Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko laittaudutte ennen salillemenoa?

Vierailija
22.10.2014 |

Jos olen ollut vaikka päivän lasten kanssa kotona, ja lähden salille kun mies tulee kotiin, tuntuu hölmöltä käydä ennen salia suihkussa, laittaa hiukset ja meikata. Kuitenkin, jos sinne menee ns. naturellina, niin tuntuu alipukeutuneelta kaikkien niiden timmien, meikattujen parikymppisten seassa. Olen alkanut ymmärtää, miksi saleilla näkyy niin vähän ylipainoisia (vaikka luulisi että laihduttajat käy), kun ulkonäköpaineet on saleilla niin kovat.

Monet ohjaajatkin tuntuvat katsovan happamammin, jos olen mennyt laittamattomana. Vai onko kaikki omassa päässäni?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa salille, laitan hiukset kiinni, salivaatteet niskaan ja menoksi. Hiki lentää ja veri maistuu suussa, kun meikä reenaa!

Vierailija
22/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:56"]

Ei, mutta jos osoitan kysymyksen jollekin, ja lainaan viestiin siihen, niin miksi ihmeessä joku muu siihen vastailee ilman että ilmoittaa olevansa "ohis"????

[/quote]

Siksi, että täällä ei ole mtn. keskustelusääntöä. Kysymyksesi oli ensinnäkin niin typerä, että luuletko saavasi siihen vastauksen? Eikai kukaan kerron minkä salin PT nauraa ja kenelle.
[/quote]

Kyllä normaali ihminen tunnistaa säännöt ja tietää milloin kysymys on osoitettu hänelle.
Toki saa vastata muutkin, kunhan mainitsee olevansa ohis niin muutkin pysyy kärryillä kuka vastailee ja kenelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:10"]

Kyllä normaali ihminen tunnistaa säännöt ja tietää milloin kysymys on osoitettu hänelle. Toki saa vastata muutkin, kunhan mainitsee olevansa ohis niin muutkin pysyy kärryillä kuka vastailee ja kenelle.

[/quote]

Jos täällä vastataan "ei minulle tarkoittettuun" kysymykseen, niin 100 kysymykseen yksi kirjoittaa ohis. Joten unohda jo se ohis lätinäsi.

Vierailija
24/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 21:02"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:56"]

Ei, mutta jos osoitan kysymyksen jollekin, ja lainaan viestiin siihen, niin miksi ihmeessä joku muu siihen vastailee ilman että ilmoittaa olevansa "ohis"????

[/quote]

Siksi, että täällä ei ole mtn. keskustelusääntöä. Kysymyksesi oli ensinnäkin niin typerä, että luuletko saavasi siihen vastauksen? Eikai kukaan kerron minkä salin PT nauraa ja kenelle.

[/quote]

No luulisin että voi kertoa myös paikan jos kertoo ketjunkin???

OHIS

Vierailija
25/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:03"]

OHIS

[/quote]

OHIS

Minäkin voin kertoa, että työpaikallani on vittumainen ihminen, mutta en viitsi kertoa hänen nimeä. Se, että kertoo jotain, ei tarkoita sitä, että kertoo kaiken. OHIS

Vierailija
26/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän tummat silmänaluset (ilman meikkiä olen kuullut tuhat kertaa ne samat "nukutko koskaan vai vedätkö huumeita?" -kysymykset), laitan vedenkestävää ripsaria ja hiukset kiinni. Pari minuuttia.

Vierailija
27/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:03"]

OHIS

[/quote]

OHIS

Minäkin voin kertoa, että työpaikallani on vittumainen ihminen, mutta en viitsi kertoa hänen nimeä. Se, että kertoo jotain, ei tarkoita sitä, että kertoo kaiken. OHIS

[/quote]

Mainittiin kuitenkin ketju... ja jos personal trainereiden naureskelu asiakkaille on noin "yleisesti" tiedossa niin miksei voisi sitä salia täälläkin sanoa.. ??

Vierailija
28/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:13"]

Mainittiin kuitenkin ketju... ja jos personal trainereiden naureskelu asiakkaille on noin "yleisesti" tiedossa niin miksei voisi sitä salia täälläkin sanoa.. ??

[/quote]

En tiedä, kysytään nyt siltä alkuperäisen viestin kirjoittajalta ihan yhdessä.

Vierailija
29/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"]Häh?? Salille meikata? Ehheheheeeee :D Mä olen käynyt Elixiassa jo kohta 10-vuotta ja todellakin näitä edelleen on! Mutta he ovatkin juuri niitä jotka esittävät jotain ja poseeravat kännykkä kädessä peilin edessä puolet ajasta. Ja juurikin ne liikkeet ja toistot on niitä 2-3x ja sitten istutaan kuunnellen musaa kuulokkeista ja ollaan niiiiin mukamas proota. .. että on hyvät naurut aina PTn kanssa.. :D [/quote] Kiinnostais tietää minkä salin PT naureskelee maksaville asiakkaille? ?

[/quote]

Minua ei kiinnosta tietää, mutta voisitko vastata, niin tämä yksi kysyjä saisi mielenrauhan. Hän ei voi enää treenata, kun ei tiedä missä nauretaan.

Vierailija
30/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:25"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:23"]Häh?? Salille meikata? Ehheheheeeee :D Mä olen käynyt Elixiassa jo kohta 10-vuotta ja todellakin näitä edelleen on! Mutta he ovatkin juuri niitä jotka esittävät jotain ja poseeravat kännykkä kädessä peilin edessä puolet ajasta. Ja juurikin ne liikkeet ja toistot on niitä 2-3x ja sitten istutaan kuunnellen musaa kuulokkeista ja ollaan niiiiin mukamas proota. .. että on hyvät naurut aina PTn kanssa.. :D [/quote] Kiinnostais tietää minkä salin PT naureskelee maksaville asiakkaille? ?

[/quote]

Minua ei kiinnosta tietää, mutta voisitko vastata, niin tämä yksi kysyjä saisi mielenrauhan. Hän ei voi enää treenata, kun ei tiedä missä nauretaan.

[/quote]

Siis voin treenata, ja olen myös itse PT :D kiinnostais vaan tietää missä paikassa ammattilaiset naureskelee asiakkailleen :/

Vierailija
31/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 22:22"]

Siis voin treenata, ja olen myös itse PT :D kiinnostais vaan tietää missä paikassa ammattilaiset naureskelee asiakkailleen :/

[/quote]

No ehkä hän kertoo sen ehkä ei. Yritä nyt saada mielenrauha ilman lääkkeitä, vaikka tämä asia jäisi epäselväksi.

Vierailija
32/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:11"]

Voi jeesus, ihminen joka menee salille treenaamaan meikkaa?? Salilla treenataan, että hiki (melkein oksennus) lentää, ja treenaamisen/suikun jälkeen vetäkää ne pakkelit naamaan?

Vai käyttekö siellä salilla kävelemässä jollain juoksumatolla ja esittelemässä itseänne?

[/quote]

mahtaa olla kauhuleffasta kun meikit valuu hien mukana naamalle...   

vai käykö oikeasti treenaamassa niin ettei hiki valu yhtään :) LOL    

vähän pyörittää persettä ja kuikuilee ympäriinsä... 

Vierailija
33/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 20:29"]Ripsien pidennykset, kestoväri kulmissa ja geelikynnet, ei tarvi laittautua.
[/quote]

Eli oikein perus WT olet!

Vierailija
34/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä usein piirrän kulmat ja laitan ripsaria (mun perus päivämeikki). Hiukset tiukasti kiinni. Menne n. 5 min.

Vierailija
35/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkaan onko kengät ja juomapullo mukana, kamat puen yleensä kotona jo päälle kun matkaa salille kävellen alle 10min enkä halua alkaa pukuhuoneessa vaihtamaan (kaupungin sali uimahallin yhteydessä, meinaa jo siellä tulla hiki ku on niin kostea ilma :D)
Saatan harjata pahimmat takut luonnonkiharoista hiuksista jos viitsin, hiukset ponnarille, vaatteet hyvin (lökärit ja t-paita), kengät jalkaan, juomapullon täyttö ja musiikit korville niin valmiina olen! En todellakaan ala salille laittautumaan, sinne mennään itseään varten eikä muita! :D

Vierailija
36/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, läheskään kaikki PT:t ja ryhmäliikuntaohjaajat eivät ole ammattilaisia, joten ei se mikään ihme ole jos sinne sekaan mahtuu naureskelevia juntteja. Minä vaihdoin salia, kun vanhalla salilla PT ei millään tajunnut että haluan ohjelman, jolla lihasmassa kasvaa, en mitään bikinifitnesshöttöä. Uusi sali on niitä hikisiä kellarisaleja, joilla nostellaan rautaa eikä heilutella tyhjiä painopakkoja laitteissa, ja uusi PT on jopa suorittanut pt-tutkinnon.

Mutta itse kysymykseen: Laitan hiukset kiinni ja treenivaatteet päälle, juon pwo-litkut ja heitän shakeriin hiilarijauheen ja bcaa:n. Muut salikamat on pakattu jo edellisen treenin jälkeen, joten nappaan kassin ja lähden. Esivalmistelut kestää 5-20 minuuttia, riippuen laitanko samalla ruokaa, kyselenkö läksyjä, laitanko pyykkejä ennen ovesta poistumista. Koskaan kukaan ei ole mulkoillut tai tullut kuittailemaan meikittömyydestä, ja jos joskus tulisikin, voisin varmaan vaan nauraa. Todennäköisesti sanoja olisi kuitenkin itse läpimärkä hiessään uiva mies, joten ei pitäisi olla mitään sanomista :D

Vierailija
37/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä herään sinne 6:20 ja autossa istun 6:30. Pesen hampaat, hiukset ponnarille ja vaatteet niskaan. Jos jotakuta harmittaa ulkomuotoni niin se ei ole minulta pois, en koe tarvetta tällätä salille tai vaikka kauppaan mennessä :-) Jos menen töitten jälkeen niin en kuitenkaa jaksa pestä pakkeleita poiskaan.

Vierailija
38/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10min. Vaatteiden vaihto, nilkan teippaus, otsahiusten taistelu ylös ja pois silmiltä ja muut hiukset nutturalle.

Vierailija
39/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat laukkuun, tukka kiinni ja ovesta ulos. Kulmakynää saatan laittaa, näytän niin hölmöltä ilman. Meen treenaamaan, en kuvaamaan itseäni instagrammiin.

Vierailija
40/81 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5min. Hiuiset kiinni, vesipulloon vettä, treekikassi olalle ja menoks. En nää ainuttakaan syytä meikata salille, enkä ole kateellinen nuoremmille. Mun treenit ei oo sieltä kevyimmästä päästä, vaan hiki virtaa ja oikeasti saa tehdä töitä treenin loppuun vetämiseen, ei siinä oo mtn järkee alkaa meikkailla ennen salia, kun meikit ei pysy. Enkä mitään belfieitäkään ole salilla ottamassa, mun saliaika menee treeniin, suihkuun ja sieltä sit kotoon nukkuun. Ja se vielä (en muista enää numeroa, mutta sinä joka väitit et ollaan kateellisia ja miehet vaihtaa nuorempaan) et alkais olla lähellä liian lähellä sakkopanoa, jos poikaystävä vaihtaisi minua nuorempaan :) t. 16v