Olen 52v
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne tuhma poika! Mmmmmmm....
Olen nainen.
Ollaan samanikäisiä ja olen vielä kuosissa, tosin kaulan ihossa ja käsissähän se ikä näkyy.
Mitäs et opettele niiden tekareiden käyttämistä. Edes muutama minuutti kerrallaan.
Äkkiä se hiustenvärjäyksestä tullut ilo taas laimeni.
Onko sillä jotain merkitystä kun koko ajan toivot pikaista loppua itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs et opettele niiden tekareiden käyttämistä. Edes muutama minuutti kerrallaan.
Olen mä opetellut, mutta ei se pelkästään siitä johdu. Fyysinen ja henkinen väkivaltakin on vanhentanut.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä jotain merkitystä kun koko ajan toivot pikaista loppua itsellesi.
Niin toivon. Tiedän ettei elämänlaatu parane.
Joo joo. Milloin ne isot elämänmuutokset alkavat joita lupailit?
Vierailija kirjoitti:
Joo joo. Milloin ne isot elämänmuutokset alkavat joita lupailit?
Töitä haen koko ajan.
Keihin itseäsi vertaat? Entisiin luokkatovereihisi vai instan käsiteltyihin kuviin ja julkkiksiin, jotka ovat leikelleet itseään vähintään yhden omakotitalon verran?
Laihduta. Monta kymmentä ylimääräistä kiloa tekee kenestä tahansa vanhemman tantan oloisen.
Kaikki ei edes elä vanhaksi.
Joten otetaan kaikki elämän vaiheet tyynenä kuin viilipytty.
Olen nelikymppinen ja näytän kuusikymppiseltä. Uupumus, stressi ja pitkään jatkuneet uniongelmat ei ainakaan nuorenna.
Vierailija kirjoitti:
Miltähän sä näytät 72-vuotiaana?
Varmaan 92v tai 102v.ap
Niin mäkin, naamasta. Syy on se, että laihdutin neljänkympin jälkeen lähes 60 kg. Siinä jäi sitten tyhjää nahkaa ryppyisenä roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen ja näytän kuusikymppiseltä. Uupumus, stressi ja pitkään jatkuneet uniongelmat ei ainakaan nuorenna.
Tämä on todella kettumainen kierre. Uniongelmat lisäävät uupumusta ja stressiä ja stressi lisää uniongelmia. Silti tuosta uniongelmasta pitää päästä eroon, se on pahin kaikista ja vie elämästä kaiken ilon. Suosittelisin unitutkimusta, lähetteen saa helpoiten työterveydestä. Kyse voi olla burnoutista, uniapneasta, levottomista jaloista, vääristä unitottumuksista yms. Väsyneenä tuntuu ettei ole ulos pääsyä, mutta on kyllä kaikki nämä ovat ratkaistavissa olevia asioita sitä ei vain näe kun on niin todella lopussa, kokemusta on. Kun nukkuminen alkaa toimia, alkaa elämä jälleen rullata ihan toisella tapaa. Elämästä alkaa jälleen nauttia ja naamastakin lähtee ainakin vuosikymmen pois. Älä ole kuin minä joka vedin kakskyt vuotta päivät aivosumussa ja stressikäyrä punaisella, se ei kannata.
M4X
Tule tänne tuhma poika! Mmmmmmm....