Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylilääkäri Ylellä: "ihminen on kuitenkin oman elämänsä asioissa paras asiantuntija." Miksi sitten esim. rokotteesta kieltäytyjiä sitten haukutaan mediaa myöten?

Vierailija
12.09.2021 |

Vai koskeeko tuo asiantuntijuus vain naisia ja aborttia? Saako lääkäri enää huomauttaa alkoholistille hänen juomisestaan, kun alkoholisti kuitenkin on itse se parempi asiantuntija?

https://yle.fi/uutiset/3-12093896

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moskovan trolli taas asialla.

Vierailija
42/43 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskit sairastuu koronaan. Ylellakin oli kamala tankki valittamassa koronan jalkioireista. Tauti ei kuitenkaan nakojaan ollut niin paha etta ruohalu olisi mennyt. Jos ihminen on kunnolla sairas hän laihtuu. Tämä akka oli samanmoinen manaatti ruoka oli nakojaan kylla maistunut. Hänellä oli jopa vaikeuksia kavella, johtui Ilmeisesti ylipainosta Ei koronasta.

Ehkä, mutta osa on sitten ihan normaalipainoisia. Sitten on nämä "thriatlonistit", jotka usein myös tuntuvat käyvän tehon kautta. Ihan pandemian alussa oli esim. Baba Lybeckin mies. Itse en uskaltaisi tuudittautua siihen uskoon, että olen turvassa, koska olen normaalipainoinen. Tämä ylipaino on nyt vain yksi hokema rokotevastaisilta.

Nämä thriatlonistit vetävät itsensä ihan piippuun. Kroppa käy täysin ylikierroksilla ja lepoa ei ole. Olet varmaan kuullut ylikunnosta. Yksi sairaalloisin ihminen, ketä tunnen, on överisti treenaava nuori lääkärimies - lihaskimppu, joka ei koskaan lepää riittävästi. Koko ajan kipeänä. Keho viestittää selvästi, että on liikaa kuormaa, mutta hän ei siitä huolimatta pysähdy. Totta kai tällaiset heti ensimmäisenä joutuvat teholle, kun keho oikeasti pistää lepäämään. Kohtuus kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pandemia tuo vähän eri säännöt, kuin normitila. Pandemiassa on kyseessä koko kansakunnan selviäminen mahdollisimman vähillä vaurioilla ja kustannuksilla. Nyt näyttää siltä, että rokotevastaiset tulevat meille kalliiksi. Ja täytyy kyllä sanoa, että kun kuuntelee rokotevastaisen "faktoja", niin ei hän kyllä minun mielestäni ole ollenkaan oman elämänsä paras asiantuntija...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan