Fyysinen kontakti uuden miehen kanssa vaikeaa
Olemme molemmat 27-vuotiaita, ja emme kuukauden tapailun jälkeen ole päässeet suuteluastetta pidemmälle, koska jo siihen eteneminen on saanut kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni. Mies on muuten aivan upea, mutta intiimimpi kontakti välillämme ei toimi ollenkaan.
Meillä on molemmilla aiempaa kokemusta, mutta mies vaikuttaa silti täysin kokemattomalta ja on aivan hukassa. En ole koskaan törmännyt yhtä huonoon suutelijaan, ja jo halaaminen vaikuttaa hänelle jotenkin vaikealta. Hän ei tunnu koskaan tietävän miten ja mihin koskea, ja hänen koko kehonkielensä kertoo, ettei hän tiedä ollenkaan mitä tehdä tai miten olla. Suudellessa hän yrittää hyväillä kasvojani ja hiuksiani, onnistuen vain jotenkin oudosti lääppimään. Kosketuksessa ei ole hellyyttä eikä määrätietoisuutta, eikä todellakaan mitään seksikästä. En tunne noissa tilanteissa mitään halua jatkaa pidemmälle. Olen yrittänyt hidastaa suutelun tahtia ja osoittaa mistä minä pidän, mutta mies vaan ei osaa! Olen kyllä suudellut monia miehiä, eikä tällaista ole koskaan tullut vastaan. Ja että pelkkä halaaminen saa aikuisen miehen niin vaikeaksi, en ymmärrä!
En tiedä mitä tehdä. Sovimme muuten hyvin yhteen, mutta fyysisen kosketuksen taso on hirveä. Eikä mitään edistystä tapahdu. Aluksi olisin vielä ymmärtänyt haparoinnin ja sen, että mies oikeasti tärisee koskiessaan minuun, mutta tässä vaiheessa en sitä enää ymmärrä. En halua edetä sänkyyn saakka edes kokeilumielessä, sillä tiedän että se tuntuisi minusta pahalta, jos sama ongelma ilmenee sielläkin. Ja miksi ei ilmenisi.
Mitä te tekisitte? Varovainen vihjailu tai ohjailu ei toimi, enkä uskalla sanoa suoraan että hän suutelee huonosti ja hänen kosketuksensa tuntuu epämiellyttävältä, sillä en tahdo kolhia hänen itsetuntoaan.
Kommentit (114)
Huhuu ap, oletko vielä kuulolla? Kannattaa varmaan jättää koko homma suosiolla sikseen. Jos nyt jo tunnet vahvasti noin, tuskin se siitä enää mihinkään muuttuu.
Hyi voin jo kuvitella ensimmäisen seksikertanne jos siihen lähdet, yök. Sori mut niin se vain on!
Minä olen keskustelemisen kannalla. Jos teillä kerran synkkaa niin hyvin kuin väität, niin ei pitäisiolla mikään ongelma puhua tuollaisestakaan asiasta. Itse avasin ketjun otsikon perusteella, koska eräs ystäväni on juuri tuollainen, kuin kuvailet. Ja jos meillä olisi intiimit välit, niin ei tuntuisi yhtään vaikealta tai pelottavalta ottaa asia puheeksi. Siksi ihmettelen, että miksi ette keskustelisi asiaa halki, kun se kerran sinua niin kovin vaivaa.
Mämmin kerran menossa sänkyyn mukavan miehen kanssa ja tapailua about kk takana. Mies suuteli, tai ei suudellut vaan pussailu ja monotonisesti hieroi rintaani ympyrää. Otin taksin kotiin...! :D aamuyöllä. kyllä niistä esileikeistä huomaa mitä on tulossa. Tietty voi jännittää mutta jossei osaa suudella niin hei haloo, seuraava. Exäni ei koskaan suudellut kuin suulle, todella epäkiinnostavaa vaikka miten pyysin ja selitin mistä pitäisin. Mies oli estynyt. Sellaiseen ei kannata hukata aikaa. Voi olla ettei edes pysty panemaan ja kun täällä kyselet niin olisit varmaan tarpeessa. Räpellys tulee viemään sun halut, tiedän mistä puhun. Ymmärtää neuvoa ja selittää voi jaksaa monta kuukauttakin mutta rajaa tulee vastaan. Räpellys ei vaan kiihota pidemmän päälle.
Itse en pahastu jos miehellä vaikka vahingossa olisi vähän liian kovat otteet. Nykyinen tuore mies otti takapuolessa aika kovaa ja kysyi myöhemmin tuliko mustelma. Ei tullut. Pyysin hieromaan nännejään ja mies innostuisiko mutta kun sanoin että ota vähän kovempaa. No otti kovempaa! Mutta sama se, ei ihminen hajoa eli turha täristä. Estyneisyys istuukin sitten syvemmällä.
Suosittelen etsimään uuden, tosin täytyy sanoa että sängyssä hyvät ei aina ole muuten hyviä. Toinen on rakastaja. Olen kokeillut molempia.
Tilaa Ron Jeremy paikalle, niin ei tarvitse kokemattomien nörttien kanssa sählätä.
Räpläävä ja säheltävä mies joka ei yhtään tiedä mitä tekee, on kyllä aikamoinen turn off.
Minäkin yritin alussa poikaystäväni kanssa vihjailla hienovaraisesti, ettei kuolaisi puolta naamaani kun suutelemme.
Ei se vaan miehille toimi. Minunkin täytyi sanoa suoraan asiasta, mutten tietenkään ilkeästi. Nyt mies suutelee todella hyvin ja saa sillä minut jo ihan märäksi :)
Sano miehelle mikä mättää, hänkin on loppujen lopuksi vain mies, joka ei ymmärrä henovaraisia vihjailuja ;)
Älä ainakaan mene sänkyyn ennen kuin mies on rennompi. Toisaalta joka tapauksessa joudut ehkä alkaa kouluttaa miestä eikä tulos ole varmaa.
Minä ottaisin aikalisän ja unohtaisin nyt seksin ja muut touhut ihan suosiolla. Minusta teidän kannattaisi tosiaan tutustua toisiinne kotioloissa. Leffailta on hyvä, joku mukava (ei liian romanttinen tai paljon seksikohtauksia sisältävä) leffa, voitte vaikka ennen sitä yhdessä kokkailla jotain tai tehdä jotain pikku naposteltavaa, sitten sohvalle vierekkäin ja leffa pyörimään. Jos kamalasti jännittää, niin lasi viiniä voisi rentouttaa, muttei välttämättä enempää (ettei miehelle tule ajatusta että yrität humalluttaa hänet :D ). En lähtisi tuolloin sen enempää lähentelemään, minusta on tärkeää että mies saisi rentouduttia lähelläsi, koska tällä hetkellä hän ei sitä tee. Muutaman kerran ottaisin siis ihan rauhallisesti, ja uskoisin että mies vähitellen tottuu läheisyyteen ja kosketukseen ja sitten asiat toivottavasti etenevät omalla painollaan.
Luulen, että mies on oikeasti aika kokematon ja siksi panikoi seurassasi. Aikaisemmissa suhteissa ei välttämättä ole ollut kovin paljon seksiä, vaikka mies ajatuksen tasolla siitä tykkäisi, niin estot ovat liikaa. Saattaa olla tietysti sekin, että mies on niiin ihastunut sinuun, että on tosiaan peloissaan. Mulla on käynyt joskus vähän samalla tavalla - on tietyllä tavalla helppoa harrastaa seksiä tuntematton yhden illan jutun kanssa, kun tietää ettei näe häntä uudelleen, ja vastuuta seksistä voi ehkä vähän sälyttääkin toiselle osapuolelle. Sitten kun on ihmisen kanssa, johon oikeasti on ihastunut ja josta oikeasti välittää, haluaa että suhteesta tulee jotain, tuleekin kaiken maailman tunteet mukaan jotka hankaloittavat asiaa huomattavasti.
Erittäin hyvä ystäväni seurusteli pitkään miehen kanssa, jolla oli ongelmia läheisyyden, kosketuksen ja seksin kanssa. Itse kuulin näistä vasta sitten kun, ystäväni oli eroamassa, enkä todellakaan huomannut mitään ongelmia aikaisemmin, ulospäin pariskunta näytti yhtä onnelliselta kuin ketkä tahansa. Mutta todellisuudessa mies ei osannut eikä halunnut koskettaa, ei pitänyt seksistä eikä pystynyt tekemään mitään mitä ystäväni olisi halunnut, ja seksiä olikin kuulemma vain muutaman kerran vuodessa, ja silloinkin se oli ystäväni mielestä todella epämiellyttävää. Muistan, kuinka joskus joissakin juhlissa (hieman alkoholia nautittuamme) keskustelimme seksistä isommalla porukalla, ja tuolloin kyseinen mies pystyi ihan pokkana selittämään, mistä pitää ja mistä ei ja osallistui keskusteluun ihan normaalisti. Samaten ystäväni myöhemmin kertoi, että suhteen alkuaikoina mies joskus halusi seksiä, mutta yleensä tilanteissa, joissa se oli nopeaa eikä kovin intiimiä tai läheistä - esim. jonkun toisen tuttavan kotona juhlissa, yökerhon vessassa, porttikongissa jne. Uskon, että tämä mies siis jollain tasolla olisi halunnut seksiä ja sai siitä nautintoa, mutta jokin esti sen, ettei hän kyennyt intiimiyteen eikä osannut nauttia kosketuksesta. Ehkä jostain samantyyppisestä asiasta voisi olla kysymys tässä ap:n tilanteessakin? Mies kuitenkin selkeästi haluaisi kanssasi fyysistä kontaktia, mutta on syystä tai toisesta erittäin estoinen (ja varmaan siksi myös jokseenkin kokematon). Jos ei tuo hiljaa hyvää tulee -lähestymistapa auta, niin jossain vaiheessa ap:n on nostettava kissa pöydälle ja ihan oikeasti vain suoraan puhuttava aiheesta miehen kanssa. Uskoisin, että asiaa vaivaa miestäkin, tuskin hänkään voi pitää tilannetta normaalina?
Miehesi kuulostaa ihan omalta mieheltäni. Alussa hänen suutelunsa ei yhtään sytyttänyt. Ei hän vieläkään ole maailman paras suutelija, mutta on kehittynyt siinä huomattavasti. Hänelle auttoi ihan kun kerroin, miten haluan hänen suutelevan. Seksikin oli alussa vähän nihkeää, mutta huumorilla, puhumalla ja kehumalla päästiin pitkälle. Nykyisin pidän seksiämme aivan loistavana ja erityisesti pidän siitä, miten hän ottaa minulta suihin. Mieheni on vain jollain tasolla kömpelö ja häneltä puuttuu tietty herkkä ote fyysisessä koskettelussa, vaikka muuten ei olekaan mikään kömpelö tai karkea. Häntä ei ole lapsena pidetty sylissä eikä osoitettu rakkautta ja myötätuntoa,ja ajattelenkin, että osasyynä on tämö. Nämä ovat ne hänen puutteensa, mutta yli 10 vuotta yhdessä ja silti näen suhteessamme niin paljon positiivista, etten vaihtaisi häntä keheenkään.
Itse olen yli 30v mies jolla on akateeminen koulutus, hyvä toimeentulo, nörttimäiset harrastukset jne mutta ei seurustelusuhteita aiemmin. Olin lisäksi teini-iässä koulukiusattu ja se jätti traumoja ja pelkoja oman ikäisiäni ihmisiä kohtaan. Olin jo pitkään etsinyt kumppania tuloksetta ja paljolti jo vuosien mittaan tyytynyt ajatukseen ikisinkkuudesta. Itsetuntoon ei ollut oikein mitään työni ulkopuolella.
Tänä kesänä sitten tapasin netissä nuoremman ja seksuaalisesti kokeneen naisen ja kk emailittelun jälkeen hän tuli kylään. Onnekseni naisellani oli erinomainen tilannetaju ja ymmärrys minua kohtaan vaikkei vielä silloin tiennyt että olin neitsyt. Ekoilla treffeillä parin tunnin aikana siis sain kokea kaiken ensisuudelmasta seksiin. Tuosta päivästä alkaen itsetuntoon on parantunut kohisten ja elän aivan erilaista elämää kuin ennen.
Pointti on se että teidän naisten kannattaa ottaa ohjat käsiinne ja hioa kokemattomista miehistä timantteja. Ei me miehet uskalleta lähestyä naisia jos kokemukset on jääneet teininä väliin. Minäkin olin niin jäässä naisten suhteen yli 10v että ilman tätä ihanaa naista oisin varmaan kohdannut ennenaikaisen loppuni yksinäisenä ja masentuneena...
Siis miten niin jännitys on creepyä? Itse naiset olette sellaisia pelkureita, että teidän luulisi ymmärtävän mistä on kyse. Sen vuoksihan se tärisee, että jännittää. Siis taustalla pelko, ettei osaa. On ehkä saanut aikaisemmin palautetta, ettei osaa ja senkin vuoksi menee lukkoon, kun pitäisi siirtyä siihen puoleen.
Eikä kuukausi ole vielä paljon aikaa, jos ette ole tosi usein nähneet sinä aikana.
[quote author="Vierailija" time="20.10.2014 klo 23:27"]
Tylyä, mutta vaihtoon vaan!
[/quote]
Naisten ratkaisu jokaiseen ongelmaan. Vain täydellinen mies kelpaa, mutta sellaista ei valitettavasti ole.
[quote author="Vierailija" time="18.10.2014 klo 23:52"]
Älä ainakaan mene sänkyyn ennen kuin mies on rennompi. Toisaalta joka tapauksessa joudut ehkä alkaa kouluttaa miestä eikä tulos ole varmaa.
[/quote]
Epäilen myös, että tulos ei ehkä tulisi olemaan kovin hyvä, kun en saa miestä edes ymmärtämään miten haluaisin suudella. On vaikea selittää miten hän sen tekee, mutta jotenkin hän pitää suutaan supussa ja imee ilmaa huultensa välistä sisäänpäin. Aivan vieras tekniikka minulle, eikä tuo toimi millään tasolla.
ap
Hui, tulee mieleen mies, jota itse tapailin ja lopulta toivottomaksi totesin. Seksikin oli sitä, että mies tyydytti itsensä minuun puolilerpulla munallaan ja käänsi sitten selkänsä. Kun sitten erilaisiin tulevaisuuden suunnitelmiin vedoton halusin lopettaa tapailun, tämä keksi vielä ehdottaa seksisuhdetta, jos en muuten halua sitoutua.
Sun pitää varmasti ottaa vähän dominoivampi ote miehen kanssa jos haluat siitä yhtään mitään tulevan. Tai sitten pistät poikki ja toivot, että joku toinen jaksaa ja viitsii häntä opettaa.. Eikö edes alkoholi auta rentouttamaan miestä?
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 08:54"]
Sun pitää varmasti ottaa vähän dominoivampi ote miehen kanssa jos haluat siitä yhtään mitään tulevan. Tai sitten pistät poikki ja toivot, että joku toinen jaksaa ja viitsii häntä opettaa.. Eikö edes alkoholi auta rentouttamaan miestä?
[/quote]
Voi sentään, en millään haluaisi alkaa tämän enempää "dominoimaan", se ei sovi luonteelleni ollenkaan... En koe sellaisissa tilanteissa itseäni naiselliseksi enkä miestä miehekkääksi. Alkoholista en tiedä vielä, mies ei ole juonut seurassani kuin yhden oluen eikä se ainakaan vaikuttanut asiaan.
ap
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 17:37"]
Aivan, minulla on takana (valitettavasti) yksi kokemus jossa mies ei tiennyt yhtään mitä teki, ja jostain syystä minulle jäi tuosta muistoksi vain ja ainoastaan jotenkin hyväksikäytetty olo. Aivan perusteettomasti tietenkin siinä mielessä, että itse suostuin seksiin enkä vain kehdannut keskeyttää vaikka ei tuntunut hyvältä. Kyseistä miestä en sen koomin päästänyt lähelleni, ja päätin etten enää suostu tilanteisiin joissa minusta tuntuu pahalta.
ap[/quote]
Ap, olisiko tuossa se vastaus. Kannattaisikohan sinun avata tätä vähän enemmän, ihan itsellesi. Voi olla, että tietämättäsi viestität eleilläsi, ilmeilläsi ja koko kropallasi jotain ihan muuta kuin itse oletat. Jotkut miehet ovat herkkiä vaistoamaan naisen alitajuisen torjunnan, vaikka nainen ei sitä omasta mielestään tekisikään.
Minusta jotenkin tuntuu, että mies on tuntenut samoin kuten kuvasit, että jotain suurempaa olisi syntymässä teidän suhteesta. Hän on kuitenkin mennyt ihan lukkoon, kun ei tiedä, miten kanssasi edetä. Mies ei näe sitä vihreää valoa vaan hän jumittaa keltaisilla.
Keskustelkaa rehellisesti toiveistanne ja odotuksistanne.