Miesgynellä puolihölmö
Oliko unohtanut ottaa jarrun tai teipata vehkeet?
Kommentit (65)
Mut sopii miettiä, mistä on tullut tämä yleinen käytäntö, että naisia kehotetaan käymään gynellä vuoden tai parin välein aina teini-iästä lähtien, vaikkei mitään vaivaa olisikaan. Ei miehetkään urologilla juokse ihan vaan varmuuden vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:03"]
Oliko unohtanut ottaa jarrun tai teipata vehkeet?
[/quote]Katsoiko samalla sinua silmiin, kun teki sisätutkimusta:)
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:59"]
hyi.. Tulee paha olo. Onks tää jotain pelleilyä vai ei? En ikinä vois käydä mies gynellä :/
[/quote]
Kokemukseni mukaan ovat parempia kuin naiset. Mulla on ollut ilkeitä naisgynejä, mutta miehet ovat ehdottomasti enemmän mun mieleen. Nehän on hyvänen aika lääkäreitä ja tekee vaan työtään.
Lääkäri/hoitaja - koulutuksessa taotaan takaraivoon jo ihan alussa nää jutut, ettei potilaita, nykyään siis asiakkaita käytetä hyväksi millään muotoa, tai potkut tulee!
Kyllä ne hullut sieltä karsiutuu.
Mitä tehdä jos on fantasioita ammattilaista kohtaan? Pitää ihan normaalina ja mennä vastedes vastaanotolle... vai olla menemättä? Nämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, eikä aiemmin ollut vaikka samalla kävinkin. En ainakaan muista, kun taukoa oli.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:18"]Miksi ette varaa aikaa naisgynekologilta??
[/quote]
Kävin kerran yhdellä joka riisuttu alasti ja oli todella kovakourainen.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:28"]
hyi.. Tulee paha olo. Onks tää jotain pelleilyä vai ei? En ikinä vois käydä mies gynellä :/
[/quote]
Kokemukseni mukaan ovat parempia kuin naiset. Mulla on ollut ilkeitä naisgynejä, mutta miehet ovat ehdottomasti enemmän mun mieleen. Nehän on hyvänen aika lääkäreitä ja tekee vaan työtään.
Lääkäri/hoitaja - koulutuksessa taotaan takaraivoon jo ihan alussa nää jutut, ettei potilaita, nykyään siis asiakkaita käytetä hyväksi millään muotoa, tai potkut tulee!
[/quote]
Valitettavasti näin ei aina ole (että tulisi potkut).
Osaatteko kuvitellakaan miten vaikea miehen on käydä naisurologilla varsinkin jos tutkitaan erektio häiriön syytä:D
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:17"]Mut sopii miettiä, mistä on tullut tämä yleinen käytäntö, että naisia kehotetaan käymään gynellä vuoden tai parin välein aina teini-iästä lähtien, vaikkei mitään vaivaa olisikaan. Ei miehetkään urologilla juokse ihan vaan varmuuden vuoksi.
[/quote]
Miehillä on kikkeli. Miehet joutuvat kyllä sitten vähän vanhempana raivaamaan urologilla jos eturauhanen alkaa vaivata.
Mikäs lääkärisetä se yksi pervo oli, joka imi nuoren tyttösen tissiä jossain terveystarkastuksessa...
Sai sanktiotkin jälkikäteen oikeudessa.
Mulla samanlainen kokemus rintojen ultraamisesta. Mieslääkäri ultrasi ja kummallekaan meistä ei jäänyt epäselväksi se tosiasia, että hänellä seisoi, ei edes puolihölmösti, vaan totaalisen kahjosti. Jäi aika kova ällötys.
En myöskään voi luottaa siihen,e ttä itse tutkimus olisi tehty huolellisesti, koska suurimman osan ajasta se katsoi ultraruudun sijaan mun rintojani, kai se kuva kuitenkin nauhoittui jonnekin, toivon niin.
hyi hitto. En ole koskaan kattonu sinne. Nyt varmaan tästä lähtien katson. Mitä mä sanon jos sillä seisoo? Sanonko että sulla seisoo. Jotain kannattaa varmaan sanoa että tilanne laukeaa?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:40"]
Mitä tehdä jos on fantasioita ammattilaista kohtaan? Pitää ihan normaalina ja mennä vastedes vastaanotolle... vai olla menemättä? Nämä tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta, eikä aiemmin ollut vaikka samalla kävinkin. En ainakaan muista, kun taukoa oli.
[/quote] Onko muilla ollut?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:07"]
hyi hitto. En ole koskaan kattonu sinne. Nyt varmaan tästä lähtien katson. Mitä mä sanon jos sillä seisoo? Sanonko että sulla seisoo. Jotain kannattaa varmaan sanoa että tilanne laukeaa?
[/quote]
Varo, ettei koko miesgyne laukea.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 18:28"]
[/quote]
[/quote]
Kuka nyt on hulluista puhunutkaan? Ei ihmisen ajatuksia voi kontrolloida. Vaikkei miesgyne mitään poikkeavaa tekisikään, niin varmasti ajattelee mielessään yhtä ja toista, enkä minä yksinkertaisesti halua olla sellaisessa tilanteessa, että vieraan miehen sormet on mun sisällä ja pitäisi olla niin kuin ei mitään. Tarpeeksi kamalaa, vaikka sorkkija olisi nainen.
Miksei muuten kaikkia sisätutkimuksia suoriteta ultraäänellä? Miksi vieläkin gyne tunkee sormensa sisään ja tunnustelee sitä kautta käsin? Helvetin epämukavaa, eikä minusta ole normaalia, että minun intiimimpiin paikkoihin saa tunkeutua ihan vaan tarkistuksen vuoksi. Sama kuin miesten olttaisi käyvän kerran vuodessa peräaukon kautta tehtävässä eturauhastutkimuksessa. Eipä moni suostuisi. Mut naisen nyt vaan pitää sietää mitä vaan terveytensä vuoksi.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 19:07"]
[/quote]
Varo, ettei koko miesgyne laukea.
[/quote]
Komppaan edellistä. Minäkin olisin toki järkyttynyt, mutta varmaan kokoaisin itseni, hymyilisin jo siitä laverilta vittumaisen tietävästi sille gynelle ja koko loppuajan muutenkin. Sellaisella "ettehän te miehet itsellenne mitään voi" -ilmeellä. Voin kuvitella että se olisi omanarvontuntoiselle gynelle nöyryyttävää.
Gynekologin työhön kuuluu paljon, paljon muutakin kuin niiden genitaalialueiden tutkiminen.
Gynekologihan on erikoistunut naistentauteihin ja SYNNYTYKSIIN.