~*~ ENSIKOT viikonloppuun (pe-su 1.-3.9.06) ~*~
Kommentit (81)
ONNEA MOOLI!!! Totta se on, teille tulee vauva!!!
Sori, kommentit jäi tähän, mutta toivottavasti ens viikon piinailijat ovat onnellisesti siirtyneet mammapuolelle, kun lomilta palailen. Hus, tämä on käsky! :)
Ja kiitokset toivottelijoille, varpisti tulee ihqu matka, ainakin saa ajatukset pois tästä yrityksestä, ees hieman..
Mukavaa viikonloppua ja ens viikkoa kaikillle enskoille!!
Hei kaikille muillekin enskoille!
Pikainen tarkistuskäynti vain, sillä nyt täytyy lähteä nuuskimaan vauvaa... Musta tulee nyt kummitäti - eli ristiäisiin matkalla.
Plussatuulia kaikille - tästä se plussaantuminen taas lähtee käyntiin :)
Nyt se sitten on totta - mooli odottaa vauvaa! Onnea!
Kindness: TESTAA JO UUDESTAAN! Mulla pääsi viime kierto venahtamaan tosiaan kp 31:een asti, mutta sitten se täti tuli. Noh, matka jatkuu, kuten siinä nesteen mainoksessa sanotaan. ohimennen, ollaan joskus vitsailtu yhden kaverin kanssa hulluina sinkkuvuosina kun ystäväni löysi " elämänsä miehen" , että se on niinkuin Esson mainos ja mä Nesteen mainos :D! (Esso, se ainoa oikea - Neste, ja matka jatkuu...)
Tuu Kindness heti siis kertomaan miten kävi. Plussaonnea aivan kamalasti toivottelen! Mä tulen sitten ensi kuussa perässä, niin voit opastaa sitten viisaampana mua kun kyselen tyhmiä.
Killasella siellä on pikku taapero kylässä ¿ on varmaan ihqu! Ja hyvä syy siivota:=) Onko siis ihan yökylässä? Jänskää...tuu kertomaan, miten menee / meni, jos vaan pääset koneelle! Ja eikö sulla se ovistestailu pian ala;=)?
Jessis; nautiskelitteko baarikaapin antimista? Olenko mä missannut, mutta miten niitten tupareitten kanssa:=)? Onko täti jo pakkailemassa pian veskojaan? Toivottavasti!!!!! Bdbdbdbdbdbdbdbd tähän kiertoon kovasti!
Naksu; onkos sulla vapaa vai työviikonloppu?
Kindness; missä testi??? Odotellaan!! Bdbdbdbdbdbdbdbdbd ihan kaikille piinailijoille!
Siellä on o-puolella vapautunut paljon paikkoja, joten mennään joukolla niitä täyttämään!!!
Vilkutukset Oona-boonalle!! Missä Aftis luurailee näin viikonloppuna?
Aqualle ihanaa reissua vaikket tätä enää nääkään!!!
Nella, olen omanapaisuudessani pudonnut kärryiltä, milloin tapaatte miehen kanssa, vai onko se jo aktuaali??
Pepsiskin kohta jakautuu, joten lääkitys ei varmaan pitkään kestä?? ONNEA tulevaan koitokseen!!!
Hih, näissä hoidoissa ton la:n laskeminen laskurilla on aikas iisiä, Vauvan laskuri näyttäis 9.5. Ja tänään siis rv 4+3. Killa, saat päivittää, kun kerkeet ¿ se on moolille etuoikeus, että Killa päivittää!!!
Mukavaa lauantaita ¿ mooli lähtee cityyn katsomaan sitä kämppää ja sitten meen stockalle ja johki pikkukauppoihi Fredalle. Moikataan, jos ootte siellä päin liikenteessä!
Roikun täällä tänään melko paljon, kun olen home alone ¿ siis ainakin illalla:=)
-mooli
Eksyin eilen siis vielä töiden jälkeen paikalliseen laulamaan karaokea ja nyt olo ei ole kovin täydellinen.. Vaikken tainnut juoda kuin neljä sidukkaa, niin päätä jomottaa oikein miehekkäästi.
Muutama päivä on menny palstailematta. Tai siis olen kyllä käynyt pinot joka päivä lukemassa, mutta aikaa ei mukamas ole ollut kirjoitella. Oikeastaan eipä tässä paljon asiaakaan ole.. Kp:t taitaa olla 11, kai niitä ovistikkuja pitäis kohta alkaa koklailemaan. Mut mies sai pari päivää sitten tietää työmatkasta, joka kestää koko ens viikon. Voipi siis olla, että viettelen viikon yksin ossista nauttien(?). Täytyy yrittää sunnuntaina ennen kuin lähtee, laittaa simpat jo varmuuden vuoksi matkaan ja sitten heti, kun perjantaina tai lauantaina kai tulee takaisin, niin uudelleen. Se voi olla siinä ja siinä ollaanko lakanoita pöllyyttelemässä oikeaan aikaan..
En muista mitä kaikkea piti kommentoida, mutta Moolille ainakin uudelleen, virallisesti [color=CD00CD][size=5]OIKEIN PALJON ONNEA ja tarrasukkia masuasukille!!![/color][/size]
Pahoittelut tädin yllättämille ja plussatuulia, niin piinailijoille, kuin oviksen metsästäjillekin.
Joku galluppi ainakin oli siitä kuinka kauan on raskautumista yritetty. Meillä siis toinen kierto meneillään. Heinäkuussa on jätetty pillerit pois.
Ja joku kyseli myös BB:stä.. Ei iskeny ainakaan muhun niin paljon, kuin ensimmäinen. Kilpailijoissa ei ole ainakaan vielä yhtään sellaista, josta pitäisin ja jonka kovasti toivoisin sinne jäävän. Noita kiintiöblondeja tosiaan on minunkin mielestäni aivan liikaa. Ja olipa yllätys, että se Sari, aikuisviihdekaupassa työskentelevä, otettiin niiden kolmen joukosta sisään.. No, onneks ei sit tartte ihan joka ilta istua telkun eessä kymmenen aikaan, ei haittaa vaikka joskus skippaisinkin.
No, ei kai tässä sitten muuta, kun en oikein nyt muista mitä kaikkea oli jutskailtu..
Viikonloppuja, [color=EE1289]Saikku[/color] *aikoo piristävälle aamulenkille kapulaa karkoittamaan*
Kivaa, Mooli! Mä päivitän sut heti kun on sopiva hetki! :) Siihen menee täällä kotona vähän enemmän aikaa, kun mun koneella noi sydämet ja muut merkit ei näy niin kuin pc:llä ja joskus tää muuttaa niitä ihan muiksi merkeiksi! Haluan, että Moolilla on sit syrämet kohdillaan, kun plussalistalle pääsee! :) Kerrohan mitä shoppailit, joko tarttui matkaan jotain vauvalle?! :)
Niin, se typy on vasta tulossa tossa puolilta päivin ja lähtee sit huomenna samaan aikaan! Se on maailman ihanin tyttö (siskonsa lisäksi) ja ajattelen, että jos en ikinä omia lapsia saisikaan, niin ainakin mulla on ne veljen tytöt elämässä! :)
Apua, nyt ne soitti että ovat jo matkalla eli kahvinkeittoon veljelle ja kälylle pitää ruveta! :)
Koitan palata myöhemmin, jos tilanne sen sallii! ;)
Killa
Nuo plussapölyt tais tänki kaupungin yli suhahtaa kun on nenä ihan tukossa ja kurkku aivan hiton kipee.. Taidan olla allerginen ;)
Killa: Kiitos tiedosta. :) Musta tuntuu vaan että noita mun testejä ei voi oikeen puolittaa kun ne on niin hiton kapeita, hyvä jos hyppysissä pysyy. Testaaminen meni kyllä ihan ok, oli aika " aavemaista" kun siihen tuli haalee toinen viiva viereen :) Pidä hauskaa veljentyttös kanssa. Noi pikkuset on mulle ainakin tosi petollisia kun kuume nousee aina ihan tähtitieteelliseks kun niitä näkee. :)
Remukka: Onnea uuteen työpaikkaan (jos en oo vielä äkänny sanoa) :) kiva että meni heti eka ilta hyvin. Pahottelut tädistä, jos se nyt sitä sitten oli.
Titi: Hui miten hirveesti rahaa te ootte saanu menee jos ette mitään tuliaisii oo ostanu! :) Me oltii just tällä viikolla ma-ke ruotsinlaivalla ja meillä meni joku 200e jos matkoja ei lasketa. Ostettiin kyllä ihan hyvin tuliaisii ja kyllä siellä baarissakin tuli notkuttua, mut ei silti ois saatu mitenkään 800e tuhlattuu. :) (paitsi jos mut ois päästäny yksin ruotsii shoppailee ;))
Saikku: Toivotaan että krapula hellittää kun saat raitista ulko-ilmaa.
Mä lähen parantelee tätä flunssaa, hitto kun piti just nyt iskee kun ois isoveljen synttärit tänää. Pitää yrittää rauhallisesti ottaa jos täältä kotoa uskaltaa lähtee. Mutta onpahan se hyvä puoli että kun nyt tän sairastan niin pääsen sitten syksystä nauttimaan kunnolla kun se tuolta tulee! :)
MOOO-LIII! Vuosisadan onnentoivotus lähti juuri sinun luoksesi leijailemaan!! Onnea onnea!! Ihanaa ihanaa!
Nyt vaan kiireellä pitää käydä infoomassa mun tukalaakin tukalammasta (kuitenkin toisaalta positiivisesta) tilanteesta, koska kohta ovikello soi ja ekat vieraat pärähtää kylään..
Tänä aamuna siis oli pakko testata, ja kolmas NEGA!!! Ei tämä oikein ymmärrä... Oli kyllä apteekin oma (mies kävi apoteekin kautta), eli ei niin herkkä kuin viimeksi tehty ACON. Mutta odottelu ja piinailu täällä jatkuu, koska tätiä ei näy ei kuulu. Ei kai se auta kuin varmistella ja ottaa ilta rauhallisesti. Ostin kyllä 25cl viinipullon ;) Jospa se testikin siitä plussaksi muuttuisi!
Onko teillä kokemuksia myöhäis-plussista? Joku tuolla kertoi, että kaikista raskauksistaan tullut plussa vasta kaks viikkoo menkkojen myöhästymisen jälkeen..
Kiitos kaikille ihan hirveesti tsemppauksesta ja plussapölyistä! Tää koittaa käydä illemmalla tai heti huomenaamuna kertoilemassa enemmän ja kommentoimassa vähän oman navan ulkopuoleltakin!
mahanpuruisin terveisin kindness
olenkin tässä johiukan taukoa pitänyt...:) minulla todettiin alkava mahahaava, joten vauva stressaaminen täytyy lopettaa joksikin aikaa...ja muukin stressaaminen... olen kyllä käynyt pinoja lukemassa ja käyn vastakin..mutta nyt jatkan taukoani...
PALJON ONNEA MOOLILLE JA TARRASUKKIA VAUVALLE...:)
-muskotti-
Muskotti: Voi miten huonoja uutisia! Tule sitten entistä ehompana takaisin!
Jessis: Typerä eukko kun sutkin löysi :( Ei muuta kun nokka kohti uutta kiertoa :)
Kindness: Toi plussa nyt taitaa vaan vinoilla sulle - se on päättänyt selkeästi tulla vasta ens viikolla!! bd bd bd
Mooli: Kyllä sun pitää ainakin o-puolelle ilmoittautua, että ehdit vielä Pepsin kanssa odottelemaan! Me muut tullaan sitten seuraavan 36 viikon aikana! Tässäpä siis kaikille tavoite: O-puolelle ennenkun Mooli jakaantuu!!
Missäs Naksuliini?? Ai niin, taisi olla ovisaika, eli peiton alla... :)
Hauskaa lauantaita Enskat!
Oon@
Ja kiitokset päivittelystä tuonne plussanneisiin. =) Tässä pikku hiljaa alkaa olla jo sellainen olo, että tuonne odotuspuolelle ehkä uskaltaisi rueta siirtymään.
Onnea plussanneille (oli ainakin mooli) ja kaikille muutoinkin mukavaa viikonloppua. Minä palailin myöhään eilen illalta opintomatkalta. Lentoja oli yhteensä 4 ja täytyy sanoa, jotta reissu otti lujille. Eilen olin tosi huonovointinen koko päivän ja koneessa istuminen ajoittain aika tukalaa. Mutta selvisin reippaasti ja kotiin oli niin ihana tulla.
Nyt on muutama vapaapäivä ja sitten taas töiden pariin. Ehkäpä käväsen nyt kurkkailemassa o-puolen kuulumisia. Siirtyilkäähän ihmiset joukolla sinne myös!! :)
Aurinkoisin ajatuksin iida-linnea
Moolille iha ekkinä SIKAMEGAISO onnenpläjäys!!!! Varmaan mahtava fiilis ku kuulee et plussa on, varmasti!!!!
Killa: Mä en ees uskalla ostaa mitää lehtiä.. :/.. Salaa aina selailen hyllyjen välissä ;).. ja haaveilen..
Saikulla kankkunen! Se on joko iso pizza tai säkki karkkia.. mulla toimii toi jälkimmäinen ;) Valitettavasti myös ilman kankkusta.. Must tuntuu et mulle tulee nykysin yhdestä siideristä krapula!!!
Kindness!!! Joo-o, kuulostaa just mun viimekierrolta, ANOOO vaan et SÄHÄN tietenki plussaat!!! :D
Kiitti kysymästä ;).. Kyllä, hammaskipu on sellainen et tekis mieli repii koko kalusto irti!! #¤%#" #¤!!!
No.. lämmöt taas jossai 37..et ota siitä selvää. Itkuttaa ja kiukuttaa eikä mikään huvita! :' ( Pitää panna kivun piikkiin..
Myönnetään.. tein testin Ja yllätys yllätys, vuosisadan yllätys; Nega..
Joo.. siirtyy hän masentumaan ja mussuttamaan lohtumakeaa.. Kesä toi kyl ihanasti " muotoja" peppuun.. että sinne vaan joukon jatkox ;)
[color=green] Remukka: Nyt toivotaan vaan kovasti että tuhruttelut jää siihen ja raskaus ois alkanu!
Mooli: Vai vappuvauva on tulossa! Kivaaaaa! Ja töissähän minä, kuinkas muutenkaan! :/ On tosiaan kesäkuun lopun jälkeen ollut tasan yks vapaa viikonloppu, nyt alkais sellasta jo kaipaamaan... [/color]
[color=fuchsia] Jokohan Titi on päässy saunan ja sidukan makuun? Pidä hauskaa!!
Saikku: Kanuunan parantelua sinne! Vaikka normaaleilla (lue: kaikilla muilla kuin mulla) ihmisillä ei taida tähän aikaan enää krapulasta olla tietokaan, ainakaan mun kaveripiirissä! =) [/color]
[color=green] Killalle hauskaa lapsenlikkana olemista! Nauti nyt!
Anitah: Koitahan parantua! [/color]
[color=fuchsia] Kindness: No johan nyt on kumma ettei se plussa jo siihen testiin ilmesty! Mutta toisaalta, täällähän oli vähän aikaa sitten joku muukin jolla plussa antoi odottaa, vai muistanko väärin? bd bd bd
Muskotti: Voihan kurjuus! Vatsavaivat ei tosiaan oo leikin paikka eikä ollenkaan ¿mukava sairaus¿ (vaikka tuskin sellaisia onkaan), joten koitahan relata ja saada itsesi kuntoon! Palailet kun jaksat/voit paremmin! Vointeja! [/color]
[color=green] Oona: Täällähän tämä, töissä, kotona, töissä, kotona... Mä en oo ihan noista kp:sta perillä mut ajattelisin et ovis ois jo menny?! Eli pupuilua ei enää siinä toivossa olla harrastettu, vauvan kuva silmissä! ;) Missäs siellä mennään?
Iida-linnea: Tervemenoa vaan o-puolelle! Kyllähän sinne uskaltaa mennä!! [/color]
[color=fuchsia] Erma: Mitkäs sun koopeet on? En muista/en huomannut (ja nyt laiskana en jaksa etsiä, hih)! Muista: aina on toivoa kunnes........
Tulikohan nyt kaikille kommentoitua, hmmmmm?! No, tuun varmasti tänne vielä myöhemminkin, nyt meen kattoon joko mooli on lisätty plussanneisiin, hui! ;) [/color]
[color=green] että mulle tuli jostain kumman syystä vahva tunne että Pepsis ois nyytinhakureissulla... Saas nähdä joko villipylly on nähnyt/näkee päivänvalon vai onko mun fiilikset ihan väärässä! Hih! ;)
Aamulla puoliunessa olin vannoutunut kestovaippojen kannattaja, mutta se ei oikein ottanutkaan sujuakseen. Olin ostanut vauvalleni (minulla oli vauva!) taskuvaippoja ja minun piti vaihtaa pissivaippa kuivaan, mutta en ollut hankkinut kuin yhden ainoan imuosan, joka siis oli juuri käytetty ja piti laittaa pyykkiin. Vauva jäi ilman vaippaa. Seuraavaksi tulivatkin lastensuojeluviranomaiset (!) kyseenalaistamaan, onko minusta äidiksi, kun en tajunnut edes varata tarpeeksi imuja kestovaippoja varten. Yritin sitten selittää, että ei tässä pitkään mene, kun kuivatan tämän yhden imun patterin päällä, vauvahan voi olla sen aikaa ilman vaippaa ;) Sitten yritin vielä improvisoida imuosia vanhoista sukista ja pyyhkeistä, etten olisi huono äiti... Mainittakoon vielä, että vauva oli sillä aikaa lipaston päällä ilman valvontaa, huh!
Se on kyllä totta, että olen harkinnut kestovaippailua oikeassakin elämässä, vaikka ei ole vielä sitä vauvaakaan. Ehkä silti hankkisin oikeassa elämässä imuosia enemmän kuin yhden enkä jättäisi vauvaa makoilemaan yksin lipaston päälle :) Unimaailma on kyllä ollut kolme viimeistä yötä harvinaisen vilkas. Ajattelen näitä juttuja päivisin niin paljon, että kai se sitten tulee uniinkin. Harmi vain, etten muista vauvan kasvoja viime yön unesta. Tyttö se kyllä taisi olla :)
[color=deeppink]Moolille[/color] paljon onnea, vaikka kyllähän me jo tiedettiin, että plussa se on :) Ihanaa, että se on nyt varmistettu :) Onnea odotukseen ja paljon tarrasukkia matkaan!
[color=maroon]Kindness[/color]: Kierto on kestänyt enimmillään jopa 34 päivää pillereiden jälkeen, joten en testaa ainakaan ennen sitä. Nyt on menossa kp 30/31-34 eikä ole ollenkaan menkkamainen olo ainakaan toistaiseksi. Joskus nippailee vähän, mutta suurimman osan ajasta ei ole mitään. Mutta sinulla on kyllä todella jännä tilanne! Pitäisiköhän sinun käydä vaikka terveyskeskuksessa pyytämässä testi, jos esimerkiksi verestä näkyisi? Minäkin olen kuullut, että kaikilla ei välttämättä näy plussa kotitekoisissa testeissä heti, vaikka olisi raskaana.
[color=orange]Greetasin[/color] gallupiin: Minä tunnustan! Vaikka sepä varmaan olikin jo kaikkien tiedossa, että minulta löytyy ainakin raskausajan päiväkirja ja kaupan lehtihyllyn ohi en voi mennä vilkuilematta Odotus-lehteä ;) Pari päivää sitten katselin netistä äitiysvaatteita ja vauvanvaatteita. Mitään en kyllä uskalla ostaa, kun ei ole vielä näkynyt sitä plussaa.
[color=violet]hoytille[/color] kiinnittymiseen bdbdbd!
[color=darkviolet]Jessikselle[/color] tsemppiä uuteen kiertoon!
[color=purple]desejo[/color]: Olisipa ihanaa, jos olisi oikeasti olemassa tuollaisia raskaustestejä :D Vaaleanpunainen tai vaaleansininen hymynaama, hih :) Ihana! Piinailuun bdbdbd ja plussapölyä!
[color=pink]Titi-uu[/color]: Hyvä idea olla laskematta, ettei tule turhaa stressiä :) Minäkin yritin sitä tässä kierrossa, mutta kuten jo pinon alussa taisin kertoakin, loppuvaiheessa kiertoa tiedän unissanikin, mikä kp on menossa, joten se siitä stressittömyydestä :/ :D Toivottavasti sinä onnistut paremmin!
[color=green]Muskotille[/color] pikaista paranemista! Tule takaisin, kunhan taas jaksat :)
[color=darkgreen]Iida-Linnealle[/color] hyvää matkaa o-puolelle :)
[color=darkpurple]Ermalle[/color] särkylääkettä hammaskipuihin, toivottavasti menee pian ohi!
[color=red]Naksulla[/color] on intuitio valloillaan :) Toivottavasti Pepsi tulee ilmoittamaan, pitikö paikkansa :)
Pino onkin kasvanut jo isoksi, millainenkohan tämä huomenna on :) Toivottavasti tulee plussauutisia :)
omaanapaa suurimmalta osalta! meinaan niin pirun kiire taas...
Sain kun sainkin pienen vihjailun saattelemana miehen puhumaan tuon salaisen mallasjuoman avulla saunassa ;) Mies sanoi puhumattomuuden johtuvan siitä ettei halua vielä edes miettiä sitä mahdollisuutta ettei saatais luomusti lapsia. Tuntuu kuulema niin pahalle hänestäkin :( Haluaa siis sivuuttaa vielä hoitojutut ja mahdollisen lapsettomuuden mielestään. Olo on niin onnellinen siinä mielessä et sain miehen puhumaan mikä mieltä painaa! wihiiii sain suomalaisen äijä mieheni puhumaan jipiiii *heiluttaa käsiään puolelta toiselle keikuttaen takapuoltaa* :D
Ai niin ja tätiä ei vielä näy........selästä kyllä vihloi kaupassa (pannaan se issiaksen piikkiin!) ja jotenkin on menkkamainen olo (mielikuvituksen piikkiin!)
Ja MOOOLILLLE VIELÄ KERRAN SUPER ONNITTELUHALIT RASVAUTUMISESTA!!! :))) HYVÄ BOOLI-MOOLI!!!
ja terkuttelut kaikille ihanille viikonloppu enskoille!
-apila joka jo kiiruhtaa kyläpaikkaan... moiks muisk!
Ei oo Pepsis ilmottautunut tosiaan eilisen iltapäivän jälkeen... Oliskohan jo tositouhuissa?? Lähetetään kimppasuppareita jos niitä vielä tarvitaan?? Tuu Pepsis ilmoittautumaan jos vielä olet yhes' koos!
Mulla kp:t jossain 20 tietämillä.. Mutta tätiä odotan ens viikolle...
Nyt ruokaa laittamaan, illalla taas yritän palailla!!
Oon@
täällähä tää röhnöttää edelleen...;)Mut aika mukavia suppareita taas tänään tullu,muuttuis vaa kovemmiks ja säännöllisemmiks,nytkii massu piukeena ;)Luulis ainaki paikkoja kypsyttävän tällaset,eihän sitä koskaan tosiaan tiiä millo lähtö tulloooo.......;)
Tuuha mooli sääkiii kurkkimaa o-puolelle.....onko mitää oireita tullu vielä?
Haleja kaikille!!!!!!
-Pepsi ja Villipylly rv38+6
Just tossa eilen muistelin sitä päivää ku tein sen plussatestin...miten aika meniki näi nopsaa....!?!
[color=red][b]Kindness[/b]: Sitä kuules itekin ihmeteltiin että mihin ne 800¿ pölähti. Oltiin yks yö hotellissa Helsingissä ja kaks yötä laivalla. Ja hotellihuone oli 51¿/vrk ja laivamatka oli meille ilmainen. Kai sitä meni ruokaan ja juomisiin, terasseilla kun istuskeltiin aika paljon ja tissuteltiin. Ei siis oikeesti edes ostettu mitään tuomisia kotiin tax freestä tai mitään ns. ylimääräistä. Markka-aikaan moinen summa olisi aiheuttanut jo rytmhäiriöitä! Mutta jos vesipullostakin saa pulittaa 2¿ niin kyllähän ne rahat aina johonkin saa menemään. Peukutuksia sulle, että se plussa nyt pärähtäis testiin!
[b]B_fy[/b]: Vai vauvaunia oot nähny... Hmm... Mä näin kans yks yö sellasta unta että yks mun kaveri tyrkkäs mulle vauvan syliin ja sano että pidä se. Mä kuitenkin sitten hätäilin hirveesti että mitä mä nyt tälle lapselle teen, että en voi sitä ottaa kun haluan ihan oman vauvan. Sit lopulyta se kaveri otti sen takas itelleen. Todellisuudessa tällä kaverilla ei ole lapsia, eikä tietääkseni edes tilauksessakaan.
[b]Mooli[/b]: Ihanaa! Se on nyt sitten satavarmasti totta että te saatte oman pienen nyytin! Vielä vilpittömästi onnea teille toivotan!
[b]Remukka[/b]: bd bd bd bd bd
[b]Aqua[/b]: Mukavaa matkaa sinulle!
[b]Greetas[/b]: Kyllä niitä vauvajuttuja tulee haikein mielin kaupoissa hiplailtua. Pitää vaan sitten aina palata haaveistaan maan pinnalle ja toivoa että ne kaikki ihanat tavarat ovat vielä jonain päivänä meidän omassa kodissa... Peukutuksia sinullekin!
[b]Meriheppa[/b]: Mukavaa mökkeilyviikonloppua!
[b]Hoyt[/b]: bd että olis kiinnittymistä sulla...
[b]Jessica[/b]: Pahoittelut tätösestä... On se aina niin kurja vieras... :(
[b]Desejo[/b]: Toivotaan ettei täti löydä sun luo!!!
Huomenna olis meininki naapurissa saunoa ja ottaa vähän alkomahoolia. Nyt kun taas voi vielä hyvällä omalla tunnolla juoda! Koopeet on menossa varmaan jossain 20 tietämillä ainakin oviksesta päätellen, mutta en aio laskea niitä.
Plussapöllähdyksiä kaikille ihanille enskattarille, että nyt kaikki alettais kovasti [b]rasvautua[/b]! :)
T:[b]Titi-uu[/b]
PS. On tainnu tästä punaisesta väristä muodostua mun tunnusväri, niinku [b]Julilla[/b] sininen ja fuksia! :) Missäs mun Juli-kamu luuraa?!?!?[/color]