Ei hitto! Miten tuon candy crushin tason 181 pääsee
läpi?!? Mä olen ollut jumissa siinä jo puoli vuotta! Kai se nyt voisi jo vaikka säälistä mut päästää eteenpäin?!
Kommentit (24)
Tuurilla on suuri merkitys pelissä. Tietenkin taidolla on se merkitys, että osaa ehkä paremmin miettiä, mikä siirto kannattaa tehdä. Mutta monet tasot, joissa olen ollut pitkään jumissa, olen lopulta päässyt läpi, kun olen tuurilla saanut esimerkiksi väripommin ja raidallisen karkin yhdistettyä. Turhauttavaa välillä kyllä, kun on ensiksi ollut vaikka 3 kk jumissa.
Olen tasolla 486 ja olen käyttänyt ainoastaan yhden kerran tuohon peliin oikeaa rahaa. Ostin eurolla kolme tikkaria, kun tason läpäisy oli kahdesta siirrosta kiinni, ja minulla oli yksi jäljellä. Ja olin yrittänyt ainakin kaksi kuukautta sitä tasoa. Oletteko te käyttäneet koskaan oikeaa rahaa pelaamiseen?
Helppoja tasoja kaikki mitä olen pelannut. Tekisvät nyt edes vaikeampia tasoja. Tasolla 1118
Mä olen tasolla 979 ja olen selvinnyt kaikista tasoista sitkeällä yrittämisellä, onnella, onnenpyörän erikoiskarkeilla ja joskus katsomalla vihjeitä netistä. Oikeasti toi peli päästää välillä läpi kunhan jaksaa tahkota. Ideahan olisi ostaa niitä erikoiskarkkeja ja siksi peli on välillä vaikea. Toisaalta candy crushia on tylsä pelata, koska omalla osaamisella ei ole kauheasti merkitystä.