Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hitto! Miten tuon candy crushin tason 181 pääsee

Vierailija
22.10.2014 |

läpi?!? Mä olen ollut jumissa siinä jo puoli vuotta! Kai se nyt voisi jo vaikka säälistä mut päästää eteenpäin?!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mahdottoman vaike, inhottava kyllä. Olen joutunut pelaamaan sen muistaakseni kolme kertaa: ensimmäisen kerran silloin kun olin sillä tasolla ja sitten kahteen kertaan niissä salaisissa tehtävissä, joilla siirrytään jaksosta toiseen. Pelaan vain mobiilissa, en lainkaan Facebookissa.

Väripommi+väripommi tai väripommi+raitakarkki auttaa aika paljon. Tietysti raitakarkki+käärekarkkikin tekee hyvää.

Vierailija
2/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritä niillä karkeilla rikkoa sitä harmaata

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko käydä kattomassa mikä maa se oli :D itsehän olen siis jo 347 maassa, kröhöm (nolife, no en oo kyllä enää pariin kuukauteen pelannut kun jäin tohon jumiin..)
toi 181 oli kyllä kans tosi vaikea! Mäkin olin siinä jumissa kauan ja sit yhtäkkiä jonain päivänä se vaan meni läpi. Eli jatka yrittämistä!
Jos muuten pelaat puhelimella niin tässä vinkki (jos et vielä tiennyt): aina kun elämät loppuu niin vaihda puhelimen päivämäärä yksi päivä eteenpäin niin saat taas täydet elämät :) pääset yrittämään useammin ;)

Vierailija
4/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tsekannu netistä löytyviä ohjeita, esim. tätä sivustoa: http://www.crushingcandies.com/candy-crush-saga-level-181/

Selätät tason kyllä!

T: Tasolla 699 (joka tietty on ihan mahdoton :-)

Vierailija
5/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tässä puolen vuoden aikana yrittänyt jo ties miten, mutta ei hemmetti se mene läpi. Katselin jo olisiko siihen jotain huijauskoodia googlessa, mutta ei siihen mitään löytynyt.

ap.

Vierailija
6/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan vain fb:ssa. Ja nyt sitten loppuikin taas elämät... Onneksi loppui, kun on niin rasittava taso! :D

Olen tainnut tuon linkin kerran katsoakin, mutta pitääpä katsoa uudestaan, jos sieltä löytyisikin joku huippuvinkki tai jotain.

ap.

Vierailija
7/24 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitaan sekä systemaattista toimintaa (tavoittelet niitä erikoiskarkkeja) että lopulta hyvää onnea. Kaikesta huolimatta tuo on suurelta osin tuuripeli. Hyväkään pelaaja ei pääse tasoja aina läpi.

Vierailija
8/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 23:19"]Ootko tsekannu netistä löytyviä ohjeita, esim. tätä sivustoa: http://www.crushingcandies.com/candy-crush-saga-level-181/

Selätät tason kyllä!

[/quote]
Hei!! Mä meen tasolla 617! Luulin että oon ainoa joka tuota peliä on jaksanu pelata :'D

Vierailija
9/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 23:19"]Ootko tsekannu netistä löytyviä ohjeita, esim. tätä sivustoa: http://www.crushingcandies.com/candy-crush-saga-level-181/

Selätät tason kyllä!

[/quote]

haha, tason 677 jälkeen mikään ei oo mahdotonta :D mun mielestä 699 oli ihan ok kunhan ne alun pommit saa alta pois... yhdistelmätasot onkin tosin mun suosikkeja, paitsi se 677. :D nyt takana muutama yritys tasolla 703.

itse koen tasoon 181 parhaaksi ja helpoimmaksi yhdistelmäksi raitakarkki+käärekarkki. muistaa aina tarpeen mukaan katsoa yhdistääkö karkit "ylöspäin" vai "alaspäin"

Vierailija
10/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtubesta löytyy paljon pelivideoita noihin fb-peleihin, oon pariin muuhun peliin hakenut vinkkejä sitä kautta.

Vierailija
11/24 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yks ketä on tasolla 724...:D

Vierailija
12/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tasolta 365 pääsee eteenpäin? Selviääkö ilman maksua tai muiden apuja?

Vierailija
13/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taso 765 ilmoittautuu :D tosi vaikeissa kentissä buusteripyörän buusterit auttavat aika hyvin!

Vierailija
14/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lopetin pelaamisen kokonaan, huomasin olevani ihan koukussa.

Istuin pelaamassa aamuyöhön asti ja työpäivän aikana mietin uusia siirtoja. Ei kiva.

Nyt peli pistetty ja uutta kertaa en aio sitä ottaa.

Vierailija
15/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 10:01"]

Minä lopetin pelaamisen kokonaan, huomasin olevani ihan koukussa. Istuin pelaamassa aamuyöhön asti ja työpäivän aikana mietin uusia siirtoja. Ei kiva. Nyt peli pistetty ja uutta kertaa en aio sitä ottaa.

[/quote]

Tässä pelissä toisaalta on se hyvä puoli, että elämiä on rajallisesti. Jos ei pääse tasoa läpi viidellä yrityksellä, on pakko pitää taukoa ainakin se puoli tuntia. Itse pelaan nyt uutta kierrosta laitteen vaihtumisen myötä. Ensimmäisellä kierroksella pääsin jonnekin tason 500 tietämille. Nyt ollaan tasolla 180.

Vierailija
16/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut tasolla 377 pitkään, se on vaikea!

Vierailija
17/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsäsä pari päivää sitten tuli uudistus, että uudelle "maailmalle" ei enää pääse siirtymään niin, että kerran päivässä suorittaa sen yhden tason x 3 vaan nyt pitää pyytää apuja ystäviltä :/ saatanan saatana. Itse en halua yhdistää mihinkään fb:hen niin pyytelen apuja sitten niiltä "yleisiltä ystäviltä". Tyhmä uudistus >:(

Vierailija
18/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. Tuota juuri pelkäsin :-/

Vierailija
19/24 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran melkee vuoden jumissa yhdessä Pet Rescue Saga pelin tasolla, sitten se yks päivä meni ekalla yrittämällä läpi :D

Mä kattelen välillä noita Youtuben pelijuttui ja katon sieltä vinkkei.

Vierailija
20/24 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä olen olen varmaan ikuisesti jumissa tasolla 347. Vinkkejä miten sitä pitäis pelata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi