Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä en vaan tajua näitä kevyt-hybrideitä autonomistajan näkökulmasta

Vierailija
10.09.2021 |

Siis tuplatekniikka eli tuplasti vikaantumista / huollettavaa. On sekä polttomoottori että sähkömoottorit. En itse ostaisi. Hulluna syntynyt ajatus, kun yritetään juustohöylällä vähentää päästöjä. Eihän se sähkömedes riitä pitkälle.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein tiedä, ovatko sähköautot ylipäätään kovin ympäristöystävällisiä. Pitäähän se sähkökin jollain tuottaa, ja akut valmistaa.

Varsinkin akkujen valmistaminen kuormittaa luontoa erittäin paljon. Moni puolustelee asiaa väittämällä, että akkutekniikka tulee lähivuosina kehittymään niin, että luontokaan ei enää rasitu siitä niin paljoa. Akkuja on kuitenkin valmistettu jo vuosikymmeniä eikä niiden luontoa rasittava vaikutus ole juurikaan vähentynyt joten on erittäin epätodennäköistä, että ainakaan parinkymmenen vuoden sisällä siihen tulisi muutosta.

Ei kai akkujen luontoa rasittava vaikutus ole vähentynyt ollenkaan, päin vastoin.

Vierailija
42/43 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kuin yhden merkkisestä hybridistä. Se lataa ajon aikana itse itsensä ja muuten ajetaan bensalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvä leasingtyösuhdeautona. Voi ajaa lyhyet duunimatkat sähköllä. 2 vuoden välein se auto vaihdetaan joka tapauksessa, joten mulle on sama vaikka kärräisivät sen kaatopaikalle.