Kauanko laittaudutte ennen salillemenoa?
Jos olen ollut vaikka päivän lasten kanssa kotona, ja lähden salille kun mies tulee kotiin, tuntuu hölmöltä käydä ennen salia suihkussa, laittaa hiukset ja meikata. Kuitenkin, jos sinne menee ns. naturellina, niin tuntuu alipukeutuneelta kaikkien niiden timmien, meikattujen parikymppisten seassa. Olen alkanut ymmärtää, miksi saleilla näkyy niin vähän ylipainoisia (vaikka luulisi että laihduttajat käy), kun ulkonäköpaineet on saleilla niin kovat.
Monet ohjaajatkin tuntuvat katsovan happamammin, jos olen mennyt laittamattomana. Vai onko kaikki omassa päässäni?
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:33"]
No kun ei julkisesti naura, niin eiköhän 90% niistä naura "sisäänpäin" meikkipelleille... [/quote] Äskenhän väitit että naureskelette yhdessä.... ?? Jos se nauraakin sulle...
[/quote]
En ole sama henkilö jolta kysyit, vastasin vain. Täällä sekoaa kysyjät/vastaajat kun ei ole nikkejä.
[/quote]
No älä huutele vieraisiin pöytiin.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"]
Kiinnostais tietää minkä salin PT naureskelee maksaville asiakkaille? ?
[/quote]
No kun ei julkisesti naura, niin eiköhän 90% niistä naura "sisäänpäin" meikkipelleille...
[/quote]
"Eiköhän"... Kas näin av-mamma taas tekee päätelmiään :D
Ihan tiedoksi: Naispuoliset tosi tv-julkkikset treenaa täydessä meikissä ja lippis päässä kuntosalilla. Miksi siis menisin itsekään salille naama puhtaana?
Parikymppinen huonokuntoinen satunnaistreenaaja vastaa: pesen mahdolliset meikit pois, laitan jotain kevyttä kasvorasvaa ja suihkuttelen hiuksiin lakkaa, jotta lyhyet höttöhiukset pysyy pois silmiltä.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:40"]
[/quote]
Jos täällä joku jotain kysyy, niin tietysti siihen vastaan. Jos huvittaa keskustella privaatisti, ei kannata kysellä julkisella sivulla.
15 min.
Kyllä, laitan meikkivoidetta, puuteria, ripsaria. Ihan itseäni varten. Olen super epäitsevarma ilman meikkiä missä tahansa, ja ahdistun helposti punertavan ihoni vuoksi. Mielummin käytän 15min siihen, että voin olla ahdistumatta, kuin menen salille ja tunnen olevani "alasti".
Ja joo, tiedän ettei ole ihan normaalia. Ajattelin vain kertoa näkökulmani, että voitte vähän miettiä seuraavan kerran kun tuhahtelette salilla olevalle, meikanneelle naiselle.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:44"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:40"]
[/quote]
Jos täällä joku jotain kysyy, niin tietysti siihen vastaan. Jos huvittaa keskustella privaatisti, ei kannata kysellä julkisella sivulla.
[/quote]
No kun sulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:44"]
Ihan tiedoksi: Naispuoliset tosi tv-julkkikset treenaa täydessä meikissä ja lippis päässä kuntosalilla. Miksi siis menisin itsekään salille naama puhtaana?
[/quote]
Koska sinä et esiinny tv:ssä.
Koska sinä et ole julkkis.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"] Kiinnostais tietää minkä salin PT naureskelee maksaville asiakkaille? ? [/quote] No kun ei julkisesti naura, niin eiköhän 90% niistä naura "sisäänpäin" meikkipelleille... [/quote] "Eiköhän"... Kas näin av-mamma taas tekee päätelmiään :D
[/quote]
PT:t on itse todella kovaa treenaavia ihmisiä. Sellaiset jotka oikeasti treenaa, katsoo huvittuneina niitä, jotka tulevat salille lähinnä pelleilemään.
Eli kukaan ei osaa sanoa mikä ärsyttää, mutta silti voi alapeukuttaa :D
No, tää oli vissiin tässä ( keskustelu siis).
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:48"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:29"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"] Kiinnostais tietää minkä salin PT naureskelee maksaville asiakkaille? ? [/quote] No kun ei julkisesti naura, niin eiköhän 90% niistä naura "sisäänpäin" meikkipelleille... [/quote] "Eiköhän"... Kas näin av-mamma taas tekee päätelmiään :D
[/quote]
PT:t on itse todella kovaa treenaavia ihmisiä. Sellaiset jotka oikeasti treenaa, katsoo huvittuneina niitä, jotka tulevat salille lähinnä pelleilemään.
[/quote]
Taas sun tulkinta? Vai?
En ikinä ole ymmärtänyt miksi ripsiväri estäisi treenaamasta kovaa..
T. Hiit-treeniä harrastava.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:44"] No kun sulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.
[/quote]
Sinäkö täällä päätät kuka saa vastailla kuka ei? Oletko ensimmäistä päivää tällä sivustolla? Jos olet, niin kerron, että täällä ei ole kovin tiukkaa keskustelusääntöä. Tällä sivustolla on hyvin tyypillistä, että "huudellaan vieraisiin pöytiin". Jos nämä tavat aiheuttavat ahdistusta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:51"]
Taas sun tulkinta? Vai? En ikinä ole ymmärtänyt miksi ripsiväri estäisi treenaamasta kovaa.. T. Hiit-treeniä harrastava.
[/quote]
Minä kommentoin salilla "pelleileviä" en meikkaavia. Käytin virheellisesti sanaa meikkipelle, siitä anteeksi.
En laittaudu salia varten. En edes vaikka ohjaan itse tunteja. Jumpassa hikoillaan ja irvistellään, ja alkulämpän jälkeen meikit on jo tuhriintuneet ja hiukset hikiset.
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:51"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:46"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:44"] No kun sulta ei kukaan kysynyt yhtään mitään.
[/quote]
Sinäkö täällä päätät kuka saa vastailla kuka ei? Oletko ensimmäistä päivää tällä sivustolla? Jos olet, niin kerron, että täällä ei ole kovin tiukkaa keskustelusääntöä. Tällä sivustolla on hyvin tyypillistä, että "huudellaan vieraisiin pöytiin". Jos nämä tavat aiheuttavat ahdistusta, suosittelen vaihtamaan sivustoa.
[/quote]
Ei, mutta jos osoitan kysymyksen jollekin, ja lainaan viestiin siihen, niin miksi ihmeessä joku muu siihen vastailee ilman että ilmoittaa olevansa "ohis"????
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:51"]
Taas sun tulkinta? Vai? En ikinä ole ymmärtänyt miksi ripsiväri estäisi treenaamasta kovaa.. T. Hiit-treeniä harrastava.
[/quote]
Minä kommentoin salilla "pelleileviä" en meikkaavia. Käytin virheellisesti sanaa meikkipelle, siitä anteeksi.
[/quote]
Hyväksytty :) en itsekään ymmärrä pelleilyä, oli niillä meikkiä tai ei.
N38
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:56"]
Ei, mutta jos osoitan kysymyksen jollekin, ja lainaan viestiin siihen, niin miksi ihmeessä joku muu siihen vastailee ilman että ilmoittaa olevansa "ohis"????
[/quote]
Siksi, että täällä ei ole mtn. keskustelusääntöä. Kysymyksesi oli ensinnäkin niin typerä, että luuletko saavasi siihen vastauksen? Eikai kukaan kerron minkä salin PT nauraa ja kenelle.
Rehellisesti? noin vartin, mattaan ihon, harjaan hiukset ylös ja valitsen vaatteet. pahasti katsotaan salilla jos ei ole laittautunut.. :/