Lue keskustelun säännöt.
Oletko ollut ihastunut johonkin saavuttamattomaan
19.10.2014 |
ihmiseen pitkiä aikoja? Miksi et pääse ihastumisesta lopullisesti eroon?
Kommentit (81)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen tällä hetkellä ihastunut, Grace Kellyyn, siis sellaiseen, jota ei siis enää edes ole! Mutta kun katson Gracen kauniita kuvia, taikka filmejä, niin tunnen aivan suunnatonta rakkautta häntä kohtaan. Aikaisempi ´´suhteeni´´kesti useita vuosia, ja rakkauteni kohde oli, Marilyn Monroe, josta olen nyt sitten ´´päässyt jo yli´´, joskin koville se kyllä otti. Mutta Gracen avulla olenkin sitten taas noussut tuolta surun-suolta, ja nyt olen todellakin valmis tähän ´´uuteen suhteeseen.´´ Ja mitä enemmän katsonkaan, Gracen kauniita, ja lumoavia kuvia, niin sen vakuuttuneemmaksi tulen siitä, että hän on nyt vihdoinkin se oikea, jonka kanssa voisin jakaa vaikka kaiken, mitä vaan omistan, siis, jos hänelle vaan sopii..? Elikkä näin kaukainen on sitten meidän, ´´suhde´´, että toista ei enää edes ole, kuin kuvien muodossa, mutta minulle se riittää, että pääsen näin kuvien, ja filmien kautta hänen luokseen, jota siis rakastan aivan suunnattomasti! Että tämmöinen rakkaustarina tällä kertaa. Ja nyt mun tarttee kuulkaas ruveta jo tsiikaamaan, mitäs muuta, kuin koneeltani Gracen kauniita ja seksikkäitä valokuvia. T. ´´Taivaassa tavataan.´´