Kauanko laittaudutte ennen salillemenoa?
Jos olen ollut vaikka päivän lasten kanssa kotona, ja lähden salille kun mies tulee kotiin, tuntuu hölmöltä käydä ennen salia suihkussa, laittaa hiukset ja meikata. Kuitenkin, jos sinne menee ns. naturellina, niin tuntuu alipukeutuneelta kaikkien niiden timmien, meikattujen parikymppisten seassa. Olen alkanut ymmärtää, miksi saleilla näkyy niin vähän ylipainoisia (vaikka luulisi että laihduttajat käy), kun ulkonäköpaineet on saleilla niin kovat.
Monet ohjaajatkin tuntuvat katsovan happamammin, jos olen mennyt laittamattomana. Vai onko kaikki omassa päässäni?
Kommentit (81)
Minimi on hiukset kiinni pompulalla, mustien silmänalusten ja punaisten nenänpielien peittäminen.
Kyllä sinä pari tuntia menee laittautuessa. Esim kun aamulla menen kuudelta salille, niin herään klo 4 meikkaan ja laittaan hiuksia.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:08"]Noin tunnin. Suihku, fressi meikki (vie kuitenkin aikaa, kun tekee hyvin), hiusten kuivaus, suoristaminen ja kiinnilaitto, asun valinta.
[/quote]
Bimbo! :) oot ymmärtänyt nyt vähän väärin. Siellä suihkussa käydään salin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:05"]10 minsaa. .bb-voide, ripsien taivutus, ripsari ja rajaukset silmiin. Tukka kiinni ja otsikseen vähän hiuskiinnettä.
N38
[/quote]
No mikäs tässä ärsyttää mammoja alapeukuttamaan?
N38 utelee.
Pesen kainalot, laitan antiperspiranttia ja sitten heitän vaatteet niskaan ja treenikamppeet laukkuun ja juoksen ovesta ulos. Tosin en käykään kuntosalilla, vaan treenaan erästä itämaista lajia, mutta ihmisten ilmoilla siinä joka tapauksessa on.
Alle 10 minuuttia. Jumppavaatteet niskaan, hiukset kiinni ja meikit pois, jos tulen suoraan töistä - vapaapäivänä meikittä kotoa salille. En tällää jälkeenpäinkään ellen ole suoraan jumpasta menossa ravintolaan, töihin, oluelle tms.
Riippuu. Yleensä lähden kiireellä. Hiusten harjaus, hiukset ponarille, huulikiiltoa, joskus vähän puuteria. Eli 10 min ihan maksimissaan.
Häh?? Salille meikata? Ehheheheeeee :D
Mä olen käynyt Elixiassa jo kohta 10-vuotta ja todellakin näitä edelleen on! Mutta he ovatkin juuri niitä jotka esittävät jotain ja poseeravat kännykkä kädessä peilin edessä puolet ajasta. Ja juurikin ne liikkeet ja toistot on niitä 2-3x ja sitten istutaan kuunnellen musaa kuulokkeista ja ollaan niiiiin mukamas proota. .. että on hyvät naurut aina PTn kanssa.. :D
5-10 minuuttia. Piilarit ja treenivaatteet päälle, kassiin juomapullo ja pyyhe. Hiukset ponnarille. Mä treenaan salilla ja hikoilen kuin hirvi. Musta olis noloa olla siellä tälläytyneenä.
On muuten järkkyä ryhmätunneilla olla sellaisen vieressä, joka on just suihkuttanut pään täyteen lakkaa ja kaatanut hajuvesipullon päällensä. Yritä siinä sitten haukkoa happea, kun toisen katku tulee keuhkoihin.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:14"]
Heh, just tyypillisiä suomalaisia keski-ikäisiä äiti-ihmisiä :D Ette viitsi laittautua ja sitten ootte kateellisia meille nuorille ja kauniille naisille. Ei ihme, jos miehenne vaihtavat teidät nuorempaan!
[/quote]
Höpö höpö. Olen itse 25 enkä meikkaa salille ja ihan ok näköinen mielestäni. Lapsia ei ole. Käyn mieheni kanssa hikisellä kaupungin kellarikuntosalilla. Ei siellä ainakaan kukaan katso mitä toisilla on päällä.
Muutama minuutti. Pesen meikin pois, laitan ehkä vähän peitepuikkoa ja ripsaria. Salilla harjaan hiukset. Asiantuntijoiden mukaan ei saisi olla kovin meikattu jos hikoaa; ihmettelen kyllä kovasti, miksi jotkut ohjaajatkin ovat viimeisen päälle meikattuja. Meikkivoide on ehdoton ei, tekee iholle huonoa hiotessa. Mutta eihän salilla saisi av:n mukaan hikoillakaan, joten...
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"]Häh?? Salille meikata? Ehheheheeeee :D
Mä olen käynyt Elixiassa jo kohta 10-vuotta ja todellakin näitä edelleen on! Mutta he ovatkin juuri niitä jotka esittävät jotain ja poseeravat kännykkä kädessä peilin edessä puolet ajasta. Ja juurikin ne liikkeet ja toistot on niitä 2-3x ja sitten istutaan kuunnellen musaa kuulokkeista ja ollaan niiiiin mukamas proota. .. että on hyvät naurut aina PTn kanssa.. :D
[/quote]
Kiinnostais tietää minkä salin PT naureskelee maksaville asiakkaille? ?
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"]
[/quote]
No kun ei julkisesti naura, niin eiköhän 90% niistä naura "sisäänpäin" meikkipelleille...
Ripsien pidennykset, kestoväri kulmissa ja geelikynnet, ei tarvi laittautua.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"]
[/quote]
No kun ei julkisesti naura, niin eiköhän 90% niistä naura "sisäänpäin" meikkipelleille...
[/quote]
Äskenhän väitit että naureskelette yhdessä.... ?? Jos se nauraakin sulle...
En erikseen pese pois jos menen salille.. Ei estä meikit tai meikittömyys treeniä...