanhin ammatti muodossa tai toisessa on helppo jos luonto on moinen vaan joillekin ei sovi.
Tän tyyliset listat on yleensä täynnä huonoja ideoita tai vaatii soveltamiskykyä, mutta ehkä sieltä joku kultajyvä löytyy (ellei sitten ole liian vaikeaa etsiä)
https://www.google.com/search?q=make+extra+money+from+home+legitimately…
Kai ne välitysfirmat ihan tuntitöitäkin tarjoaa jos vaan kysyy?
Etpä taida olla erityisen hyvä kirjoittaja.