Joko siellä on sukuriita käynnissä ?
Kommentit (14)
Yksin on paha riidellä, kun olen aina ihan liikuttavan samaa mieltä itseni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kirves on piilossa
Otetaanko se esiin?
Itse olen vetänyt perussuomalaiset joulusoosit ( näin kasvissyöjänä ), kun vit#uttaa saamaton ukko, joka ei ole tehnyt TÖITÄ, kun meitsi on vetänyt pitkää päivää. Kohta alan huokailemaan ja huutamaan.
T: Ritu Kyliltä
Vierailija kirjoitti:
Yksin on paha riidellä, kun olen aina ihan liikuttavan samaa mieltä itseni kanssa.
No olisihan vähän outoa, jos suuttuisit niin ettet enää olisi puheväleissä itsesi kanssa
Ihanaa perhejoulua kaikille
T. Sinkku
Ei vielä. Ensin pitää muodostaa joukkueet, kun kukaan ei muista mihin jäätiin viime jouluna.
Ei meillä ole koskaan ollut mitään sukuriitoja, eikä varsinkaan jouluna. Meidän perheessä ja suvussa tykätään toisistamme, emmekä tapaa kovin usein, joten ei tule mistään typeristä asioista erimielisyyksiä, silloin kun tavataan nautitaan siitä ja nauretaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisihan vähän outoa, jos suuttuisit niin ettet enää olisi puheväleissä itsesi kanssa
Nuorempana olin vielä niin tuittupäinen, että tätäkin tapahtui. Olihan se ikävää pitää mykkäkoulua itsensä kanssa 🥺
Ei ole suvulla asiaa meidän joulunviettoon. Ja varuilta on muutama tuhat km väliä, ettei tule kukaan säkki kourassa ovelle hakkaamaan.
Suku lähti jo. Ihanaa nyt saa viimein ottaa rennosti. Kivaa oli kyllä, mutta onneksi kaikki lähtevät omiin koteihinsa. Hyvää joulua!
Kirves on piilossa