G:montako sänkykumppania tekee naisesta hutsahtavan?
Vastaa myös oletko mies vai nainen
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:00"] En tiedä mulla onko tuolle hutsuilulle mitään lukumäärärajaa, mutta sukupuolten välisistä eroista sen verran, että jos kuulen miehen panneen 100 naista, ajattelen että aika hyvin on onnistunut pokaamaan naisia. Jos kuulen naisen panneen 100 miestä, ajattelen että hän on suostunut seksiin monen miehen kanssa. Naisten ja miesten välillä kun on se merkitsevä ero, että miehen on huomattavan paljon vaikeampaa saada sitä seksiä, joten siinä onnistumisella on jonkinlainen itseisarvo. Naiset saavat seksiä niin paljon helpommin, etten pidä sitä minään "saavutuksena", vaikka panisi kuinkaa montaa miestä tahansa. [/quote] Noinhan se käytännössä on, mutta jos nainen muuttuu tuon saman käytöksen myötä halveksittavaksi ja mies ihailtavaksi, niin silloin mennään mielestäni jo sellaisiin ajatusmalleihin, jotka ovat vain puhdasta ilkeyttä ja ihan kunnon vanhanaikaista seksismiä. [/quote] Ainakin minun näkemäni perusteella nainen jolla on paljon suhteita ja yhden yön juttuja, on todennäköisemmin elämänhallintansa menettänyt, kuin mies jolla on paljon seikkailuja. En ole koskaan kuullut miehen itkevän ystävilleen että se sika halusi vain seksiä. Naisen sen sijaan useasti... [/quote]no johtuisiko juuri siitä että naisten ei sallita VIELÄKÄÄN nauttia seksistä vain seksin takia, ja rehellisesti sanottuna miehet eivät edes yleensä ole siinä niin hyviä, että yhden illan juttu olisi takuuvarmasti jotenkin loistava kokemus. Miehet taas ovat onnellisia jokaisesta huonostakin seksikumppanista, koska heille oletuksena on se että jokainen pano on yksi lisäpiste itselle. Naisille päin vastoin, epätasa-arvoisen yhteiskunnan näkökulmasta. Näkyy mm. tässä ketjussa.
[/quote]
No ei johdu. Vaan siitä että hyvätasoiset naiset osaavat vähän katsoa, onko mies vain pukille pääsyn perässä vai ihan oikean suhteen. Ja suuri enemmistö naisista hakee sitä suhdetta, eikä yhden yön panoa.
no johtuisiko juuri siitä että naisten ei sallita VIELÄKÄÄN nauttia seksistä vain seksin takia, ja rehellisesti sanottuna miehet eivät edes yleensä ole siinä niin hyviä, että yhden illan juttu olisi takuuvarmasti jotenkin loistava kokemus. Miehet taas ovat onnellisia jokaisesta huonostakin seksikumppanista, koska heille oletuksena on se että jokainen pano on yksi lisäpiste itselle. Naisille päin vastoin, epätasa-arvoisen yhteiskunnan näkökulmasta. Näkyy mm. tässä ketjussa.
[/quote]
Turha tässä nyt on mistään epätasa-arvosta alkaa itkemään, kun koko seksikumppanin saaminen on sukupuolille niin epätasa-arvoista. Miehet eivät arvosta naista, joka suostuu seksiin lähes kenen tahansa miehen kanssa, eivätkä naiset arvosta miestä, joka ei saa seksiä keneltäkään naiselta. Tämä on täysin järkeenkäypää ja tasa-arvoista kokonaiskuvaa ajatellen. Jos miehet ja naiset saisivat seksiä yhtä helposti, suhtautuminen heidän seksikumppaniensa lukumäärään olisi oletettavasti samanlaista. Näin ei tosin ole, eikä varmaan tule ainakaan lähiaikoina olemaan.
Ihan niin kuin kyse olisi jostakin lukumäärästä. Ei elämä ole aritmetiikkaa.
Menetin neitsyyteni 15 -vuotiaana. Seurustelin ensimmäisen kerran 18 vuotiaana. Tuossa välissä minulla oli 13 yhden illan, tai muutaman viikon pituista juttua. Tämän jälkeen minulla on ollut 3 seurustelukumppania joista viimeisimmän kanssa nyt naimisissa (4v yhdessä) ja yksi lapsi. Olen nyt 25. Koen olleeni teini-iässä hutsahtava, mutta hutsuilu loppui kun aloin parisuhteeseen. Parisuhteiden välissä ei ollut yhden illan juttuja.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:59"]
no johtuisiko juuri siitä että naisten ei sallita VIELÄKÄÄN nauttia seksistä vain seksin takia, ja rehellisesti sanottuna miehet eivät edes yleensä ole siinä niin hyviä, että yhden illan juttu olisi takuuvarmasti jotenkin loistava kokemus. Miehet taas ovat onnellisia jokaisesta huonostakin seksikumppanista, koska heille oletuksena on se että jokainen pano on yksi lisäpiste itselle. Naisille päin vastoin, epätasa-arvoisen yhteiskunnan näkökulmasta. Näkyy mm. tässä ketjussa.
[/quote]
Turha tässä nyt on mistään epätasa-arvosta alkaa itkemään, kun koko seksikumppanin saaminen on sukupuolille niin epätasa-arvoista. Miehet eivät arvosta naista, joka suostuu seksiin lähes kenen tahansa miehen kanssa, eivätkä naiset arvosta miestä, joka ei saa seksiä keneltäkään naiselta. Tämä on täysin järkeenkäypää ja tasa-arvoista kokonaiskuvaa ajatellen. Jos miehet ja naiset saisivat seksiä yhtä helposti, suhtautuminen heidän seksikumppaniensa lukumäärään olisi oletettavasti samanlaista. Näin ei tosin ole, eikä varmaan tule ainakaan lähiaikoina olemaan.
[/quote]
Homopiireissä miehet varmaan voivat saada irtoseksiä niin paljon kuin haluavat. En usko että lukumäärä on siellä niin iso juttu kuin naistenmiehillä. Tämä tosin on pelkkää arvailua...
Suomessa ei ole enää omasta mielestä hutsu leimaa jos verrataan panomääriin. Hutsuus riippuu siitä ketä panee. Niinkuin pelkkiä rikkaita tai varattuja miehiä. N25.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:43"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:32"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:06"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:00"] En tiedä mulla onko tuolle hutsuilulle mitään lukumäärärajaa, mutta sukupuolten välisistä eroista sen verran, että jos kuulen miehen panneen 100 naista, ajattelen että aika hyvin on onnistunut pokaamaan naisia. Jos kuulen naisen panneen 100 miestä, ajattelen että hän on suostunut seksiin monen miehen kanssa. Naisten ja miesten välillä kun on se merkitsevä ero, että miehen on huomattavan paljon vaikeampaa saada sitä seksiä, joten siinä onnistumisella on jonkinlainen itseisarvo. Naiset saavat seksiä niin paljon helpommin, etten pidä sitä minään "saavutuksena", vaikka panisi kuinkaa montaa miestä tahansa. [/quote] Noinhan se käytännössä on, mutta jos nainen muuttuu tuon saman käytöksen myötä halveksittavaksi ja mies ihailtavaksi, niin silloin mennään mielestäni jo sellaisiin ajatusmalleihin, jotka ovat vain puhdasta ilkeyttä ja ihan kunnon vanhanaikaista seksismiä. [/quote] Ainakin minun näkemäni perusteella nainen jolla on paljon suhteita ja yhden yön juttuja, on todennäköisemmin elämänhallintansa menettänyt, kuin mies jolla on paljon seikkailuja. En ole koskaan kuullut miehen itkevän ystävilleen että se sika halusi vain seksiä. Naisen sen sijaan useasti... [/quote]no johtuisiko juuri siitä että naisten ei sallita VIELÄKÄÄN nauttia seksistä vain seksin takia, ja rehellisesti sanottuna miehet eivät edes yleensä ole siinä niin hyviä, että yhden illan juttu olisi takuuvarmasti jotenkin loistava kokemus. Miehet taas ovat onnellisia jokaisesta huonostakin seksikumppanista, koska heille oletuksena on se että jokainen pano on yksi lisäpiste itselle. Naisille päin vastoin, epätasa-arvoisen yhteiskunnan näkökulmasta. Näkyy mm. tässä ketjussa.
[/quote]
No ei johdu. Vaan siitä että hyvätasoiset naiset osaavat vähän katsoa, onko mies vain pukille pääsyn perässä vai ihan oikean suhteen. Ja suuri enemmistö naisista hakee sitä suhdetta, eikä yhden yön panoa.
[/quote]Taas paistaa läpi se oletus että naisen pitää aina pyrkiä parisuhteeseen eikä seksiä saa olla pelkän seksin takia. Kasvakaa aikuisiksi.
Ihminen ei ole silmissäni hutsahtava vaikka seksikumppaneita olisi 250. Slut shaming, hävetkää!
Terv. Neitsyt nainen
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 00:18"]
Homopiireissä miehet varmaan voivat saada irtoseksiä niin paljon kuin haluavat. En usko että lukumäärä on siellä niin iso juttu kuin naistenmiehillä. Tämä tosin on pelkkää arvailua...
[/quote]
83% of the homosexual men surveyed estimated they had had sex with 50 or more partners in their lifetime, 43% estimated they had sex with 500 or more partners; 28% with 1,000 or more partners (Bell and Weinberg p 308)
In their study of the sexual profiles of 2,583 older homosexuals published in Journal of Sex Research, Paul Van de Ven et al. found that "the modal range for number of sexual partners ever [of homosexuals] was 101–500." In addition, 10.2 percent to 15.7 percent had between 501 and 1000 partners. A further 10.2 percent to 15.7 percent reported having had more than 1000 lifetime sexual partners.
http://carm.org/statistics-homosexual-promiscuity
Lukumäärä ei homopiireissä taida olla niin iso juttu, koska "kaikilla" ne lukemat ovat aika isoja :)
Ite oon 23v ja sänkykumppaneita on kertyny yli 40. Eipä näytä miehiä haittaavan ;D
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"] taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. [/quote] Naurettava väite. Ei näissä asioissa ole koskaan kysytty naisten mielipidettä ja kyseiset arvotukset perustuvat nimen omaan KUMPIKIN miesten mielipiteisiin ja mielikuvaan.
[/quote]
Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:43"]
En jaksa välittää muiden naisten tekemisistä. Ei mielipidettä tähän. Miehestä en tautiriskin takia tykkää jos on pannut puolta kylää (esim. 30:n iässä seksikumppaneita yli 20) kun itsellä on ollut vain muutama mies.
[/quote]
Tautiriskin voi minimoida käyttämällä kortsua ja/tai käymällä testeissä.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"] taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. [/quote] Naurettava väite. Ei näissä asioissa ole koskaan kysytty naisten mielipidettä ja kyseiset arvotukset perustuvat nimen omaan KUMPIKIN miesten mielipiteisiin ja mielikuvaan.
[/quote]
Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on.
[/quote]No ei tietenkään ole yksittäisten miesten vika että joku nainen slut shameaa muita naisia, vaan naisen oma häpeä ja vastuu olla tekemättä näin, omaa kuoppaahan se siinä kaivaa.
Mutta se ajatusmalli, että naiset on "sopivia vaimoiksi" vain neitsyinä ja miehet on loistokkaita urhoja kun panee 24/7 on lähtöisin alunperin miehiltä, ja palvelee VAIN miehiä.
Nainen on itse aktiivinen tekijä seksin harrastamisessa, ei siinä ole kysymys ANTAMISESTA tai JAKAMISESTA sen enempää kuin miesten seksin harrastamisessa. Tuon termin käyttäminen on taas yksi tapa yrittää saada asia kuulostamaan siltä, että naiset eivät itse halua seksiä, ovat vain väline panemisessa jonka mies suorittaa. Hirveää esineellistämistä, ja kun joku mies kokee asian olevan näin, on todella kyseenalaista että hän ylipäänsä harrastaa seksiä naisten kanssa.
Ei muutenkaan hirveän vakuuttava postaus kun päätit sen arkkityyppiseen slut shamettamiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 03:56"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:31"] [quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:19"] taas naisten silmissä kovasti naisia pokaillut mies on suuri sankari ja hyvinkin haluttava alfauros. Naiset eivät voi muuttaa miesten asennoitumista, eivätkä miehet naisten, joten näin tämä tulee todennäköisesti aina olemaan. [/quote] Naurettava väite. Ei näissä asioissa ole koskaan kysytty naisten mielipidettä ja kyseiset arvotukset perustuvat nimen omaan KUMPIKIN miesten mielipiteisiin ja mielikuvaan. [/quote] Niin just. Se on miesten vika, että naiset haukkuvat toisiaan lutkiksi. Tsiisus. Naiset kyllä osaavat tuon uhriutumisen jalon taidon tilanteessa kuin tilanteessa. "Mä panen ihan niin montaa meistä ku mua huvittaa, mutta kukaan saa ajatella, että mä olisin jakorasia" Jos panet kymmeniä eri miehiä, monet ajattelevat sinun olevan lutka. Niin se vain on. [/quote]No ei tietenkään ole yksittäisten miesten vika että joku nainen slut shameaa muita naisia, vaan naisen oma häpeä ja vastuu olla tekemättä näin, omaa kuoppaahan se siinä kaivaa. Mutta se ajatusmalli, että naiset on "sopivia vaimoiksi" vain neitsyinä ja miehet on loistokkaita urhoja kun panee 24/7 on lähtöisin alunperin miehiltä, ja palvelee VAIN miehiä. Nainen on itse aktiivinen tekijä seksin harrastamisessa, ei siinä ole kysymys ANTAMISESTA tai JAKAMISESTA sen enempää kuin miesten seksin harrastamisessa. Tuon termin käyttäminen on taas yksi tapa yrittää saada asia kuulostamaan siltä, että naiset eivät itse halua seksiä, ovat vain väline panemisessa jonka mies suorittaa. Hirveää esineellistämistä, ja kun joku mies kokee asian olevan näin, on todella kyseenalaista että hän ylipäänsä harrastaa seksiä naisten kanssa. Ei muutenkaan hirveän vakuuttava postaus kun päätit sen arkkityyppiseen slut shamettamiseen.
[/quote]
Käsittääkseni naisten osalta ei puhuta antamisesta ja jakamisesta siksi, että yritettäisiin saada asia kuulostamaan siltä, että naiset eivät haluaisi seksiä. Noita termejä käytetään, koska naiset ovat yleensä portinvartijoina satunnaiseksin suhteen. Toisin sanoen, naiselle olisi tarjolla seksiä vaikka ja kuinka, mutta hän ANTAA vain joillekin. Samalla logiikalla mies olisi monesti valmis seksiin vaikka kuinka monen naisen kanssa, mutta SAA vain joiltain. En tiedä miksi naiset toisiaan lutkittelevat, mutta ymmärrän miksi kaikki miehet eivät kovin monen kanssa pannutta naista parisuhteeseen halua. Sellaisella naisella on jatkossakin matalampi kynnys hakeutua vieraisiin peteihin. Siksi jotkut miehet näkevät vähemmän määrän kulleja kokeneen naisen "vaimomatskuna". En usko, että naiset vain sokkona seuraavat miesten mielipiteitä tässä asiassa, vaan sille miksi naiset katsovat paljon panevia miehiä ylöspäin ja vastaavia naisia alaspäin, löytyy varmaan ihan oikeatkin selitykset naisten omista motiiveista.
En itse harrasta slut shamingia enkä tehnyt sitä edellisessä viestissänikään, vaikka niin yritätkin väittää. Totesin vain mitä monet ajattelevat kymmeniä eri miehiä panevasta naisesta, en kertonut siis omaa mielipidettäni. Tarkkutta, tarkkuutta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 04:36"]
En tiedä miksi naiset toisiaan lutkittelevat, mutta ymmärrän miksi kaikki miehet eivät kovin monen kanssa pannutta naista parisuhteeseen halua. Sellaisella naisella on jatkossakin matalampi kynnys hakeutua vieraisiin peteihin. Siksi jotkut miehet näkevät vähemmän määrän kulleja kokeneen naisen "vaimomatskuna". En usko, että naiset vain sokkona seuraavat miesten mielipiteitä tässä asiassa, vaan sille miksi naiset katsovat paljon panevia miehiä ylöspäin ja vastaavia naisia alaspäin, löytyy varmaan ihan oikeatkin selitykset naisten omista motiiveista.
[/quote] En tiedä yhtäkään naista joka katsoisi paljon panevia miehiä ylöspäin, kyllä ne on toiset miehet jotka noin tekee. Samalla tavalla kuin paljon panevia naisia miehet katsovat alaspäin, koska eivät ole "vaimomatskua", koska näin on opetettu ja muu kuin neitsyt nainen on likainen ja pilalla. Tällä pidetään naiset nyrkin ja hellan välissä, häpeilemässä ja piilottelemassa seksuaalisuuttaan, niin eivät ainakaan omasta tahdostaan lähde mitään kokeilemaan, vaan sitten kun mies niin määrää.
Nykyään tämä on osaltaan mm. huonoa itsetuntoa ja riittämättömyyden tunnetta, kun mies ei ehkä ole yhtä hyvä kuin ne edelliset, ja tämä käännetään niin päin, että likainen huora, vika on sinussa.
Muiden naisten mustamaalaaminen naisten toimesta taas on sitä, että yritetään näyttää itse paremmalta haukkumalla toista, koska ei huomata että samalla vahingoitetaan omaa vapautta ja arvoa, kun on opittu että tällaisia "huonompia naisia" pitääkin sättiä, inhota ja häpäistä, ja jos näin teen niin osoitan ainakin etten ole vastaava likainen huora, vika on hänessä.
Jokainen nainen kärsii tästä järjestelystä, miehistä korkeintaan neitsyet ja niillekin riittää naisilta usein ymmärrystä (koska tuo "panomies -pullistelu" tapahtuu vain miesten keskuudessa, eivät naiset ihan aikuisten oikeasti kiihotu/pidä miehestä sillä perusteella, että hän on harrastanut seksiä monen kanssa) kunhan on muuten tervejärkinen ihminen.
On se ihmeellistä kun teillä naisilla on tämä "huoraamis"-juttu. Kukaan mies ei ikinä esittäisi toisille miehille kysymystä "kuinka monta sänkykumppania tekee miehestä hutsahtavan" Ihan älytöntä! Nyt eletään tosiaankin vuotta 2014 eikä mitään keski-aikaa. Minkä ikäinen olet ap?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 06:05"]On se ihmeellistä kun teillä naisilla on tämä "huoraamis"-juttu. Kukaan mies ei ikinä esittäisi toisille miehille kysymystä "kuinka monta sänkykumppania tekee miehestä hutsahtavan" Ihan älytöntä! Nyt eletään tosiaankin vuotta 2014 eikä mitään keski-aikaa. Minkä ikäinen olet ap?
[/quote]Vai "naisilla", on täällä tullut selväksi ettei "käytetty tavara" ja "koko kylän polkupyörä" muka kelpaa miehille (tai kelpaa kunhan jakaa seksikumppanien määrän kymmenellä, eikä kerro asiasta miehelle) joten mistäköhän se kompleksi "huoraamisesta" osittain tulee?
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:31"]
[/quote]
[/quote]
Tuo kommentti on malli-esimerkki ajattelutavasta millä on jo vuosisatoja yritetty alistaa naisia. Slut shaming.
Ei tee hutsahtavaa. Seksi on iloinen asia ja siitä pitää nauttia täysin rinnoin. Itse ainakin :>