Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko laittaudutte ennen salillemenoa?

Vierailija
22.10.2014 |

Jos olen ollut vaikka päivän lasten kanssa kotona, ja lähden salille kun mies tulee kotiin, tuntuu hölmöltä käydä ennen salia suihkussa, laittaa hiukset ja meikata. Kuitenkin, jos sinne menee ns. naturellina, niin tuntuu alipukeutuneelta kaikkien niiden timmien, meikattujen parikymppisten seassa. Olen alkanut ymmärtää, miksi saleilla näkyy niin vähän ylipainoisia (vaikka luulisi että laihduttajat käy), kun ulkonäköpaineet on saleilla niin kovat.

Monet ohjaajatkin tuntuvat katsovan happamammin, jos olen mennyt laittamattomana. Vai onko kaikki omassa päässäni?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:58"]Tavarat laukkuun, tukka kiinni ja ovesta ulos. Kulmakynää saatan laittaa, näytän niin hölmöltä ilman. Meen treenaamaan, en kuvaamaan itseäni instagrammiin.
[/quote]

No minä näytän hölmöltä ilman rajauksia ja ihonväriä tasoittavaa bb-voidetta. . N38

Vierailija
42/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan vaatteet ja laitan tukan ponnarille. Joskus saatan laittaa vähän bb-voidetta tai ripsaria. Siis ihan vaan omaa mieltä piristääkseni haluan näyttää freesiltä, kotona lasten kanssa ei juuri tule meikattua.

Mä ymmärrän mitä ap tarkoittaa. Jotkut salit ovat täynnä parikymppisiä pimuja, jotka tulevat salille täydet meikit naamassa ja tukka pöyhittynä. Kannattaa vaihtaa salia, jos se meno alkaa ahdistaa. Mä itse olen käynyt tälläisessa näyttäytymissalilla. Sit kun vaihdoin salia, oli aika vapauttava tunne, kun ei tarvitse huolehtia siitä, miltä näyttää, kun kukaan muukaan ei tee niin. Oon itse aika hyvässä kunnossa ja nätti, enkä välttämättä ole ilman meikkiä yhtään vähemmän näyttävä kuin ne pimut, jotka tulee salille tukka lakattuna ja meikit naamassa. Mut siis voin vaan kuvitella, miten ahdistavia nämä salit ovat niille, joilla on esimerkiksi ylipainoa. Mutta menkää vaan sellaisina kuin olette, ei tehdä jumppasaleista näyttäytymispaikkoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko näin moni pitää automaattisesti meikkipellenä jos on meikkiä salilla? Eikai se sitä tarkoita, että ne meikit on meikattu sitä salia varten. Itse olen AINA meikit naamalla salilla, ihan sen takia että olen aamulla meikannut muita asioita varten. En jaksa pestä salia varten naamaani kun haluan päästä sinne nopeasti. Pesen ne sitten salin jälkeen suihkussa.

Kiva tietää, että nämä muita kyttäävät pitävät mua meikkipellenä sen vuoksi... Itse kun päivän jälkeen päivän kuluneissa meikeissä haluan vain päästä nopeasti vetämään kovan treenin.

Vierailija
44/81 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:12"]Peitän tummat silmänaluset (ilman meikkiä olen kuullut tuhat kertaa ne samat "nukutko koskaan vai vedätkö huumeita?" -kysymykset), laitan vedenkestävää ripsaria ja hiukset kiinni. Pari minuuttia.
[/quote]

Hassua ettei tämä aiheuta alapeukutus rumbaa kuten bb-voide ripsari ja ponnari tekivät.

Vierailija
45/81 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 00:13"]Siis oikeastiko näin moni pitää automaattisesti meikkipellenä jos on meikkiä salilla? Eikai se sitä tarkoita, että ne meikit on meikattu sitä salia varten. Itse olen AINA meikit naamalla salilla, ihan sen takia että olen aamulla meikannut muita asioita varten. En jaksa pestä salia varten naamaani kun haluan päästä sinne nopeasti. Pesen ne sitten salin jälkeen suihkussa.

Kiva tietää, että nämä muita kyttäävät pitävät mua meikkipellenä sen vuoksi... Itse kun päivän jälkeen päivän kuluneissa meikeissä haluan vain päästä nopeasti vetämään kovan treenin.
[/quote]

Älä välitä muista!!! Ihan sama mitä ajattelevat.

Vierailija
46/81 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä silläkin väliä mitä muut ajattelevat? Teit miten tahansa, aina joku tekisi erilailla.
Ainoa missä voidaan ottaa muut huomioon on se, ettei laiteta ennen kuntosalille menoa lisää dödöä tai hajuvettä pari suihkausta. Ne eivät peitä hienhajua, pahentuvat vain kamalaksi sekametelisopaksi.

Vierailija
47/81 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään 25-vuotiaana tarvinut meikkiä, en kaupungille lähtiessäni tai salille mennessäni....

Vierailija
48/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa päässäsi. Etkai mene sinne itseäsi näyttelemään vaan treenaamaan.

Vierailija
49/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on vaikeeta.

Vierailija
50/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko kaikki on omassa päässäsi tai sitten käyt tosi oudolla salilla.

Vierailija
51/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minsaa. .bb-voide, ripsien taivutus, ripsari ja rajaukset silmiin. Tukka kiinni ja otsikseen vähän hiuskiinnettä.

N38

Vierailija
52/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no mulla menee ehkä 5 minsaa kun vaihdan vaatteet ja laitan hiuksen ponnarille ja täytän vesipullon. Semmonen laittautuminen. Ei yhtään vähääkään kiinnosta mitä muut musta ajattelee, meen treenaamaan enkä illanviettoon, en myöskään huomaa onko kanssaliikkujat nuoria vai vanhoja, lihavia vai laihoja, keskityn täysillä omaan treeniin ja nautin kun saan rauhassa pakertaa :) Älä säkään ap välitä, jos jotkut katsoo sua nokkavartta pitkin, niin ongelma on ihan heidän omansa, ei sun! Hyviä treenejä!

Vierailija
53/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunnin. Suihku, fressi meikki (vie kuitenkin aikaa, kun tekee hyvin), hiusten kuivaus, suoristaminen ja kiinnilaitto, asun valinta.

Vierailija
54/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä perähikiän saleilla oikein käytte? 

Vierailija
55/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, ihminen joka menee salille treenaamaan meikkaa?? Salilla treenataan, että hiki (melkein oksennus) lentää, ja treenaamisen/suikun jälkeen vetäkää ne pakkelit naamaan?

Vai käyttekö siellä salilla kävelemässä jollain juoksumatolla ja esittelemässä itseänne?

Vierailija
56/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näytät samalta ennen ja jälkeen treenin, et treenannut tarpeeksi kovaa.

En laittaudu, koska treenaan! 15 min menee siihen kun vaihdan salivaatteet, juon latarin ja teen treenijuoman.

Vierailija
57/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkestävät meikit.

Vierailija
58/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:11"]Voi jeesus, ihminen joka menee salille treenaamaan meikkaa?? Salilla treenataan, että hiki (melkein oksennus) lentää, ja treenaamisen/suikun jälkeen vetäkää ne pakkelit naamaan?

Vai käyttekö siellä salilla kävelemässä jollain juoksumatolla ja esittelemässä itseänne?

[/quote]

Ei mulla ripsari ja bb-voide estä kovaa treenaamista.

N38

Vierailija
59/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, just tyypillisiä suomalaisia keski-ikäisiä äiti-ihmisiä :D Ette viitsi laittautua ja sitten ootte kateellisia meille nuorille ja kauniille naisille. Ei ihme, jos miehenne vaihtavat teidät nuorempaan!

Vierailija
60/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee sen verran aikaa mitä menee leukamittaisen tukan kuriin saamiseen (en tykkää jos hiukset on auki). Siinä mun laittautuminen vaikka olusin ollut kotona koko päivän.