Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt suihkussa?

Vierailija
19.10.2014 |

Ja kuinka usein peset hiukset?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kosteuspyyhettä käytät intiimialueille?

Vierailija
2/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suihkussa ja joka päivä hiusten pesu. Terkuin Puhdas & Raikas :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 20:56"]

Mitä kosteuspyyhettä käytät intiimialueille?

[/quote]Lidl:in Iseree punainen - gynen suosittelema!

Vierailija
4/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:59"]

Hyi! Olen järkyttynyt! Täällähän on vähemmistössä ne jotka viitsivät päivittäin peseytyä: kuten kuuluu! Todella ällöttävää. Keho, intiimialueet,kainalot,jalat,kasvot kuuluu pestä PÄIVITTÄIN. Hiukset voi pestä vaikka jokatoinen päivä, tai hieman harvemmin jos on joku hiusongelma. Mutta YÖK. Muut kyllä haistavat vaikka itse tottuisi siihen lemuun, varmaan mukavat alapääaromitkin, ja mites peräreikä!! Hyi. Siellä varmasti LÖYHKÄÄ teillä ällötyksillä.

T: päivittäin peseytyvä normaalin hygienian omaava ihminen, kuten miehenikin. 

[/quote]

Missä näin lukee, että kuuluu vai onko taas himosuihkuttelijoiden itse keksimää? Linkkiä! Miksi kävisin joka päivä, kun en hikoile enkä haise? Täällä kotona istun tietokoneen tai TV:n ääressä, niin miten tässä nyt alkaisi haisemaan? Jos kylille lähden, niin tottakai peseydyn joko edellisenä iltana tai aamulla. Ja mulla on tapana putsata peppu asioinnin jälkeen, joten ei sielläkään haise mikään. Sä et edes tietäis etten käy joka päivä suihkussa, jos mut tapaisit. Nää on vain näitä ennakkoluuloja. Huvittaa oikein :)

Vierailija
5/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen alapään, kainalot ja kasvot kahdesti päivässä ja koko kropan suihkussa (käsittää myös hiukset) yleensä joka toinen-kolmas päivä.

Vierailija
6/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Teen fyysistä työtä jossa hikoilen aika paljon.

Vierailija
7/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa päivässä, pesen myös hiukset. Viikonloppuisin voi satunnaisesti päästä yhdellä suihkulla.

Vierailija
8/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:30"][quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:49"]

Kaksi kertaa viikossa kokosuihkussa ja silloin myös pesen hiukseni. Päivittäin pesen sitten muita paikkoja, intiimialueet, jalat jne.. Minulla on todella kuiva atooppinen iho, jonka rasvaus on kova urakka ja voiteet tosi rasvaisia, joten joka päivä päästä varpaisiin ei huvita.

[/quote]

Nykytiedon mukaan atoopikolle tekee hyvää suihkutellaan usein. Oman lapseni ollessa pieni pyrittiin pesula välttämään. 
[/quote]

Aika hyvin väännetty tieto siitä, että suihku ei tee huonoa atoopikon iholle, eikä sitä atopian vuoksi pidä välttää. Mutta ei Se nyt sitä tarkoita että ihoa pitää suihkutella vähän väliä....Ennen tosiaan kehotettiin välttämään suihkua, ei enää.

Vierailija
9/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä käyn suihkussa. En ymmärrä näitä, että pesen kainalot, kasvot, alapään, jalat päivittäin ja kokonaan suihkussa joka toinen/ kolmas päivä. Eikö sitä samalla "vaivalla" kävisi suihkussa.

Vierailija
10/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään kerran päivässä suihkussa, välillä 3xpäivä. Aamuisin pesen hiukset, joka päivä

Vierailija
11/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin suihkutteleminen on silkastaan typerää, iho ei kyllä pitkään tuollaista kestä ja vettä haaskautuu! 3x viikossa on sopiva suihkuttelutahti.

Vierailija
12/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suihkussa,hiukset pesen joka toinen tai joka kolmas päivä :)

Vierailija
13/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kuten kuka tahansa hygieniastaan huolehtiva ihminen. Uskokaa pois te joka toinen päivä suihkuttelijat – teidät haistetaan kyllä, vaikka kukaan ei kohteliaisuuksissaan viitsikään asiasta mainita. Ihmisen iholle erittyy päivittäin runsaasti talia ja hikeä passiivisessakin toiminnassa, vaikka ette sitä itse huomaisikaan, ettekä myöskään ole kyseisen biologisen tosiasian suhteen mitenkään erityisiä.

Vierailija
14/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä suihku ja hiustenpesu. Meillä myös lapset käy joka päivä suihkussa. Tuttavapiirissä on näitä kun ei peseydy paivittäin eivätkä mielestään haise. Joo ei omasta mielestä haista mutta kyllä muut huomaa. Kai sitä omaan löyhkäänsä tottuu. Yök!

Vierailija
15/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lapsi, käytiin kerran viikossa saunassa ja vaihdettiin alusvaatteet.

50-luvulla ei kellään tutullani ollut kylpyhuonetta vaan pihasauna, joka lämmitettiin vain kerran viikossa.

T. Täti 64v

PS. Terveyslehdessä(Kotilääkäri) kehoitettiin vanhempia ihmisiä vähentämään suihkuttelua ihon kuivumisen takia. Myös ihon omat suojabakteerit ovat tärkeitä, eikä niitä saisi jatkuvasti pestä pois. Ainakaan ei saisi käyttää pesuaineita kuin kerran viikossa.

Vierailija
16/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka päivä, ainakin jos olen jonnekin menossa

Vierailija
17/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä keskusteluja tuntuu olevan täällä vähän väliä. Vastaan jälleen, että käyn suihkussa aamuin illoin. Aamuisin pesen hiuksetkin, iltaisin en niitä kastele.

Vierailija
18/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa suihkussa, ja silloin pesen hiukset :)

Vierailija
19/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:33"]Kerran viikossa suihkussa, ja silloin pesen hiukset :)
[/quote]

Briteissä ihmiset tekee näin! Asutko siellä?

Vierailija
20/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä käyn joka päivä, vähintään joka toinen ja hiukset pesen joka toinen pv

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi