Minkä merkkinen lompakko sinulla on?
Kommentit (120)
DKNY, lahja mieheltä. Tykkään :)
Guess ja pidän siitä. Hyvännäköinen, paljon korttipaikkoja ja vetoketjutasku kolikoille.
Eipä ole tullut mieleenkään että lompakko pitäis olla jonkun merkkinen, minä katson ensin ulkonäköä, sitten mitä sinne mahtuu ja sitten hintaa. Sitten vaihdan kun alkaa olla nuhruinen.
Thin king-merkkinen pankkikorttikotelo eli ei lompakkoa ollenkaan varsinaisesti. Sinne menee tärkeimmät kortit ja setelit, kolikot on laukun pikkutaskussa. Inhoon kun mulla lompakkoon kertyy kaikki turhat kuitit ja muut. Toi kotelo on niin ohut että pysyy siistinä.
Hermes. Toiminut hyvin pari vuotta.
Kalvin Klein - ok korteille ja seteleille mutta kolikoille siinä ei ole paikkaa. Reissukukkarona marimekon pussukka jossa on kaksi puolta, toinen korteille ja toinen rahoille.
Christian Louboutin, LV ja Mulberry. Laherfeld. Vaihtelen välillä omaksi ilokseni tavaroita yhdestä toiseen.
Mullakin on Turkin "Prada". Ollut käytössä jo 7-8 vuotta ja hyvin on kestänyt. Ostakaa vaan niitä Luisvuttoneita ja asukaa jossain kaupungin vuokraluukussa kun ei jää enää rahaa esim. oman asunnon hankkimiseen. Oikein naurattaa kun mun "kaverit" Itä-helsingistä ostelee kaikkee luksustavaraa ja on ihan persaukisia. No mut jokainen päättää mihn rahansa laittaa...
Aivan tavallinen nahkalämiskä. Ei sillä ole nimeä. Kätevä ja käytännöllinen, juuri sopiva minulle.
EI VOI OLLA TOTTA! EN USKO TODEKSI!!!!
SIIS, NÄIN JUNTTEJA ON TÄÄLLÄ???
Valkoinen Guess. Sopivasti korttitaskuja, muutenkin tilava ja hyvännäköinen
Hugo Boss. Ei ole valittamista.
Calvin Klein, positiivinen yllätys.
Ei minkään merkkinen. Tein itse.
Mullakin on Korsin lompakko, ollut nyt käytössä päälle 2 vuotta. Tosi hyvässä kunnossa, nahka ihanan pehmeää ja vetskari toimii hyvin. Kullanvärinen laattakaan ei ole yhtään kulahtanut.