Mies ei muista missä oli 11.9.2001!
Siis ei tarvitse edes salata mitään koska ei tunnettu tietenkään vielä silloin, jos joku sitä epäilee.
Kommentit (80)
VOI EI!!! JÄTÄ SE SIKA!!! Hän oli takuulla jonkun toisen naisen/tytön kanssa lemmiskelypuuhissa ikään kuin pettämässä sinua etukäteen.
Se oli normaali päivä muiden joukossa. Ei ole mahdollisuutta muistaa.
Mua v i t u tta nämä missä olit silloin tällöin ja tuolloin. Ei kiinnosta muiden tarinat siitä kuinka olin töissä ja kävin kaupassa ja menin kotiin.
En minäkään muista siitä päivästä mitään.
M28
Se oli ehkä psykiatrisessa sairaalassa, kuten minäkin. Ehkä katsoimme yhdessä sitä ulkomaista uutiskanavaa, kuten joka päivä, kun muutakaan ei tullut telkusta.
Outoa olla muistamatta. Joko valehtelee tai ei seurannut yhtään maailmamenoa - koko päivän tajuton?
Vierailija kirjoitti:
Se oli ehkä psykiatrisessa sairaalassa, kuten minäkin. Ehkä katsoimme yhdessä sitä ulkomaista uutiskanavaa, kuten joka päivä, kun muutakaan ei tullut telkusta.
Jos ei halua paljastaa sitä niin eikö voi edes sanoa että muistaa kun katsoi tv:sta tuosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua paljastaa sitä niin eikö voi edes sanoa että muistaa kun katsoi tv:sta tuosta?
Ehkä se ei muista. En oikeastaan tiedä mitä se vieruskaveri tajusi omasta päivästäänkään siellä vaikka olisi kysytty sillä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Outoa olla muistamatta. Joko valehtelee tai ei seurannut yhtään maailmamenoa - koko päivän tajuton?
En yhdistä historiallisia tapahtumia omaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se ei muista. En oikeastaan tiedä mitä se vieruskaveri tajusi omasta päivästäänkään siellä vaikka olisi kysytty sillä hetkellä.
Ja en kyllä minäkään muista mistään muusta isosta tapahtumasta, kuten Estonia tai tsunami tapaninpäivänä, milloin se olikaan... Sattuneesta syystä muistan tuon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin traaginen tapahtuma ei jätä muistijälkeä omasta tekemisestä kyseisenä päivänä, niin ihmettelen kovasti. No, ehkä niin tapahtuu vain herkemmillä ihmisillä. Tai sitten et ollut edes syntynyt tai liian nuori muistamaan.
Minä muistan. Olin työpaikkahaastattelussa ja itse asiassa täsmälleen sillä kellon lyömällä, kun ensimmäinen isku tietojen mukaan tapahtui. Tv:stä näin nauhoituksen just ennen kuin lähdin harrastukseen ja en tiedä, oliko se toinen suora sitten, mutta sitä katsottiin neljän maissa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin traaginen tapahtuma ei jätä muistijälkeä omasta tekemisestä kyseisenä päivänä, niin ihmettelen kovasti. No, ehkä niin tapahtuu vain herkemmillä ihmisillä. Tai sitten et ollut edes syntynyt tai liian nuori muistamaan.
Ei tuo ole mitenkään traaginen juttu minulle, koska en tunne yhtään ihmistä joka olisi kuollut tai tuntisi jonkun joku olisi kuollut WTC iskuissa. Samalla tavalla uiguurien kansanmurha ja Syyrian sisällissota ovat traagisia, mutta ne eivät kosketa minua läheisesti.
Ap, missä itse olit 21.3.2003 muistatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten muistit toimivat eri tavalla. Jotkut eivät vain talleta tietoa samalla tavalla.
Mikä tää 11/9 on, josta tänään kaikki kohkaa
Ei halua valehdella tuon pahemmin. Ollut jossain mikä ei kestä päivänvaloa. Pitää vaan myöntyä siihen että aina ei saa toisesta kaikkea tietää.
No en minäkään niin tarkkaan muista missä olin kun jotain historiallista tapahtui. Estonian aikaan olin 9-v ja kaksoistornien aikaan 16-v. Eli molemmissa tapahtumissa alaikäinen. Siis koulunkäynti oli suurin asia elämässäni tuolloin.
Juuri juttelin kaksoistorneista vanhemman työkaverin kanssa. Hän oli ollut vuorokautta aiemmin Manhattanilla, lähellä noita kaksoistorneja. Hän kyllä muistaa tapahtuman hyvin, oli edelleen Yhdysvalloissa kun se tapahtui.
Miksi se olisi tärkeätä muistaa?