~*~ ENSIKOT viikonloppuun (pe-su 1.-3.9.06) ~*~
Kommentit (81)
Moi vaan muutkin päivystäjät! Ei puutu enää paikalta kuin päivän sankari! ;)
Vaikka niin piti olla tekemättä mitään, niin silti tuossa ranskankielistä dominopeliä väännän tulevien viikkojen tunneilla. No, eihän tuollaista voi oikein työksi laskea. On ainakin jotain tekemistä tämän jännäämisen lisäksi.
Mooli! Missäs oot?
-dese
mooli, mooli, mooli... missä viivyt???
: )
MISSÄ ON MOOLI?! Täällä on kokonainen pataljoona uteliaita enskoja kuulemassa sun uutisia! Heti töistä päästyäni rynnin koneelle enkä ennen pois lähde kun oot tullu tuulettelemaan! :0)
Pakko lähteä liikenteeseen, jos meinaa vielä tänään mennä... Samperin Mooli kun pidät meitä jännityksessä! Niin, vaikka tulos nyt tietty on varma, mutta silti ois kiva se kuulla! :) Hakiskohan Alkosta pullon kuohuvaa, niin voisin illalla nostella maljoja Moolille ihan itsekseni, kun mies lähti sit sinne reissuun... ;)
Kyllä sormi on kohta kipeä kun on tuota refreshii naputellu koko aika ;) Selvä plussahan toi jo oli, mutta kyllä kiinnostaa kanssa että ihan 101% varmuuden sais. :)
Tässä odotellessa voisi vaikka tarinoida hieman.
Oon katellu että tosi monella on piinat menossa tai alkamassa, jännitän täällä ihan yhtä lailla kaikkien muitten puolesta kun sitten jännään itteniki puolesta kun sen aika tulee. Toivotaan että plussatuulet puhaltaa nyt kovasti täällä! :) Ihanat vauva-uutiset aina piristää päivää ja antaa muillekkin toivoa. Pää niin tyhjä etten muista nickejä, mut parilla oli tosi lupaavalta kuulostavat oireet, toivotaan että ne on just SITÄ. :)
Ovistakin mun lisäks bongailee moni. Mitä mä olin lukevinani jostain että noita testejä vois puolittaa tai jotain? säilyykö se toinen puolikas sitten sen aikaa että sen voi esim. seuraavana päivänä käyttää, osaako kukan sanoa? Vai luinko vaan omiani..
Aqualle hyvää matkaa! Pidä hauskaa munki puolesta :)
ja merihepalle kanssa rauhaisan mökki-viikonlopun toivotukset.
Meillä oli viime yö vähän uneton kun ukol alko koulu tänään. Se sitten illalla kun keräs papereita kasaan katteli yhtä lappuu mikä oli tullu koululta ja huomas että siinä lukikin että aikasemmista todistuksista ois pitäny ottaa kopio ja lähettää opiskelupaikanvastaanotto-lapun kanssa sinne koululle joskus pari viikkoo sitte. Siinä vieressä kun luki että jos niitä ei lähetä niin menettää sen opiskelupaikkasa. :/ No, se sitten aamulla heti soitti sinne niin ne sano että ei sillä ookkaan väliä. HUH! kyllä kerettiin jo säikähtää.. ehkä tästä opimme jotain :P
Mä lähden tekemään parempaa tuttavuutta noitten ovis-tikkujen kanssa, onneks ne vaikuttaa helppokäyttösiltä niin jopa mä varmaan onnistun niitten kanssa. ;)
Ihanan syksyistä perjantaita kaikille! -Anitah
hymyillyttää toi päivystäminen...:=)
Joo, soitin klinikalle hieman ennen neljää ja hoitaja onnitteli ja sanoi tuloksen olevan positiivinen. No minä sitten kysyin, että mkä se arvo on, sanoi, että kyllä se vahva on, että raskaana olet...eli meillä ei varmaan tapana niillä arvoilla " pelotella" - ei myöskään kerrottu siirrossa, mikä oli alkion täsmällinen laatu (täällä kun toiset, tai siis l-puolella, puhuu niin ja niin monisoluisista ja " top" alkioista ym...). Tiedä häntä siis, mutta nyt on tyytyväinen ja pöllämystynyt olo. Eka ultra on 20.9. Mutta julistaudun täten toistaiseksi rasvautuneeksi ja aion minäkin kilistellä miehen kanssa kuohujuomaa iltasella!
Tulen vielä lukemaan pinon, kun olen kotikoneella, nyt tää oli tällaista tosi omanapaista. Ihan älyttömästi kiitoksia kaikille tsemppauksesta, kuvitelkaa, tässä tulee kasa lämpimiä ajatuksia ja enskojen plussapölyä...noin *lähti matkaan täältä citystä, saavuttaa Killan ja muut pk-seutulaiset ekana ja sitten Naksun ja muut pohjosempana - kaikille kuitenkin perillä vielä tällä viikolla:=)*
heippa!
-mooli
ps. Jessis, uutta matoa koukkuun vaan niin kuin Killallekin totesin, syyskuussa sitten plussajunaan VIP-paikka varattuna!
Jee,varmasti kivi vierähti sydämeltä!!!Iso hali sulle!!!!!!!!!!!!Tää lähtee nyt saunaan!!!Jouduin alottamaan verenpainelääkityksen toissa pvnä,plääh!
Plussiaaa!!!!!!!!!
-Pepsi ja Villipylly rv38+5
..jo toistamiseen! Ei voi muuta, kun olla ihan ihkuinnoissaan sun puolesta. Lahetan taalta superhyper tarrasukat mukaan.
Pitaa jatkaa toita, tai siis aloittaa duunit. Meni 30min moolin uutisen odottamiseen!
Oikein ihanaa viikonloppua kaikille Ensioille.
Nuutti
ONNEKSOLKOON nyt sitten vielä kerran moolille!
Varmaan tosi ihana tunne kun tietää ihan varmasti että on raskaana.
Mä lähetän täältä vielä tarrasukat matkaan mukaan. :)
Tulihan se sieltä, julistautuminen!! =) Vaikka me sut julistettiin jo ekan testin jälkeen! ;) On kyllä niin hyvä mieli sun puolesta, voin vaan kuvitella miltä tuntuu!! Kiitos plussapölyistä, toivottavasti ei tuuli käänny matkalla tänne mansesteriin! Millon on siis la? Ja mitkä rv:t? Mä kyselen näitä täällä jatkuvasti sulta, hih! =)
Ai nii, mieskin tuolla onnittelee meidän Moolia! :D
Huraa! :) Kyllä mä tiesin, että näin käy, mutta pieni pelko oli persuuksissa kuitenkin! Huh, täälläkin kivi vierähti sydämeltä! Ne pölyt saapui jo tänne, kiitti vaan pöllytyksistä Mooli-rakas! Kohta ne jo varmaan saapuu Treellekin! :)
Täytyy tässä vähän siivoskella, kun iki-ihana kummityttö 2v tulee huomenna aamusta mulle kokonaiseksi vuorokaudeksi kyläilemään! Pääsee taas harjoittelemeen tulevaa äitiyttä varten! ;)
Mutta lupaan palata vielä tänään paremmalla ajalla perehtymään meidän piinailijoiden tilanteisiin! :)
Killa
Mooli, pliis, anna mulle lupa päivittää sut tonne esittelylistalle pikapuoliin! Se ois kunniatehtävä mulle! :)
Ihanaa! Hyviä uutisia, kuten täällä päivystäneet arvasikin! Mulla oli yks kaveri kylässä, ja koko ajan vaan ajattelin, että koska mä oikein pääsen katsomaan moolin uutisia! :)
Mutta hyvät Enskat, päästäkäähän nyt toi mooli myös o-puolelle! :D Eli mooli kipikipi sinne kirjautumaan! Oot tosiaan odottanut kärsivällisesti plussaa jo niin kauan, että nyt ansaitset päästä nauttimaan siitä ja vertailemaan kokemuksia muiden masukkaiden kanssa.
Onnea Onnea Onnea Onnea Onnea Onnea Onnea Onnea vielä kerran!
-Q-
ihan silmiä kirvelee täällä pöllyt?!
Ja lämpimistä ajatuksista kanssa kiittelen!
Onpa ihanaa, että kaikki on siellä kunnossa ja pääsette pian ultraankin! Onnellista masunkasvattelua! Me tullaan sitten peesissä o-puolelle!
Peukkuja piinailijoille, upeita ja lupaavia oireita teillä! Jännät paikat!
nellamaija
ONNEA ONNEA VIELÄ KERRAN TÄÄLTÄKIN!
JA KIITOS PÖLYISTÄ! Mun tarvii nyt mennä vaihtamaan piilarit rilleihin, kun pölys niin paljon...
HipHei! Ja illalla palailen!
Oon@
On se vaan vieläkin niiiiiin ihanaa! Kilistelkäähän kuohujuomalla nyt niin että kilinä kuuluu naapuriinkin, tuleehan teistä sentään äiti ja isi.
Onnea siis kilokaupalla! Ja kiitokset niistä plussapölyistä. Ilmankos tätä enskaa niiskututtaa. On toki niiskututtanut jo viikon ajan, mutta kuitenkin...
-niiskuneiti dese-
[color=556B2F]Koitetaan sit kommentoida, kuten lupasin! :)
[b]Mooli[/b]: tosi kivaa, että kaikki menee putkeen! :) Sä oot tarpeeksi saanutkin kestää. Koitetaan seurata sua pikimmiten! Joko ilmoittauduit o-puolelle? Ja hyvää lomaa vaan, mihin sit päädyttekin!
[b]Jessis[/b]: voi samperi! Hiton täti, kun sut taas löysi! :( Mutta eiköhän me tehdä parhaamme, että päästäis pian ton Moolin perään?! :) Hetkinen, eikös teillä ollut ihan kohta se lekuriin meno?!
[b]Oona[/b]: hyvä oikolukuohjelma sulla! :D Mäkään en muuten ihan niin hirveän innoissani vielä tosta BB:sta taida olla... Odottelen kanssa että vähän väki vähenisi. Noista hoidoista: oon siinä käsityksessä, että ainakin julkisella puolella ja VL:ssa oletetaan pariskunnan menevän ensikäynnille yhdessä. Tosin ainakin jos miehellä on joku este, niin on naiset yksinkin menneet. Eiköhän tuo järjestyisi. Sitten tietty jos menee muihin yksityisiin, niin siellähän saa ihan mitä vaan haluaa rahalla. Vaikka miestä ei ois näköpiirissäkään. Kannattaa tosiaan varmaan huhuilla noilta lapsettomilta asiasta.
[b]Dese[/b]: useinhan oireettomuus on hyvä oire! *bd*
[b]Remukka[/b]: täällä on kanssa yksi rasvautunut, nimittäin 2kg kesällä ollut tullut sellaista painoa, josta tarttisi päästä eroon! :) Parasta piinailuonnea sinne! *bd*
[b]Kind[/b]: sullahan on mahtavat oireet! Pitäisköhän sun kuitenkin testata ennen kemuja... *bd*
[b]Hoyt[/b]: kiinnittymiskipuja! *bd*
[b]Heppa[/b]: mukavaa mökkeilyä! Siellä taitaa ovisajat olla lähellä, joten intoa myös peittojen heilutteluun! :)
[b]Anitah[/b]: niitä liuska-ovistestejä voi hyvin puolittaa terävillä saksilla (esim. kynsisakset on hyvät). Ite oon säilyttänyt jopa kuukaudenkin puolikasta tikkua ja ihan oikein on sittenkin näyttänyt. Ja ainakin seuraavaan päivään ne säilyy hyvin. Oon laittanut takaisin siihen suojamuoviin ja vielä teipannut sen kiinni. Oviksenmetsästyintoa! :)
[b]Erma[/b]: voi raukkaa, hammaskipu on kurjaa! :S Toivottavasti jo helpottaa!
[color=CD3278][b]Greetasin galluppiin[/b]: minä minä! Eli katselen kaikkia ihania vauvatavaroita aina kaupassa sellaisten ohi kulkiessani! :)
[color=556B2F][b]Oma napa[/b]: ei ihmeempää, kun tätä alkukiertoa vasta elellään. Soruin muuten minäkin ostamaan ton Vauva-lehden pitkästä aikaa, kun siinä oli vauvakuumeilusta ja oikeasta iästä tulla äidiksi ja vielä sijaisvanhemmuudestakin eli mua kiinnostavia aiheita. En vielä ehtinyt lukemaan, ehkä sit myöhemmin tänään.
[color=CD3278]Plussasäteitä kaikille Ensikoille ja erikoisannos piinailijoille!
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
[color=556B2F]Killa
pkko oli vielä tulla kurkkaa tuo moolin virallinen raskautuminen!! Onnea, Onnea.
Eka työpäivä (tai siis ilta) meni kivasti! Tykkäsin osastosta ja henkilökunta oli mukavaa!
Pikainen omanapaisuus: Töissä tuntu taas menkkamaisia selkäkipuja. Ajattelin, että ne on vaan niitä mitä mulla aina tuntuu. Noh menin sitte vessaa, ja paperiin jäi aivan selkeetä tuhrua. Melko runsaasti sitä oli...
Ajoissa tuo tättärä kaarsi paikalle kun nyt on vasta kp 25!! Menkkamaiset tuntemukset jatkuu, että tätiä tää varmasti on. Odotellaan nyt kunnon vuoto ennen kun kp1!
Nyt nukkumaan ja huomenna aamulla taas töihin!
T:Remukka kp(1)25/28-33
täällä taitaa yks jos toinenkin rämpätä refreshii koko aika :)