Saako armeijaan tuoda omat pussilakanasetit?
Tyttäreni otti mukaansa Marimekon Unikot, Jyskin Planeetat ja H&M Dinot.
Ei luulisi olevan haittaakaan. Käy sitten kotona pyykkäämässä - ei ainakaan valtiolle lisäpyykkiä. Tytär on muuten huippukunnossa ja mm. täyden kympin ampuja, ettei tarvi alkaa kritisoimaan.
Kommentit (29)
Int-vuodevaatteet vaihdetaan ohjelman mukaan riippumatta siitä, kuinka puhtaita ne ovat.
Vierailija kirjoitti:
Saa viedä mitä tahansa mutta tupatarkastuksen aikana niitä ei ole näkyvissä.
Kyllä meillä sai vuonna 2021 olla omat pussilakanasetit tupatarkastuksessakin. Tupakaverilla oli Tom of Finland setti.
Mieheni juuri muisteli kuinka heillä oli ollut tuvassa ties mitä My Little Ponya ja Supermiestä. Ja tämä tapahtui jo 90-luvun alussa, eli ei ollut edes naisia vielä armeijassa.
90-luvun alussa olin itse ryhmänjohtajana, ja ainakaan meidän varuskunnassa ei olisi tullut kuulonkaan. Ryhmänjohtajilla tietysti eri juttu, kun ei kukaan ollut tarkastamassa, mutta eipä nyt olisi tullut mieleenkään omia petivaatteita sinne raijata, kun valtio kerran tarjoaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä sai vuonna 2021 olla omat pussilakanasetit tupatarkastuksessakin. Tupakaverilla oli Tom of Finland setti.
Tupatarkastuksessa on sinivalkoruudullinen päiväpeitto sängyssä päällimmäisenä. Pinkkatarkastuksia ei kai enää saa pitää?
Tuo voisi tuoda lohtua koti-ikävään. Aloitus ei ole totta, mutta miksei voisi tai saisi ollakin.
T. Muumimamma
Miksi ihmeessä sinne pitäisi viedä omat vuodevaatteet??? Armeija on siitä loistava laitos, että sinne ei tarvitse vielä
oikeastaan muuta kuin itsensä, hammasharja( sekin taitaa tulla talon puolesta?), deodorantti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä sinne pitäisi viedä omat vuodevaatteet??? Armeija on siitä loistava laitos, että sinne ei tarvitse vielä
oikeastaan muuta kuin itsensä, hammasharja( sekin taitaa tulla talon puolesta?), deodorantti.
Itse ainakin nukun paremmin omissa vuodevaatteissani. Ällöttäisi nukkua muiden spermalla höystetyissä lakanoissa, vaikka ne ovatkin pesussa käyneet.
N24
Puolet kommentoijista ei ole ollut armeijassa, he vain höpöttelevät kuvitelmiaan.
Kai sinne saa ottaa oman untuvapeiton ja tyynytkin? Yhdellä tyynyllä on huono nukkua, vähintään kaksi pitää olla. Ja unilelu kainaloon 😴🧸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin nukun paremmin omissa vuodevaatteissani. Ällöttäisi nukkua muiden spermalla höystetyissä lakanoissa, vaikka ne ovatkin pesussa käyneet.
N24
Tällä logiikalla sinun on otettava hotelleihinkin omat lakanat ja varmuudeksi ehkä oma patjakin...
Saa viedä omat liinavaatteet. Ei ne näy päiväpeiton alta.
- reservin kersantti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko juna hiljaisuuden aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauloiko juna hiljaisuuden aikana?
Ei juna tietääkseni, mutta kyllä meidän tuvassakin jotkut tyydyttivät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Puolet kommentoijista ei ole ollut armeijassa, he vain höpöttelevät kuvitelmiaan.
Provoilevat pitkästyksissään.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni juuri muisteli kuinka heillä oli ollut tuvassa ties mitä My Little Ponya ja Supermiestä. Ja tämä tapahtui jo 90-luvun alussa, eli ei ollut edes naisia vielä armeijassa.
Kävin itse samoihin aikoihin, ja oli oma pussilakana.
Sivarissa käytin palveluspaikan tarjoamia mitälie lakanoita ja pyyhkeitä. Pyykkäsin itse.