Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käyt suihkussa?

Vierailija
19.10.2014 |

Ja kuinka usein peset hiukset?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:49"]

Kaksi kertaa viikossa kokosuihkussa ja silloin myös pesen hiukseni. Päivittäin pesen sitten muita paikkoja, intiimialueet, jalat jne.. Minulla on todella kuiva atooppinen iho, jonka rasvaus on kova urakka ja voiteet tosi rasvaisia, joten joka päivä päästä varpaisiin ei huvita.

[/quote]

Nykytiedon mukaan atoopikolle tekee hyvää suihkutellaan usein. Oman lapseni ollessa pieni pyrittiin pesula välttämään. 

Vierailija
42/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lääkäri on sanonut, että ihoni ei kestä jokapäiväistä suihkuttelua. Kainalot ja intiimit alueet pesen pesulapulla tai kosteuspyyhkeillä.

Kun lopetin jokapäiväisen suihkuttelun, loppui myös kutiaminen ja ihon ärtyisyys. Gynen neuvosta siirryin bideen käytöstä kosteuspyyhkeisiin; ei ole ollut hiivatulehduksia sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka ilta ja pesen myös hiukset joka ilta. Aamulla pesen kasvot ja kainalot.

Vierailija
44/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Ällöttäisi olla päivä ilman suihkua.

Vierailija
45/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! Olen järkyttynyt! Täällähän on vähemmistössä ne jotka viitsivät päivittäin peseytyä: kuten kuuluu! Todella ällöttävää. Keho, intiimialueet,kainalot,jalat,kasvot kuuluu pestä PÄIVITTÄIN. Hiukset voi pestä vaikka jokatoinen päivä, tai hieman harvemmin jos on joku hiusongelma. Mutta YÖK. Muut kyllä haistavat vaikka itse tottuisi siihen lemuun, varmaan mukavat alapääaromitkin, ja mites peräreikä!! Hyi. Siellä varmasti LÖYHKÄÄ teillä ällötyksillä.

T: päivittäin peseytyvä normaalin hygienian omaava ihminen, kuten miehenikin. 

Vierailija
46/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme