Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rentoudun juuri rauhallisella järvenrantamökillä tuulen suhistessa lehvästössä ja tunnen sääliä

Vierailija
07.07.2024 |

kaupunkiasunnoissa kärvistelejöitä kohtaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No rentoudu  !!! Älä käytä hyvää fiilistä toisten säälimiseen .

Vierailija
2/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin sinua jos pääset vain lomallasi nauttimaan tuosta, itse kun asun järven rannassa niin ei tarvitse erikseen lähteä mihinkään mökille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikkkauuhheeta!

Siellä elikoitten pisteltävänä kaikenmaailman paskojen hajussa yök

Vierailija
4/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Tunnen tosi monta ihmisistä, joille on korkea kynnys lähteä mökille. Kutsun joka kesä samat ihmiset meidän mökille, jossa olisi tilaa majoittua vieraan omaan mökkiinsä, niin vastaus on aina sama: itikat, sadesäällä tylsää katsella märkää maisemaa, ei ole samaa tekemistä kuin kaupungissa, saunominen on tylsää, järveltä tuulee aina.

Vierailija
5/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sääli. Me olimme myös ja tänään tulimme kotiin. Olihan se viikko taas ihan kiva, mutta nyt on kiva olla kotona.

Vierailija
7/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälit? Säälin.

Vierailija
8/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pateettista. Kököttää mökkiparatiisissaan ja palstailee.

Vierailija
9/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä hankkisi kesämökkiä. Omassa kodissa on tarpeeksi työtä ja rahanmenoa. Kesämökistä kulut vain kasvaa. Ja nyt on niin koleaa, että olen mieluummin kotona. Kuumalla uimaan pääsen tarvittaessa kotoakin. Perinnöksi saatu mökki voisi olla eri juttu. Mutta siitäkin pääsisi kyllä eroon halutessaan. 

Vierailija
10/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ollaan nyt täällä kaupunkiasunnossa kuin mökillä tuulessa ja sateessa.

Vierailija
11/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en kärvistele. Nautin elämästäni parvekkeellani kunnes naapurin kakarat tuli taas en alle rääkymään niin kuin joka helvetin päivä. 

Vierailija
12/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monta yhtä "fiksua" aloitusta tämä taas tekee?

Nytkin jo tämän lisäksi "säälin sitä ja tätä", mulla on rahaa jne. jne.

Mepäs säälitäänkin tätä henkisesti erittäin köyhää provoilijaa, koko palsta🥳🥳🥳🥳🥳

Vierailija
13/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, se on harmi ettet ole osannut tehdä kaupunkiasunnosta viihtyisää. Itsekin voisin mökille mennä ns valmiiseen pöytään yksin, mutta työleiri vuodesta toiseen tai huono seura eivät kiinnosta, niin olen kaupungissa. Viihtyisässä, sopivan lämpöisessä asunnossani, juoksevan veden ja itsestään täyttyvän jääkaapin (lähikauppa) välittömässä läheisyydessä

Vierailija
14/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Tunnen tosi monta ihmisistä, joille on korkea kynnys lähteä mökille. Kutsun joka kesä samat ihmiset meidän mökille, jossa olisi tilaa majoittua vieraan omaan mökkiinsä, niin vastaus on aina sama: itikat, sadesäällä tylsää katsella märkää maisemaa, ei ole samaa tekemistä kuin kaupungissa, saunominen on tylsää, järveltä tuulee aina.

Ja sitten se pahin: huono seura

Vierailija
15/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen iloa sinun puolesta, että sinulla on ihana mökki, oma rauha, luonto ympärillä. Ei kovin monella ole sitä mahdollusuutta. Kaupunkissa jää iloksi tavata tuttuja ja bingata asfaltilta yksittäisiä ihania rikkaruohotupsuja. 

Vierailija
16/16 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

todellisuudessa ap kärvistelee perikunnan työleirillä. mökkikin purkukunnossa ja järvessä kattava matto sinilevää. miten arvotte työviikot. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan