Minkä merkkinen lompakko sinulla on?
Kommentit (120)
Gerry Weber, moitteettomasti toimii.
Jollain ei ole varaa edes lompakkoon, kun pitää alapeukuttaa viestit?
Mulla on vissiin Yves Rocherista saatu tilaajalahja vuodelta miekka ja kirves, "ylellinen" nahkalompsakko, joka kyllä on hoitanut hommansa, vaikka kulunut onkin.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 22:07"]
Miun lompakko haarojen välissä. Sillä pärjää.
[/quote]
:D
Globe hopen pussukka jonka sisällä erillinen Globe Hopen korttitasku ihan paras!
Lontoosta ostettu Radley. Todella hyvä. Pitkään ollut käytössä ja edelleen priimakunnossa. Toisena lompakkona Dkny. New Yorkista ostettu 40 dollarilla. En maksaisi Suomen hintaa siitä (n.100€)
Coccinelle, ollut käytössä noin 1,5-2 vuotta. Hyvässä kunnossa edelleen. Vetoketju sillä lailla "massiivinen" ja laadukkaan tuntuinen, ei toivottavasti hajoa helposti :) sopivasti kortti-, kolikko- ja setelitaskuja. Positiivisesti yllättänyt merkki!
Desiqual. Korttipaikat liian syvät. Kortit painuvat tosi syvään.
Vagabond. Aika pieni, ei juuri tilaa kolikoille. Tykkään, ettei vie paljon tilaa.
Pinkki Kors. Ihan hyvä. Kolikoita varten Marimekon pussukka.
LV:n agenda PM verniksellä, kätevä kun siinä kulkee kalenteri, maksukortit, salikortti ja bussilippu samassa. Kolikkopussina LV damier ebene se 'avainkotelo'-pussukka. Ovat kestäviä molemmat ja tyytyväinen olen ollut. Muuten en käytäkkään Vuittonia asusteissa, on niin överi kulutettu merkki nykyään :( Prada, Balenciaga ja Givenchy miellyttävät enemmän. Ja Celinet ja Fendit, mutta niitä en vielä omista.
Tosca Blu, tämä malli http://www.zalando.co.uk/tosca-blu-wallet-black-to951c00k-802.html Hyvän laatuinen, sopivan kokoinen, ja tykkään ulkonäöstä.
Häh! Onko lompakollakin nykyään nimi? Mulla on sellainen ruskea nahkapussukka, missä on apinan kuva. Siis Apinapussukka.
Kortit on metallisessa 'lootassa' pitäisikö sille keksiä kans nimi. Kaikkee täällä oppii.
Ted Baker, tykkään kyllä :).
Laadusta en voi vielä sanoa juuri mitään koska ostin sen vasta pari kuukautta sitten.
Guess. 3 vuotta ollut ja edelleen kuin uusi. Nyt ostaisin toisenlaisen, mutta en ala hyvää lompakkoa vaihtamaan.