Tanskassa alkoi normaali elämä!!
Ihan mahtavaa. Itse lopetan täysrokotettuna maskin käytön kun 70% kansasta rokotettu. Hallituksen 80% on tuulesta temmattu luku.
Kommentit (21)
Tuo 70% on samalla tavoin tuulesta temmattu luku. Voit lopettaa maskin käytön heti. Minäkään en maskia käytä, eikä minua kiinnosta tietää kellä on piikki olkavarressa ja kellä ei. Yritetään taas muistella miten terve ihminen käyttäytyy.
Mä luovun myös maskista. Saan siitä hedarin
80% on keksitty jotta saadaan pidettyä rajoitukset päällä mahdollisimman pitkään
Purrahan kertoi kuvaavasti matkastaan Kööpenhaminaan. Kts fb.
Googlaa video
Koronaviruksen patenttitiedot paljastavat
Muistakaa vastustaa koronapassia. Kyttäys ei kuulu normaaliin elämään, vaikka olisi ottanut viisi piikkiä!
Haluan palata normaaliin elämään ilman rajoitteita, maskeja ja pelkoa. Tämä koronahomma saa nyt loppua
Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.
Tanskassa hymy on herkässä ja nauru maittaa. Niin kohta myös meillä!
Hullua juhlia koronan loppumista. Vain rajoitukset päätettiin (tyhmästi) lopettaa. Korona jatkuu
Tulee uusia variantteja ja kolmannella rokoteannoksella on jo kiire.
Hyvin on onnistunut pelolla uhkailu suomessa. Jotkut ei halua luopua maskeista koskaan.
Jep, maskit jää nyt meikäläiselläkin historiaan. Ihanaa, tätä on niin odotettu! Tanskasta mallia ja nyt heti. Eiköhän kaikki halukkaat meilläkin ole jo ainakin kertaalleen rokotettu.
Tanskassa näkyy olevan rokotettuna reippaasti yli 90 % 50+ ikäisistä ja 82 (73% jos katsotaan tuplarokotetut vaan) % 25-49-vuotiaista.
Kakkospiikistä taisi mennä vielä se 2-3 viikkoa että suoja on kunnollinen. Itse saan kakkospiikin ylihuomenna.
Huvittavan säälittävää, kun jotkut odottavat maskeista vapautumista, kun itse en ole koko turhaketta vielä kokeillutkaan. :D
Onhan näitä esimerkkejä vaikka kuinka, kun on rajoituksista luovuttu ja kohta ne onkin pakko taas ottaa käyttöön. Katsotaan kauanko siihen menee Tanskalla.
Itse olen elänyt jo pitkään, niin kuin koronaa ei olisi :) Normaalia elämistä. Hysteerikot pysykööt kellareissaan :D
Up