Minkä merkkinen lompakko sinulla on?
Kommentit (120)
Tory Burch, jonka ostin alennuksesta hintaan £85 (alunperin oli ollut UK:ssa yli £200). Käykää Burchin liikkeissä alen aikaan, niillä on yleensä tosi hyvät alennukset!
Tosin tässä vaiheessa täytyy sanoa, että merkillä ei ole hevon helvetin väliä, enkä päivittäisessä käytössä välitä merkistä ollenkaan tai ajattele lompakkoa käyttäessäni sen merkkiä. Lompsa on kuitenkin edelleen mukavan näköinen, erittäin hyvänlaatuinen ja käytännöllinen. Näiden ominaisuuksien vuoksi olin valmis maksamaan vähän enemmän kuin olen aiemmin budjetoinut lompakolle. Cost per use jää aika pieneksi, kun tätä käytän kuitenkin vuosikaudet (ellei varasteta).
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 11:20"]
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:56"]Mullakin on Turkin "Prada". Ollut käytössä jo 7-8 vuotta ja hyvin on kestänyt. Ostakaa vaan niitä Luisvuttoneita ja asukaa jossain kaupungin vuokraluukussa kun ei jää enää rahaa esim. oman asunnon hankkimiseen. Oikein naurattaa kun mun "kaverit" Itä-helsingistä ostelee kaikkee luksustavaraa ja on ihan persaukisia. No mut jokainen päättää mihn rahansa laittaa... [/quote] Mieluummin ostan niitä luksustavaroita kun elän velkaisena ikälopuksi asti.
[/quote]
Oikein naurattaa nämä feikkiostelijat jotka tukevat rikollista toimintaa, paitsi että ei edes naurata.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:51"]
Joku italialainen laatumerkki - en muista mikä.
[/quote]
Vera Pelle?
No ei sitten minkään merkkinen. Vitunko väliä.
Netistä ostin kolmannenvaltakunnan kotkalla koristellun natsi lompakon, muuten hyvä mutta isot eurot ei sovi siihen kunnolla.
Guess näköjään. En ostanut merkin takia (ei kiinnosta muutenkaan), vaan siksi että sinne mahtuu kaikki tosi hyvin. Olisikohan tuo 7 vuotta palvellut, hyvin tuntuu kestävän.
Miten huonosti teillä on tapana pitää lompakoitanne, jos on tarve riemuita "merkki se-ja-se, kaksi vuotta käytössä eikä mennyt miksikään"? Oletatteko te lompakoiden hajoavan parissa vuodessa ja olette yllättyneitä, kun niin ei käykään?
Minulla on ollut käytössä merkitön lompakko jo varmaan kaksikymmentä vuotta.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:55"]Miten huonosti teillä on tapana pitää lompakoitanne, jos on tarve riemuita "merkki se-ja-se, kaksi vuotta käytössä eikä mennyt miksikään"? Oletatteko te lompakoiden hajoavan parissa vuodessa ja olette yllättyneitä, kun niin ei käykään?
[/quote]Taskussa (=miehillä) tuntuvat ainakin hajoilevan parissa vuodessa. Ollaan kaikki tosi pahoillamme, jos sua harmittaa nää meidän puheet noin kovasti.
Sain muutama vuosi sitten äidiltä Chanelin lompakon, mutta se on niin kömpelö ja iso, että käytän mieluummin kirpputorilta ostamaani euron lompakkoa. Euron lompakko FTW :)
2. Guess menossa. Hyvin kestäneet. Miehelle ostin juuri lahjaksi tiger of Swedes lompakon saa nähdä miten se kestää :)
Guess on niin WT!!
Itselläni Ted Bakerin
Dkny, sama lompakko ollut vuodesta 2008 ja edelleen ehjä :) kannatti satsata muutaman kympin verran...
Konjakinruskea Tiger of Sweden. Viisi vuotta joka päivä käytössä, nahka vain paranee vanhetessaan.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 21:58"]
Kors, kaksi vuotta ollut käytössä ja nahka parantunut vaan.
[/quote]
mistä ostit? Korsia itsekin mietin..
ap
[/quote]
Tilasin Zalandolta.
Mulla on v.2004 ostamani Ralph Laurenin nahkalompakko,ostin sen RL: n Chicagon liikkeestä.Huippuhyvää laatua.
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:57"]
[quote author="Vierailija" time="21.10.2014 klo 13:55"]Miten huonosti teillä on tapana pitää lompakoitanne, jos on tarve riemuita "merkki se-ja-se, kaksi vuotta käytössä eikä mennyt miksikään"? Oletatteko te lompakoiden hajoavan parissa vuodessa ja olette yllättyneitä, kun niin ei käykään? [/quote]Taskussa (=miehillä) tuntuvat ainakin hajoilevan parissa vuodessa. Ollaan kaikki tosi pahoillamme, jos sua harmittaa nää meidän puheet noin kovasti.
[/quote]
Lähinnä naurattaa.
Mulberry. En edes muista koska olen ostanut, mutta varmasti lähemmäs 10 vuotta sitten. Ei ole mennyt miksikään. Tavallaan vähän jopa harmittaa, että kestänyt niin hyvin, olis ihan kiva ostaa jo uusi...mutta siis ei oikeasti harmita :-)
Ei mitää hajua. Äiti sen toi milanosta. En kylläkään käytä juuri koskaan, kun tarvittavat kortit kulkee puhelimessa.
Korsin musta nahkainen lompsa, suljetaan vetoketjulla. Iso, vetskarillinen kolikkotasku ja paljon tilaa, olen erittäin tyytyväinen. Sopii "minilaukuksi" myös.