Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkyvätkö vaihdevuodet päällepäin

Vierailija
10.09.2021 |

Minun mielestäni on hyvin helppoa erottaa, kuka syö hormoneja.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse Einstein olla, että hoksaa. Verratkaapa esim. hormoneja syövän ihoa niitä syömättömän ihoon. Mutta toki, saahan sitä kuvitella olevansa nuori ja kaunis.

Kerro mikä se ero on? Olen itse vv-ikäinen nainen (en käytä hormoneja), enkä minä erota ikätovereistani tai vanhemmista, kuka käyttää ja kuka ei.

Sama täällä. Haluaisin myös kuulla, miten hormonit näkyvät ihossa?

Äitini, nyt 82 v, ei syönyt koskaan hormoneja. Tänä päivänä hän yhä näyttää kymmenen vuotta ikäistään nuoremmalta. Millainen hän olisi, jos olisi hormoninsa popsinut?

Vierailija
22/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö naisten kärsiä hankalista vaihdevuosioireista vain siksi, että jonkun miehen mielestä on naurettavaa että he käyttävät hormoneja? Jos he eivät käyttäisi, tämä sama mies valittaisi, että he näyttävät väsyneiltä ja kiukkuisilta.

Voi voi. Luuletko, että miestä edes kiinnostaa naisen kotkotukset? Siinäpä kiskoo estrogeenia ja uskoo ikuiseen nuoruuteen. Koomista!

No ei tietenkään teinijonnea kiinnosta. Ei kuulukaan kiinnostaa. R*nkkaa sinä niille instabeibeille vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse Einstein olla, että hoksaa. Verratkaapa esim. hormoneja syövän ihoa niitä syömättömän ihoon. Mutta toki, saahan sitä kuvitella olevansa nuori ja kaunis.

Kerro mikä se ero on? Olen itse vv-ikäinen nainen (en käytä hormoneja), enkä minä erota ikätovereistani tai vanhemmista, kuka käyttää ja kuka ei.

Kuten sanoin, jo ihosta sen näkee.

Kerro nyt enemmän: MITEN iho on erilainen?

Vierailija
24/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve mies vaihtaa nuorempaan, kun akka alkaa kiukutella ja rupsahtaa. Akat vaan ei tätä aina saa tietää... Hiekkaa p**lussa ei ole seksikästä.

Silti et antaisi naisen ottaa hormonikorvaushoitoa, jolloin ei kiukuttelisi ja rupsahtaisi, eikä tarvitsisi vaihtaa? Ottaako niin paljon miehisyyden päälle, että pitäisi sen omanikäisen naisen? Vai harmittaako se että naisten oloa voidaan lääkityksellä helpottaa, mutta itse kaljuunnut, rupsahdat ja hukkaat seisokin?

Miksi ihmeessä pitäisin vaihdevuosia elävän naisen? Nuorempia fiksuja on paremmille miehille tarjolla. Salaseura on ystäväpiirissäni myös suosittua.

Vierailija
25/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten iho on kiinteä, kimmoisa ja jopa hehkuva. Toisten ei. Helppo havaita.

Vierailija
26/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt enemmän: MITEN iho on erilainen?

Hm. Minä olen 53 v ja vaihdevuodet ovat ohi. En syö hormoneja.

Ihoni on sekaiho. Silmäkulmissa on harakanvarpaat, jotka ovat aika mahtavat kun hymyilen, otsassa poikkijuonteita ja joudun varomaan, ettei tule sibeliusryppyä, se tulee herkästi kun keskityn.

. Poskissa ei ole ryppyjä. Iho ei roiku mistään, ei ole hamsterinpusseja eikä roikkuvia silmäluomia eikä kaksoisleukaa.

Tadaa: tällainen on hormonia syömättömän iho.

Vierailija
27/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä?

Vierailija
28/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno uutinen niille miljoonille kaksi- ja kolmikymppisille, joiden iho ei ole kiinteä, kimmoisa eikä hehkuva: odottakaa vaihdevuosia!

Vierailija
29/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehkuvuuteen vaikuttaa seerumit ja ihon hoitaminen. Kimmoisuuteen kollageeni.

Vierailija
30/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehkuvuuteen vaikuttaa seerumit ja ihon hoitaminen. Kimmoisuuteen kollageeni.

Nämä ulkoapäin, mutta estrogeeni vaikuttaa sisältäpäin. Myös hiuksiin!

Vierailija
31/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormooneja voi joutua syömään monesta syystä. Voi joutua syömään hormooneja lamaavia pillereitäkin...

Vierailija
32/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä terve mies vaihtaa nuorempaan, kun akka alkaa kiukutella ja rupsahtaa. Akat vaan ei tätä aina saa tietää... Hiekkaa p**lussa ei ole seksikästä.

Silti et antaisi naisen ottaa hormonikorvaushoitoa, jolloin ei kiukuttelisi ja rupsahtaisi, eikä tarvitsisi vaihtaa? Ottaako niin paljon miehisyyden päälle, että pitäisi sen omanikäisen naisen? Vai harmittaako se että naisten oloa voidaan lääkityksellä helpottaa, mutta itse kaljuunnut, rupsahdat ja hukkaat seisokin?

Miksi ihmeessä pitäisin vaihdevuosia elävän naisen? Nuorempia fiksuja on paremmille miehille tarjolla. Salaseura on ystäväpiirissäni myös suosittua.

No nimenomaan juuri siksi, että niitä nuorempia ja fiksumpia on tarjolla vain paremmille miehille.

Vierailija
33/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsin vaihdevuosia aivan hulluna kuulemieni kauhujuttujen perusteella. Eräät kuukautiset jäivät sitten viimeisiksi ja mitä tapahtui? Ei yhtään mitään. Ei ensimmäistäkään kuumaa aaltoa, ei unettomuutta tai ahdistuneisuutta, ei painonnousua. Rakas, ihana mieheni on edelleen yhtä haluttava.

Vierailija
34/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä(kin) kommentista paistaa niin kirkkaasti se, että kirjoittaja ei ole ollut vielä minkäänlaisessa parisuhteessa. Haavemaailma on vahvana.

Vierailija
35/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin vaihdevuosia aivan hulluna kuulemieni kauhujuttujen perusteella. Eräät kuukautiset jäivät sitten viimeisiksi ja mitä tapahtui? Ei yhtään mitään. Ei ensimmäistäkään kuumaa aaltoa, ei unettomuutta tai ahdistuneisuutta, ei painonnousua. Rakas, ihana mieheni on edelleen yhtä haluttava.

Sama täällä. Minä kyllä vähän kärsin unettomuudesta ja painokin hieman nousi, mutta kumpikaan ei ollut merkittävä haitta. 

Lisään vielä ylläolevaan, että rakas, ihana mieheni haluaa ja rakastaa minua aivan yhtä paljon edelleen. 

On miehiä, ja on miehiä. 

Vierailija
36/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä taas ihoon tulee, aurinkosuoja on OIKEASTI se, mikä ennaltaehkäisee sen vanhenemista.

Vierailija
37/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Minä kyllä vähän kärsin unettomuudesta ja painokin hieman nousi, mutta kumpikaan ei ollut merkittävä haitta. 

Lisään vielä ylläolevaan, että rakas, ihana mieheni haluaa ja rakastaa minua aivan yhtä paljon edelleen. 

On miehiä, ja on miehiä. 

Sama täällä.

Vierailija
38/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut gynet on aika kovia tuputtamaan noita hormoneita vaikkei asiakas kokisi yhtään tarvitsevansa, mutta heistäkään kukaan ei ole koskaan väittänyt, että se olisi joku konsti erityisen nuorekkaaseen ihoon. Luuston vahvuutta, sydänterveyttä kyllä markkinoidaan. Ihan varmasti mainostaisivat kovasti, jos olisi tutkittua että ihon vanheneminen hidastuu hormoneja syömällä. 

Itselläni iho parani vaihdevuosissa. Oli ollut aina aika rasvainen ja näppylöihin taipuvainen iho, vaihdevuosien myötä muuttui normaaliksi ja pienihuokosiseksi. Ei ryppyjäkään juurikaan ole, siilmän alla pari hymyillessä näkyvää lähinnä, ja silmäluomet vähän veltostuneet, ei muuta. Ikää 51 ja menopaussi oli kun olin 47.

Vierailija
39/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihoon vaikuttaa eniten geenit ja elämäntavat. Riittävän terveellinen, kasvispainotteinen ruokavalio saa ihin hehkumaan, jos on nirmaali iho. Myös rasvainen ihotyyppi vanhenee hitaammin kuin kuiva. Ja aurinko vanhentaa, tupakasta puhumattakaan.

Et voi mitenkään erottaa luonnostaan hyväihoisen hormoneja syömättömän ja huonoihoisen epäterveellistä elämää elävän hormoneja syövän vv-ikäisen "ihosta" syökö hormoneja vaiko ei! Pahvi.

Vierailija
40/40 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän tän vaan tähän: botox

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme