ParkkiPate yms: ARVOSTAN teidän toimintaa, jakakaa vaan ahkerasti sakkoja väärinpysäköijille
Sakonsaajat narisevat, mutta sakon saa, jos pysäköi väärin tai liian kauan. Miksi teit niin? Hyvä että ParkkiPate yms laittaa väärinpysäköijät kuriin.
Kommentit (11)
Autokauppiaan painajainen, tulee joka päivä omalle paikalleen eri autoliikkeen autolla ja aina on parkkipate ahdistelemassa.
Sama! En ymmärrä miksi kukaan normaali sääntöjä kunnioittava ihminen valittaisi parkkipatejen, lipuntarkastajien ja muiden kurinpitäjien toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Autokauppiaan painajainen, tulee joka päivä omalle paikalleen eri autoliikkeen autolla ja aina on parkkipate ahdistelemassa.
Mites autokauppias hoitaa verotuksen tuossa kuviossa?
Ja täällä Parkki paten uhri yrittää tällä aloituksella saada porukat haukkumaan pateja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites autokauppias hoitaa verotuksen tuossa kuviossa?
Miten tuo verotus tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Sama! En ymmärrä miksi kukaan normaali sääntöjä kunnioittava ihminen valittaisi parkkipatejen, lipuntarkastajien ja muiden kurinpitäjien toiminnasta.
Ne ovat niitä samoja ihmisiä, jotka ovat elämässään jatkuvasti jossain liemessä, eivätkä koskaan myönnä, että he itse omalla toiminnallaan aiheuttavat ongelmansa.
ParkkiPate ei ole mitään muuta kuin eräänlainen terroristijärjestö.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että sakotetaan väärintekijöitä mutta kyllä kirpaisee, kun valehdellaan. Olin Luukissa ja pysäköinti maksoi euron tunnilta. Tulin parkkipaikalle klo 19.06, eli juuri silloin kuin pysäköintini loppui. Isolla parkkipaikalla oli kaksi muuta autoa. Oman autoni tuulilasissa oli sakko, jonka ajankohdaksi oli merkitty 19.08. Siinä kun luin sakkoa, vaihtui klo vasta 19.07. Yhtään ihmistä ei näkynyt paikalla eli todellakaan ei Parkki-Pate sakoittanut minua klo 19.08 mutta eipä minulla ollut todistajiakaan ja kuulemma oma kännykkä ei siihen riitä. Olipa kiva maksaa pysäköintivirheestä, jota ei edes ollut tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen normaali sääntöjä kunnioittava ihminen ja minä valitin parkkipaten toiminnasta. Se tuli maksamaan patelle 17 000€ oikeudenkäyntikuluja. Parkkipate on yksityinen rahankeruulaitos, jonka työntekijät on ammattitaidottomia amatöörejä.
Jos asiassa on pienintäkään epäselvää, haastakaa. Mikään instanssi ei saa toimia lain hämärällä puolella.
Heh heh, päivän vitsi.