Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen bmi 42, 44v työikäinen nainen jolla on pari perussairautta, selkävaivaa, korkeaa verenpainetta, tulehduksia jne, mutta lihavuusleikkaukseen kunnallisen kautta minulla ei ole asiaa

Kokemuksen syvä rintaääni
11.09.2021 |

Lääkäri ei näe tarvetta. Teen suhteellisen fyysistä työtä, ja sairauslomia on kertynyt milloin selän, milloin tulehdusten tai kipujen vuoksi.
Olen käynyt ravitsemusterapeutilla, ja saanutkin vinkkejä ja tietoa, mutta se ei ole ollut riittävä hoitomuoto. Käsittelen ruokasuhdettani myös terapiassa viikottain, sekään ei ole estänyt minua lihomasta aina takaisin.
Millaisille ihmisille lihavuusleikkaus on tarkoitettu?

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusleikkaus?

Lakkaat vaan ajamasta sitä ruokaa kitaasi. Tai pidä välillä edes tunnin tauko syömisessä.

Jos ei ole mitään hyvää/järkevää sanottavaa, älä sano mitään. Kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.

"Hyvä sanottava" riippuu siitä, kuka sanoo ja mitä sanoo. Tässä oli oikeasti hyvää sanottavaa ja tärkeä ohje. Vika on vastaanottajan päässä, jos terveellinen ohje tuntuu huonolta. Ei kai jokaista mänkkiä tarvitse kehua, kun syövät kolmen edestä?

Ilmoitin asiattomaksi

Vierailija
102/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusleikkaus?

Lakkaat vaan ajamasta sitä ruokaa kitaasi. Tai pidä välillä edes tunnin tauko syömisessä.

Jos ei ole mitään hyvää/järkevää sanottavaa, älä sano mitään. Kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan.

"Hyvä sanottava" riippuu siitä, kuka sanoo ja mitä sanoo. Tässä oli oikeasti hyvää sanottavaa ja tärkeä ohje. Vika on vastaanottajan päässä, jos terveellinen ohje tuntuu huonolta. Ei kai jokaista mänkkiä tarvitse kehua, kun syövät kolmen edestä?

Ilmoitin asiattomaksi

Liikuntaa se on hiiren nappiakin klikkailla. Onneksi olkoon, pari kaloria lähti taas. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
19.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuusleikkaus?

Ilmoitin asiattomaksi

Liikuntaa se on hiiren nappiakin klikkailla. Onneksi olkoon, pari kaloria lähti taas. :D

Minä olen lihava, sinä olet ruma, minä voin laihduttaa.

104/104 |
04.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain tarvetta Saxenda kynille 5kpl plus neulst 99kpl?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi