Älä työnny liikkeisiin ennen aukioloaikaa!
Olen töissä liikkeessä, jossa ei ole takaovea, joten tavarat täytyy tuoda etuovesta. Lähes joka aamu joku työntyy kuorman tuojan mukana ovenraosta. Usein työntyjä ei edes suostu lähtemään kun sanon etten voi vielä myydä mitään ja liike avautuu klo 9! Eli tiedoksi kaikille, vaikka liikkeissä ja virastoissa olisi henkilökuntaa ennen avaamista, siellä on paljon tehtävää ennen kun asiakkaita voi palvella!
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei se asiakas tahallaan työnny ovesta. En minä ainakaan tiedä, mikä liike avautuu mihinkin aikaan. En muutenkaan juokse kelloa tuijottaen, jos olen ostoksilla.
Eli menet ominpäin avaamaan lasisen liukuoven?
Missä puhuttiin lasisista liukuovista yhtään mitään???
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on pienempi erikoisliike (täytyy olla jos ei ole edes kunnon liiketiloja), eiköhän kaikki myynti ole pelkkää plussaa. Anna asiakkaan katsoa ja sano että avaat kuitenkin kassan vasta klo 9.
Luuletko, että nämä hupihypistelijät ostaa mitään? Tai hyväksyy sen, että myyjä ei palvelekkaan heitä? Sen jälkeen vielä kirjoittavat huonon arvostelun kaupasta.
Musta tuntuu, et jos saat huonon arvostelun, se varmaan on ihan syystä.
Se asiakaspalvelu ap. Se asiakaspalvelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä vaatimus. Vastavaatimukseni on, että liikkeiden ovet ei ole auki ennen avaamisaikaa. Tavarankuljettajat voi käyttää avaimia tai pimpottaa sisään.
Niinhän ne käyttääkin, mutta idiootit tunkevat sisälle siitä pienen pienestä raosta.
Mulla se on ainakin verissä. Siitä se on elämäkin alkanu.
Eli juuri ne kauppaan työntyjät tulivat kommentoimaan kun pahoittivat mielensä😆
Tätä tapahtuu meillä myös todella usein. Pleukka parveilee lasioven ulkopuolella jo varttia ennen avaamista, koputtelee oveen kun näkee että kaupassa on henkilökuntaa paikalla. Kaupoissa on oikeasti aika paljonkin tehtävää ennen avaamista, monessa myös esim. sellaisia sääntöjä, että kassalipasta ei saa noutaa kassahuoneesta kun aikaisintaan 10 minuuttia ennen avaamista, ettei sitä jätetä vartioimatta kassalle sillä aikaa kun itse laittaa paikkoja kuntoon. Jos ne hätähousut sitten tulevat sisään liian aikaisin juuri esim tavaratoimittajien kanssa, he eivät edes poistu vaikka sanoo että ei olla auki, eli turha urputtaa etteivät tiedä aukioloja ja tulivat vahingossa jne!! En voi jättää heitä yksin liiketilaan hakiessani kassaa, enkä voi myydä heille mitään ilman sitä kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Ne käytöstavat, hätähousut, ne käytöstavat.
Kokemuksesta sanon että jos päästät jonkun sisään ennen aukioloaikaa, kohta tulee seuraava, koska "sisällä on jo muitakin". Meillä ainakin on määrätty että asiakkaita ei saa jättää yksin myymälän puolelle ja ennen avaamista on tuhat asiaa tehtävänä takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ei se asiakas tahallaan työnny ovesta. En minä ainakaan tiedä, mikä liike avautuu mihinkin aikaan. En muutenkaan juokse kelloa tuijottaen, jos olen ostoksilla.
Eli menet ominpäin avaamaan lasisen liukuoven?
Aloituksessa ei puhuta liukuoven avaamisesta! Siinä sanotaan, että asiakas tulee sisään tavarantoimittajien mukana. Liukuovi on siis auki. Ei kukaan asiakas niin tyhmä ole, että alkaisi repiä ovia auki.
Ei ole vai? 😂 Huomaa, että et ole ikinä työskennellyt asiakaspalvelussa.
Itse kun laskin joskus kassaa ikkunat ja ovet säpissä, niin ihmiset hakkasivat ikkunaa ja rämpyttivät ovea. Röökiä olivat vailla.
Olen pitänyt sisustusliikettä kohta 5 v., eikä kertaakaan ole kukaan asiakkaista tullut sisään tavarantoimittajan mukana. Meilläkin tavarat tuodaan etuovesta sisään, koska takapihalla on rappuset. Kaupungissa ihmiset ovat kai tottuneet katsomaan, onko liike auki vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin kokeilla tuota! Tungen pankin takahuoneeseen ja vaadin päästä kassaholviin, kyllähän tämä pitäisi onnistua koska asiakaspalvelu! Viis säännöistä ja käytännöistä kunhan MINÄ SAAN MITÄ HALUAN!!
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä vaatimus. Vastavaatimukseni on, että liikkeiden ovet ei ole auki ennen avaamisaikaa. Tavarankuljettajat voi käyttää avaimia tai pimpottaa sisään.
😂😂😂
Mä olin kymmenen vuotta sitten yhdessä myymälässä töissä, missä oli ihan kunnon lastauslaituri ja takaovi, mistä kuora työnnettiin sisään. Ei ollut mitenkään tavatonta, että varsinkin kesäaikaan asiakkaita pölähteli tämän takaoven kautta sisään, kun tavarantoimittaja työnsi rullakoita myymälään.
Meillä oli myös yhteinen tuulikaappi toisen liikkeen kanssa. Tämä liike aukeni tuntia aikaisemmin kuin me, niin kyllä niitä meidän ovia yritettiin ihan säännöllisesti kirrata auki. Vaikka niissäkin luki aukioloajat selvästi. Usein myös asiakkaat hakkasivat ovia ja vaativat päästä sisälle, kun sattuivat nyt olemaan liikkeellä ja ottaisivat ihan äkkiä vain yhden jutun.
Ihmisillä on ihan oikeasti kummallisia ajatuksia siitä, että he ovat oikeutettuja johonkin erityiskohteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykin kokeilla tuota! Tungen pankin takahuoneeseen ja vaadin päästä kassaholviin, kyllähän tämä pitäisi onnistua koska asiakaspalvelu! Viis säännöistä ja käytännöistä kunhan MINÄ SAAN MITÄ HALUAN!!
Meneppä kokeilemaan. Pankilla tuskin on sellaisia ovia että vahingossa tupsahdat sinne. Jotenkin epäilen ettei heillä ole tällaisia ongelmia kun ap:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne käyttääkin, mutta idiootit tunkevat sisälle siitä pienen pienestä raosta.
Ei tavarantuojatkaan pienestä raosta mahdu, vaan kyllä ovi on silloin yleensä reilusti auki. Vai tarkoitatko, että raotat vain pikkuisen ovea, jotta vain tavarat työnnetään siitä raosta sisään? Hanki sitten turvaketju, ettei ovi edes avaudu niin paljon, että asiakas mahtuu sisään.
10: kannattaa laittaa oveen lukko tai edes joku muu niin, että ei kukaan pysty avaamaan sitä ilman henkilökunnan apua.
Oikeasti me emme aina edes tiedä, että ei liike ole auki, vaikka ovi on auki.
Ketkä te? Älä yleistä, kaikki eivät ole yhtä tyhmiä kuin sinä!
En tietenkään, en ole ihan idiootti.
miten helvetin tyhmiä jotkut voivatkaan olla
Vierailija kirjoitti:
Monissa liikkeissä aukioloajat eivät näy selkeästi tai vaihtelevat välillä. Ovet kiinni jos liike ei ole auki!
Olinkin jo kirjoittamassa, että laittakaa ne aukioloajat selkeämmin esille. Avoin ovi on minulle = liike on auki. En usko hetkeäkään, että olet huomauttanut ettei liike ole auki.
Vierailija kirjoitti:
Miksi he eivät sitten poistu jos pahoitelleen heille ilmoittaa, että valitettavasti emme ole auki vielä puoleen tuntiin. Jos olisi vahinko niin ainakin itse ymmärtäisin kyllä heti lähteä!
Luuletko, että nämä hupihypistelijät ostaa mitään? Tai hyväksyy sen, että myyjä ei palvelekkaan heitä? Sen jälkeen vielä kirjoittavat huonon arvostelun kaupasta.