Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä (ihan salaa) himoitset appivanhemmilta perinnöksi? Ei vakava ketju :)

Vierailija
23.10.2014 |

Löytyykö appiukolta tai anopilta mitään sellaista, mitä olet mielesi sopukoissa jo varannut itsellesi?

Entä omilta vanhemmiltasi?

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini omaisuus ei tule koskaan olemaan minun, eikä myöskään minun perintöni tule olemaan mieheni. Kiitos avioehdon :)

Vierailija
22/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhemmat ovat jo kuolleet, joten perintö on jaettu. Mies on ainoa lapsi, joten kaikki tulee meille. Tai siis miehelle ... Eniten iloitsen kesämökistä, kauniista vanhoista käsitöistä, joistakin vintage-keittiökapistuksista. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taivaspaikkaa!

Vierailija
24/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

massoittain rahaa appikultani, jota en ole tavannut ikinä. Muttei ole miehenikään. He kyllä tietävät toisistaan, mutta... näin niin slummeista noustaan, kun joku pani jotain. OHO!

Vierailija
25/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on sairas

Vierailija
26/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, metsä.

Vierailija
27/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmilta sijoitusasunto merinäköalalla. Äidiltäni jää kiva kesämökki, isältäni varmaan nippu laskuja...

Vierailija
28/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä miehellä että minulla niin monta sisarusta, että tuskin päästään rikastumaan kummankaan perinnöillä. Menee jako niin moniin osiin. Lisäksi isovanhemmissa useita lähes satavuotiaiksi eläneitä, joten todennäköistä on, että perinnönjakoja ei tule eteen kovin nuorella iällä. Ihan hyvä näin. Hommatkoon jokainen itse oman omaisuutensa.

Vierailija
29/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaton vasta rakennettu tai täysin peruskorjattu omakotitalo olis kiva. Vähintään 200 neliötä (mieluummin 300), ja järven- tai merenrantatontilla tietysti! Kartanokin käy. Lisäksi metsää vähintään parisataa hehtaaria, josta pari kilometriä rantaviivalla. Lisäksi kelohuvila jostain Lapin hiihtokeskuksesta, sekä osakesalkku jonka tuotoilla voisi olla tekemättä töitä lopun ikäänsä, jos haluaisi.

Nyt sitten vaan tällaista appiukkoa metsästämään!

Vierailija
30/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä himoitse lähimmäisesi omaisuutta... Ettekö te ymmärrä, että ihmisten pitää kuolla, että te saatte heidän omaisuutensa käyttöönne? Minä pidän mielummin mieheni vanhemmat ja lasten isovanhemmat elävinä ja toivon, että he käyttävät kaiken omaisuutensa itseensä matkustellen ja elämästä nauttien.

Vierailija
31/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on kesämökki ja omakotitalo (+iso tontti) molemmat todella arvokkailla alueilla! Olen jo päässäni haaveillut kaiken myymisestä. Miehellä on veli, joten rahat menisivät puoliksi. Mutta tosiaan, kivoja ihmisiä ovat ja miehelleni ja lapsilleni todella tärkeitä :) joskus vaan kun kovasti köyhyys painaa päälle, ärsyttää kun he eivät auta yhtään. Omat vanhempani ovat rutiköyhiä, mutta ovat aina parhaansa auttaneet.

Vierailija
32/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri valmistunut hulppea kesämökki omalla ihanalla hiekkarannalla ja poreammeineen + muine luksuksineen kyllä houkuttaa

Vierailija
33/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appi ukolta vanha puinen Jaffa laatikko. Olen himoinnut sitä ensi näkemiseltä :D (terkut vaan tutuille ;) ) anopilta en oikeastaan mitään. Ehkä asia jonka meille ottaisin ellei miehen sisko sitä halua on vanha ja toimiva teollisuus ompelukone. :)

Vierailija
34/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
35/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi maljakko ois kiva

Vierailija
36/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appivanhemmiltani en mitään. Omilta vanhemmiltani tulen todennäköisesti perimään kesämökin, sisareni kaupunkikodin ja veljeni metsäomaisuutta. Äidilläni on käytössään isoisänsä kihlasormus, sen toivoisin saavani vaikka se on "vaan ihan tavallinen" kultainen sormus. 

Vierailija
37/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista lipastoa, jossa on varmaan 20 semmoista n. 15cm x 20cm kokoista laatikkoa! Ei varmastikaan rahallisesti kovin arvokas, mutta olisi ihan mahtava säilytyspaikka neulehullun langoille ;)

Vierailija
38/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No anopin talo on kyllä ihan mahtavalla paikalla, mutta 500 km liian etelässä. Appiukolla ei ole mitään, mikä kiinnostaisi. Vanhemmillani on tosi hyvä vaateharja, että jos sitten sen. Heillä on kyllä kivoja huonekaluja ja astioitakin, mutta huonekalut ovat meidän talomme mitoitukseen liian isoja ja astioita meillä toisaalta on. Mutta tuosta vaateharjasta tulee säännöllisesti puhetta!

Vierailija
39/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-appivanhemmilta (lasten isovanhemmat) en yhtään mitään toivo, edes lapsilleni. Romua asunto täynnä. Ihania ihmisiä sinänsä, mutta köyhiä eikä heillä ole edes mitään tunteissa arvokasta.

Tulevalta anopilta ...no, en mitään. Siisti ja tyylikäs ihminen, mutta tyyli on aivan erilainen kuin omani. Ja rahaa häneltä ei tule jäämään mainittavia summia, ne muutaman tonnin per nokka saavat 6 lastaan.

Omilta vanhemmiltani tulen perimään velattoman omakotitalon, jonka myyminen saattaa osoittautua aivan helkutin hankalaksi (muuttotappiokunta, työttömyyttä, ei lapsiperheitä). Joitain maljakoita siellä on ja yksi hopeinen kynttilänjalka jota rakastin kun olin ennen papalla hoidossa. Se mulle.

Vierailija
40/86 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä oikein ole mitään, mikä mua kiinnostaisi