Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein käyt suihkussa?

Vierailija
19.10.2014 |

Ja kuinka usein peset hiukset?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä, hiukset pesen 2-3krt viikossa.

Vierailija
22/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa käyn keskimäärin joka toinen päivä. Viikonloppuisin jos en tee mitään muuta kuin lorvi kotona saattaa venähtää päivän pidemmäksi ja taas jos harrastan hikiliikuntaa niin sitten tietysti useammin. Hiukset pyrin pesemään vain joka kolmas päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä ja silloin pesen myös hiukset. Joskus laitan välipäivinä hiuksiin kuivasampoota.

Vierailija
24/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa joka päivä, jos olen töissä. Viikonloppuisin ja lomilla voin käydä vähän harvemmin, jättää yhden päivän väliin. Hiukset pesen myös joka aamu ennen töihin lähtöä. Olen aina ollut kova hikoilemaan, vaikka teen ihan toimistotöitä. En tykkää lähteä töihin hiestä nihkeänä.

Vierailija
25/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi likainen olo, kun kävin viimeksi perjantaina. Olen ollut yksin kotona koko viikon lopun, siksi näin. Muuten suihku joka ilta, hiustenpesu joka toinen kerta, jos en ole välipäivinä ollut salilla.

Vierailija
26/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuin illoin. Aamuisin pesen hiukset. Kiitos sukuvian, hiukset rasvoittuvat päivässä vaikka välillä olenkin yrittänyt väkisin pestä vain joka toinen päivä ja muka vähentää hiusten rasvoittumista. Suihkussa käyn atopian vuoksi kahdesti päivässä, ilman saippuaa tietenkin. Oma hiki ja päivän aikana kertyneet pölyt ovat myrkkyä iholleni ja se kutina ja kuivuus on kamalaa, jos suihku jää välistä.

Vierailija
27/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa viikossa kokosuihkussa ja silloin myös pesen hiukseni. Päivittäin pesen sitten muita paikkoja, intiimialueet, jalat jne.. Minulla on todella kuiva atooppinen iho, jonka rasvaus on kova urakka ja voiteet tosi rasvaisia, joten joka päivä päästä varpaisiin ei huvita.

Vierailija
28/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka päivä suihkussa. :3

Joka päivä siis pesen kasvot, kainalot ja alapään (pimpin ja pepun) kunnolla.

Joka toinen päivä pesen hiukset ja kerran viikossa pesen karhealla sienellä ja saippualla koko kropan (normi-ihoni ei sinällään likaannu joten pesen sen vain kerran viikossa).

Vierailija
29/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä suihkussa ja hiukset pesen joka kolmas päivä.

Vierailija
30/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä melkeinpä. Joskus satunnaisesti voi jäädä lomalla \ viikonloppuna yksi päivä väliin. Hiukset pesen joka toinen päivä.

Vierailija
31/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa!

Vierailija
32/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen päivä yleensä, hiukset myös samoin

Vierailija
33/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen ilta käyn suihkussa; hiukset pesen sauna-iltana eli sunnuntaina. Keskiviikkoaamuna käyn kampaajalla ja sillä pärjään sunnuntaihin saakka.

Vierailija
34/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen päivä ja myös hiukset.

Vierailija
35/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä joka toinen päivä. Toisinaan joka päivä.

Vierailija
36/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:05"]Joka toinen ilta käyn suihkussa; hiukset pesen sauna-iltana eli sunnuntaina. Keskiviikkoaamuna käyn kampaajalla ja sillä pärjään sunnuntaihin saakka.

[/quote]

Siis käytkö joka keskiviikko kampaajalla??

Vierailija
37/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta! Olen oikeasti ällistynyt. Näinkö moni teistä peseytyy vain joka toinen päivä - tai vielä harvemmin???? Joka päivähän on peseydyttävä! Mä en kehtaa mennä töihin, jos en aamulla käy suihkussa. Vaikka en yöllä hikoilekaan, niin aamulla on nuhjuinen, unentahmainen olo ilman suihkua. Ja haiseehan se hiki, vaikka itse siihen tottuisikin - muut haistaa! Tuli tässä mieleen, että muistan joskus kuulleeni muslimien valittaneen, että suomalaiset haisee. Islaminuskoonhan kuuluu huolellinen peseytyminen joka päivä, joten... Ei hitto. En pidä islaminuskosta, pelkään sitä - mutta tällä saralla, pakko hampaat irvissä myöntää: pointsit sinnepäin :/ Yäk yäk YÄK mitä hikihaisuleita tällä palstalla pyörii!

Peseydyn joka aamu suihkussa. Rutiininomaisesti siis kerran päivässä käyn suihkussa. Tämän päälle, jos liikun ja hikoilen vaikka treeneissä, käyn pesemässä hiet pois. Niin ja jos on menoa, tärkeä ilta, juhlat tms, käyn osan valmistautumista suihkussa raikastumassa. Pitkät hiukseni pesen kaksi kertaa viikossa.

Vierailija
38/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn! Maksan vain 12 euroa/kerta, kun pestään ja föönataan. Joka viides viikko leikataan, silloin maksan 30€ ja kolme kertaa vuodessa laitetaan raidat(65€).

Minulla on "hieno" hiuslaatu ja kampaajani osaa laittaa tukkani niin hyvin, että olen siedettävän näköinen keskiviikosta perjantaihin, joina päivinä minulla on asiakastapaamisia.

Vierailija
39/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt viikossa.

Vierailija
40/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn suihkussa aamulla ja illalla. Hiukset pesen joka kolmas päivä.

Mies salomailta