Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa, olen alkanut lihomaan.

Vierailija
19.10.2014 |

Eli. Olen aina ollut hoikka 170 cm/53 kg. Olen 24-vuotias. Myös raskauden jälkeen palasin entisiin miittoihini viikossa. Koskaan en ole erityisemmin urheillut, paitsi kävellyt pari kilsaa päivässä jne.

Nyt aloitin työt ja työmatka on erittäin pitkä ja aikataulu päivähoidon vuoksi tiukka, joten en voi mennä sitä kävellen. Kotona olemme n.klo 17.00 jonka jälkeen ruuanlaitto, siivoaminen, ruokailu ja lapsen kanssa oleminen.
Liikun toki lapsen kanssa, mutta se ei ole hirveän tehokasta liikuntaa.
Miten saisin itseeni virtaa jotta jaksaisin illalla lenkille (ei liian myöhään koska sitten uni ei tule).
Sekään ei valitettavasti joka ilta onnistu kun mies ei ole aina kotona.

Aiemmin olen käyttänyt farkuissa kokoa 25, nyt puristavat ihan hirveästi ja on ollut pakko siirtyä kokoon 26 :( siitä se pikkuhiljaa lähtee, pian varmaan joudun ostamaan kokoja 27-28 ja vuoden päästä olen varmaan jo ylipainoinen.
En syö epäterveellisesti. Joskus herkuttelen.
Mitä liikuntaa voisin tehdä kotona sisätiloissa? Sellaista joka oikeasti laihduttaa/pitää painon kurissa.
Hulavanne minulla on, mutta kauanko pitää pyöritellä?
Crosstrainerin valitettavasti olen heittänyt pois, siinä ei toiminut vastus, joten polkeminen oli yhtä tyhjän kanssa.
Pitäiskö ostaa kotiin joku kuntolaite? Millainen?
Kiitos vinkeistä jo etukäteen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon kun mulla oli vain 1lapsi jumpattiin yhdessä salkkareita katsellessa..punnerruksia ja vatsalihasliikkeitä,lapsestakin oli mukavaa kun välillä sai sitten keksiä omia liikkeitä mitä äiti teki perässä

Vierailija
42/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi punnerruksia, vatsoja, kyykkyjä, selkiä, kylkiä, loitontajat + lähentäjät oikeastaan ihan mitä ikinä keksin. Vaihtelen myös esimerkisi vatsoissa tehtäviä liikkeitä niin en kyllästy. Netistä ja lehdistä löytyy myös paljon erilaisia kotona omalla painolla tehtäviä liikkeitä! Itse olen bongannut liikkeitä Fit lehdestä ja netistä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso netistä nopeita ja tehokkaita 30min kestäviä treenejä. Sisältää hyppelyä, kyykkyjä, punnerruksia yms. Hiki lentää! Ja voithan ostaa kahvakuulan avuksi jos haluat lisätehoa :)

Vierailija
44/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et liikunnalla laihdu. Ruokavaliosta se lähtee. Mitä syöt?

Vierailija
45/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu syömisen vähentäminen on tärkeintä, jos et halua lihoa. Joku kuntohyppely kotona voi pitää lihaskuntoa yllä ja olla toki terveellistä, mutta ei se lihomiseen juuri vaikuta. Valitettavasti istumatyö lihottaa :(

Vierailija
46/46 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Aamulla syön kananmunan tai sitruuna rahkan, lounaalla syön joko edellispäivän ruokaa minkä olen pakannut töihin, ihan perusruokaa jotain keittoa, kanaa ja riisiä tms, joskus käymme työporukan kanssa syömässä läheisessä kiinalaisessa, tai salaattibaarissa tai subwayssa, ei toki joka viikko. Välipala jää joko väliin tai sittem jos ei jää, niin syön banaanin tai jugurtin. Päivällinen on aina ihan tavallista kotiruokaa, salaattia on aina. Joskus mies paistaa kunnon pihvit tai syömme jotain parempaa, mutta yleensä ihan perus kiusauksia (varmaan aika rasvasta), makaroonilaattikkoa, lohikeittoa, jauhelihakeittoa, lihapullaa ja muusia, broilerin fileetä tai jotain. Kerran viikossa tosin juon saunasiiderin :( pitäisi varmaan muuttaa ruokavaliota. Aloituksessa sanoin että en syö epäterveellisesti, mutta nyt kun näitä alkoi lajittelemaan, niin ei kaikki kovin terveellisiä ole.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän