Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entinen tyttöystävä ei palauttanut lahjakoruja

Vierailija
09.09.2021 |

Elikkä olin ostanut kalliitakin lahjakoruja hänelle, kun olimme rakastuneet. Sitten selvisi että hän petti ja tuli ero. Nyt hän ei halua palauttaa lahjakoruja minulle joilla on tuhansia euroja arvoa.

Tietääkö kukaan onko minulla oikeus saada ne takaisin jotenkin?

M19

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuuntelen nalkutuksen ja jatkuvan valituksen kun en osta lahjoja kun naiset keksii aina keinot saada pitää kaikki arvokas.

Monelle naiselle ostanut koruja ja jokainen on eron jälkeen vienyt ne mennessään ja jokaisen naisen ostamat lahjat on hänen ja nekin viedään.

Vierailija
102/107 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP! Älä kuuntele näitä ahneita isekkäitä naisia jotka vastaa sulle täällä! Vie asia poliisille, ja kysy, voitko tehdä asialle jotain!Muistan lukeneeni Iltasanomista (tms) vastaavasta tapauksesta jossa nuori oli antanut suvun perintösormuksen tyttökaverille joka kieltäytyi palauttamasta sitä kun kihlaus purkautui! Oikeuteen mentiin, ja sormus palautettiin! Sulla ON oikeuksia! Etenkin jos on isoja summia maksaneet, tai muuten annettu ikäänkuin etukäteen esim. kihlaus/avioliitto silmälläpitäen, ja etenkin HUIJATEn sinua jatkamaan suhdetta vaikka oli jo toinen mies kuvioissa. Uskon että saat jotain takaisin kun sinua on huijattu suhteessa. 

Jos nainen purkaa kihlauksen kuuluu hyviin tapoihin palauttaa sormus miehelle, muissa lahjoissa ei tällaista käytäntöä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuuntelen nalkutuksen ja jatkuvan valituksen kun en osta lahjoja kun naiset keksii aina keinot saada pitää kaikki arvokas.

Monelle naiselle ostanut koruja ja jokainen on eron jälkeen vienyt ne mennessään ja jokaisen naisen ostamat lahjat on hänen ja nekin viedään.

Jos sinä niitä korviksia kaipaat niin osta ne alun alkaen itsellesi, älä toiselle lahjaksi.

Vierailija
104/107 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli tästä mieleen vanha kihlauskäytäntö. Tuolla oli jotain varhempia pykäliä kihlasormuksen palauttamisesta (en avannut), mutta ihan alun perin kihlasormus oli tarkoitettu naiselle nimenomaan vakuutukseksi siitä, että mies tulee avioitumaan tämän kanssa, ja korvaukseksi hukatusta ajasta ja kärsineestä maineesta, jos kihlaus peruuntuu. Aiempi kihlaus kun on laskenut naisen arvoa ja herättänyt aina spekulaatioita siitä, onko nainen vielä neitsyt. Kaikki kun ovat tienneet, että rakastuneen, kihlautuneen parin on vaikea pitää näppejä erossa toisistaan ja 7 kuukauden ikäisinä ”keskosina” naimisiinmenon jälkeen syntyvät lapset eivät ole olleet harvinaisia.

Ymmärrän halun saada korut takaisin, kun ne ovat olleet niin kalliitakin, kun tässä on vielä tämä petetyksi tuleminen. Minulle ei ole kukaan mies ostanut kuin kaksi sormusta ja yhdet korvakorut, koskaan, ja olen jo yli 40. Niiden taloudellinen arvo oli ehkä 150 euroa yhteensä korkeintaan. Se kyllä harmittaa, olisi kiva jos olisi mies, joka haluaisi satsata sellaiseenkin.

Tuo tyttö ei ole arvostanut ap:ta kyllä yhtään. Hänkin luultavasti oppii, mutta vasta paljon myöhemmin.

Vierailija
105/107 |
14.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vongata polvillasi. :)

Vierailija
106/107 |
15.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä niillä lahjoilla muka tekisit? Oletettavasti naisten koruja.

Vierailija
107/107 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on LAHJOJA. Ei niitä palauteta vaikka miten paljon pettäis.