Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesgynellä puolihölmö

Vierailija
19.10.2014 |

Oliko unohtanut ottaa jarrun tai teipata vehkeet?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:40"]

Mitä tehdä jos on fantasioita ammattilaista kohtaan? Pitää ihan normaalina ja mennä vastedes vastaanotolle... vai olla menemättä? Nämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, eikä aiemmin ollut vaikka samalla kävinkin. En ainakaan muista, kun taukoa oli.

[/quote] Onko muilla ollut?

[/quote]

Niin meinaat, että gyne laskis housunsa ja nusasis sua tutkimuksen päätteeksi? Vai mitä höliset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:40"]

Mitä tehdä jos on fantasioita ammattilaista kohtaan? Pitää ihan normaalina ja mennä vastedes vastaanotolle... vai olla menemättä? Nämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, eikä aiemmin ollut vaikka samalla kävinkin. En ainakaan muista, kun taukoa oli.

[/quote] Onko muilla ollut?

[/quote]

Niin meinaat, että gyne laskis housunsa ja nusasis sua tutkimuksen päätteeksi? Vai mitä höliset?

[/quote] fantasioita ammattilaisista.

Vierailija
44/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:33"]

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/maailman_kuumin_gynekologi_ei_halua_julkisuutta

kuvat: http://www.bertamodels.com/index.php?option=com_scatalog&view=product&catid=2:men&id=300:manuel-rico&Itemid=4

[/quote]

Aikoinana kun näin ton uutisen, ensimmäinen ajatus oli, että kuinka VITUN tukossa sen ajanvarauskirjat onkaan 8) Mieshän on kylläkin pesunkestävä gay, mutta tuskin se mammoja haittaa...

Vierailija
45/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:04"]

Mulla samanlainen kokemus rintojen ultraamisesta. Mieslääkäri ultrasi ja kummallekaan meistä ei jäänyt epäselväksi se tosiasia, että hänellä seisoi, ei edes puolihölmösti, vaan totaalisen kahjosti. Jäi aika kova ällötys.

En myöskään voi luottaa siihen,e ttä itse tutkimus olisi tehty huolellisesti, koska suurimman osan ajasta se katsoi ultraruudun sijaan mun rintojani, kai se kuva kuitenkin nauhoittui jonnekin, toivon niin.

[/quote]

Miten näit sen seisomisen? En itse ainakaan tuijota kenenkään etumuksia. Tää on niitä sarjassa uimahallissa oli jollain karvat alapäässä. 

Vierailija
46/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahhaa....ei jumalauta! Luuletteko, että kukaan, joka pilluja työkseen tuijottaa, enää töissä jaksaa niistä kiihoittua! Taas jonkun munankipeän märkä päiväuni tuli yrjöttyä palstalle!

Vierailija
47/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:04"]

Mulla samanlainen kokemus rintojen ultraamisesta. Mieslääkäri ultrasi ja kummallekaan meistä ei jäänyt epäselväksi se tosiasia, että hänellä seisoi, ei edes puolihölmösti, vaan totaalisen kahjosti. Jäi aika kova ällötys.

En myöskään voi luottaa siihen,e ttä itse tutkimus olisi tehty huolellisesti, koska suurimman osan ajasta se katsoi ultraruudun sijaan mun rintojani, kai se kuva kuitenkin nauhoittui jonnekin, toivon niin.

[/quote]

Miten näit sen seisomisen? En itse ainakaan tuijota kenenkään etumuksia. Tää on niitä sarjassa uimahallissa oli jollain karvat alapäässä. 

[/quote]

Lääkäri nousi tuolilta ylös kun makasin siinä laverilla vielä. Tuolilta joka siis on juuri siinä laverin vieressä. Lääkärin alapää on silloin suoraan laverilla makaavan silmien korkeudella. Yritti se pitää edessään niitä ultrausgeelien pyyhkimiseen tarkoitettuja lappuja ja ojentaa niitä mulle niin, etten huomaisi, mutta huomasinpa nyt kuitenkin. Vaikeapa sitä nyt on olla huomaamatta hirveää telttaa silmiensä edessä.

Lisäksi yllätin lääkärin kesken tutkimuksen hymyilemästä rinnoilleni, kun katselin ihan muualle ja sitten kysyin jotakin lääkäriltä ja katsoin siihen päin, katse ei ollutkaan ruudussa vaan tiivisti mun rinnoissani ja se tietynlainen ilme naamalla. Jos olet koskaan päässyt itse sellaista näkemään.

Selvittikö tämä tilannetta? Ultrausta ei tehdä mitenkään etänä.

Vierailija
48/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
50/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Briteissä jäi jokin aika sitten kiinni gynekologi, joka oli vuosia kuvannut naisia salaa rannekelloon piilotetulla kameralla tutkimusten aikana. Suomestakin kuullut kauhujuttuja, päätin jo teininä etten IKINÄ mene miesgynelle. Liian helppoa jollekin pervolle toteuttaa itseään ammatin varjolla.

Vierailija
51/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa se radiologi joka imi sen jonkun nuoren potilaansa rintaa. Kyllä, suullansa. Olen aikaisemminkin kuullut tuollaista kommenttia gyneistä Suomessa, ongelmahan tässä on, että ei tuollaista voi todistaa ja suurin osa epäasiallisen kohtelun kohteista on sen verran traumatisoituneita etteivät edes halua viedä asiaa eteenpäin. Nää "kuvittelet varmaan" -jutut tuskin myöskään auttavat asiaa.

Vierailija
52/65 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan mies erikoistuu gynekologiksi. En ymmärä myöskään miksi kukaan käy miesgynekologilla. Myös julkisella puolella potilaalla on oikeus valita hoitava lääkäri (harva tosin tätä tuntuu tietävän..). Ainakin itse olen aina sanonut, että mieslääkärille en suostu menemään.

Vierailija
53/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh. En ikinä suostuisi käymään miesgynellä. Siksi en gynellä ole koskaan käynytkään, kun ei ole opiskelijana varaa yksityiseenkään.

Vierailija
54/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos naispuolinen gyne olisi lesbo?

Vierailija
55/65 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos naispuolinen gyne olisi lesbo?

Ainakaan omasta mielestäni se ei ole sama asia. Sitä en osaa sanoa, miksi. Kai se on jotenkin mun heterogeenissä koodattuna että toosa pidetään piilossa tuntemattomilta miehiltä, mutta naisilla ei ole niin väliä. :D

/58

Vierailija
56/65 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies naisen paljaan alapään äärellä on siellä vain ja ainoastaan yhden asian vuoksi: Hankkimassa seksuaalista mielihyvää. Jokainen joka muuta väittää on sinisilmäinen hölmö.

Vierailija
57/65 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöök

Vierailija
58/65 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolihölmö?

Miesgynellä puolihölmö asiakas.

Vierailija
59/65 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monet tussut on salaa kuvattu, et voi mitenkään tietää onko jossain istrumentissa kamera.

En kyllä miehenä pystyisi käsittelemään naisia joilla on hyvät varusteet ilman ainakin pientä kiihottumista, vaemasti jonkun kuuman kinkun jälkeen pitäisi käydä kädellä tai koko päivän pil*un kimpussa oltuaan pitäisi kotona päästä heti panemaan.

Vierailija
60/65 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitan aina hieman jarrua aamukahviini.

Miesgynekologi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi